HUHTIKUUN MASUJEN PINO

MAMMAHUHTIKUULLE paljon lepoa ja rauhaisaa mieltä!! JÄtä kaikki tekeminen muille ja nauti sohvasta, sängystä, kirjoista, elokuvista tai mistä vaan mitä voit tehdä paikoillaan. Parempi että saat olla kotona kuin joudut osastolle makoileen!!

KAISULI, sulle iso osanotto! Tilanne on varmasti tosi ristiriitainen.. Pidä huoli itsestäsi ja jaksamisestasi!!

Ei kai tähän hätään muuta..

Orapihlaja ja sykerö30+6
 
Heips taas!
Täällä alko satelee taas lunta,tosi ihanaa. Tänää ois ollu taas se valmennus,mut toi mies ei ollu muistanu sitä ja oli jo sopinu jotain muuta TÄRKEETÄ..Mut toi se mul sipsei lohdutukseks. Just ku yritän ol syömät mitään tollasii.. :( No mut tarvii nyt sit jättää yks kerta väliin ku en millään viittis men sin yksin..

Jalava: Me tilattiin joo ikeasta,mä ihