HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 14:29 Nasu-Masu harmaana kirjoitti:
Onnea vauvansa saaneille :flower: !

Vispilä: Kuinka olet toipunut leikkauksesta? Mulla kanssa se pian edessä ja toipuminen jännittää...

Nasu-Masu 38+5
Aluksi kivut oli kovat, mutta kotiutumisen jälkeen alkoi nopeampi toipuminen. Mitä enemmän liikkuu, sitä nopeammin paranee. Eka kerta kun joutuu siitä pedistä nousta sairaalassa, on aika kamala, mutta siitä se sitte lähtee. :)
 
Nasu-Masu.. Et multa kysynyt mutta ajattelin kuitenkin vastata.. :D Eli siis sektiosta.. Mullehan se kans taas tehtiin. Minä toivuin tosi nopeasti! Ja kipua ei ollut oikeastaan ollenkaan. Samana iltana jo kävelin vessaan ja seuraavana aamuna hain jo itse ruokaa. :) Nyt on vähän yli viikko leikkauksesta ja ei kunnolla edes huomaa haavaa mahassa, on niin hyvin parantunut! Ja on pystyssä. Ekassa sektiossa toipuminen kesti vähän kauemmin mut nopeasti siitäkin parannuin. :) <br><br>
 
mutzi81, sama juttu oli mullakin toisen sektion jälkeen. Sillä erotuksella että mua ei päästetty samana päivänä jalkeille, vaan toppuuteltiin että ei vielä... :LOL: Ekasta sektiosta toivuin hitaasti ja erittäin kivuliaasti, toisesta tosiaan supernopeasti ja tästä kolmannesta jotain tuota välimaastoa. Tikit sain tänään pois, mutta haava kuulemma irvistää toisesta päästä. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 19:50 Tiinu kirjoitti:
VIBLSP, saanko kysyä miksi sulta kaikki kolme synnytystä hoidettu sektiolla? Mulla eka oli hätäsektio ja toivoisin että tää toinen nyt tulis normaalisti :/
Esikoista yritettiin n. vuorokauden ajan alateitse, mutta synnytys pysähtyi ja lääkäri päätti kiireellisestä sektiosta. Kuopuksen kanssa tutkittiin lantio ja arveltiin että vauva liian kookas/lantio liian pieni, joten suunniteltu sektio sitten. Tyttöä siis luultiin nelikiloiseksi, mutta olikin 3,5-kiloinen, en sitten tiedä olisiko mahtunut vai ei. Kaksoset syntyivät suunnitellulla sektiolla koska oli kaksi sektiota takana ja siksi kohtu ei olisi ehkä kestänyt synnytyssupistuksia, etenkään kun kaksoset saivat alkunsa kun edellisestä sektiosta oli kulunut vasta 8 kuukautta... Mutta niin, tapana on leikata jos on kaksi sektiota takana. Toki tuossakin kuulemma poikkeuksia ollut. Sektio on joka kerta ollut aika hirveä, kolmas oli kamalin. Harmittaa että nyt kun kaksoset olisivat ehkä mahtuneetkin alateitse syntymään, niin sitä ei voitu edes yrittää edellisten sektioiden takia. :/
 
huomenta täältä.. ja samalla hiukan nostoakin.. =)

olossa ei mitään viittaavaa että vielä mitään tapahtus. no tänään poksahti sitten 38viikkoa täyteen että nythän saa jo tulla jos on tullakseen.. =)
itse toivon tietty mahdollisemman pian. mutta ei toi taida toiveita kuunnella.. :kieh: :kieh:

kiva kuulla mutsi ja vispilä että ootta toipunut leikkauksesta hyvin. ja muutenkin arki lähtenyt rullaamaan. =) :flower:

mutta ei sen enempiä nytten..

jalava ja smurffi 38
 
Vispilä ja Mutsi.: Mulla kans ekä syntyi sectiolla, josta paranin aika nopeesti, nyt vaan yksinkertaisesti jännitää... Kuopus meillä syntyi alateitse, imukupilla ja itse olin tajuton, joten siksi nyt sitten taas sectio. Kiva kuulla, että teillä toipuminen on ollut nopeaa, toivon sitä itsellenikin!

Nasu-Masu 38+6
 
huomenta täältä.

yö meni ihan ok. mutta ei merkkiäkään että alkas taphtuun ees lähiaikoina yhtikäs mitään. \|O alkaa tää masu vaan niin ottaan päähän. nää viimeiset viikot on varmasti niitä hermojaraastavinta aikaa!

mutta nostoa hiukan samalla.

jalava ja smurffi 38+1
 
5.4. klo. 10.03 syntyi meille pieni tyttö raskausviikolla 40+1. Mitat 2980g, 47,5cm ja py 35cm. Pisteitä tyttö sai 10/10. Aamulla kuudelta alkoi kunnon supistelu lapsivesien menon jälkeen ja neljän tunnin päästä nyytti oli jo sylissä.. :)

Kotiuduimme jo eilen. Esikoinen vähän ihmetellyt uutta tulokasta, sekä ollut erittäin mustasukkainen.

-Apila-
 
Onnea kaikille jo vauvansa saaneille! Minulla on "laskettu aika" nyt vahvistunut huhtikuun puolelle, koska sain torstaina ajan suunniteltuun sektioon. Eli tyttömme näkee päivänvalon viimeistään 20.4., jolloin rv 39+1.

Sektiosta toipumisesta oli puhetta: minä toivuin ekasta hätäsektiostani todella hyvin, samana iltana kävelin minäkin jo vessaan, eikä kipuja ollut missään vaiheessa. Saa nähdä miten tällä kertaa sitten käy.

Toukoisista vieraileva Commander ja masuvauva 37+2
 
huomenta tännekkin..

pidän melkein tätä pinoo ittekseni pystyssä.. =) mutta jos joku sattus vaikka kirjoitteleenkin vielä tänne..

nyt on suhteellisen hyvä yö takana ja olo tuntuu pirteältä. pakollinen vessareissu tietty yöllä ja muuta hereillä olo jakso mutta sen mitä sain nukuttua niin voisi sanoa että oli laadukasta unta.

näyttäs olevan kiva päivä tulossa. aurinko jo paistaa . kunhan ei ala sitten päivällä tuulemaan niinkuin muina päivinä on nyt ollut.

tälle päivälle ei oo mitää erikoista suunnitelmaa, katsotaan mitä keksitään kunhan toi mies tuolta herää aikanansa. annan sen nukkua kun kuitenkin tulee sitten töihin lähtö tiistaiaamuna.. ja ite saa jäähä kotiin..

mutta hauskaa päivää kaikille!

jalava ja smurffi 38+2
 
Onnea apila87. :) Toivottavasti mustasukkaisuus häviää kun esikoinen huomaa että saa huomiota samalla tavalla kuin ennenkin, tai jopa enemmän.

Jotenkin uskomaton tunne että vasta minäkin ilmoittelin raskausviikkoja ja tuskailin. Kovasti onnea ja tsemppiä teille loppusuoralaisille. :)

Juuri kun sanoin että sektiosta toipuminen lähtenyt kunnolla käyntiin, tulikin takapakkia. Ilmeisesti haava on tulehtunut. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 09:46 Viblsp kirjoitti:
Onnea apila87. :) Toivottavasti mustasukkaisuus häviää kun esikoinen huomaa että saa huomiota samalla tavalla kuin ennenkin, tai jopa enemmän.

Jotenkin uskomaton tunne että vasta minäkin ilmoittelin raskausviikkoja ja tuskailin. Kovasti onnea ja tsemppiä teille loppusuoralaisille. :)

Juuri kun sanoin että sektiosta toipuminen lähtenyt kunnolla käyntiin, tulikin takapakkia. Ilmeisesti haava on tulehtunut. :/
ajoissa sitten liikkeelle ettei pahasti pääse tulehtumaan..

täälä sitä taas roikutaan.. :whistle:
 
Moikka! Onnea jo vauvan saaneille. Huomenna on neuvola ja torstaina Taysin käynti. Tehdään koko arvio vauvalle ja suunnitellaan synnytystä. Viime viikon neuvolassa ei ollut merkkiä vauvan syntymisestä lähiaikoina, kuulemmma ei ollut vielä kiinnittynyt.
Päivittäin supistelee, muttei kovin tehokkaasti.Olisin vaan jo valmis synnyttämään, kun toi issias vaivaa niin kovasti. Esikoinen syntyi rv 37+4.

T: Rapu 82 + Nasu rv 37+2

P.S kiitos, kun syntyneet on päivitetty tuonne etusivulle.
 
huomenta täältä!

tää on hiukan nostelua samalla.. =)

pääsiäinen meni niin että hujahti. oli kiva viettäää vielä miehen kanssa kaksistaan sitä kun ei sitten tiedä millon tää tulee tupsahtaa mullistaa meidän elämää. sitten pitää opetella elään kolmihenkisenä perheenä.. =)

yö meni jotenkuten sain onneksi jonnin verran nukuttuakin mutta silti tuntuu ettei ois nukkunu olleskaan.. :/ ehkä tämä tästä sitten.

tänään on iltapäivällä neuvola, vaikka sielä ei taida enää tapahtua oikein mitään muutakuin mittailua.. no ainakin saa kuunnella noi sydänäänet että kaikki ok...

mutta myöhemmin sitten taas asiaan..

jalava ja smurffi 38+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 08:46 Viblsp kirjoitti:
Pillipulla onnea. :) :flower:

Osaakos joku arvioida kuinka moni vielä ilman vauvaa?
minä ainakin.. :D Miron äiti mielestäni päivittelee kyllä tätä huhtikuun vauvoja tuonne ihan ekalle sivulle. korjatkaa jos olen väärässä..
 

Yhteistyössä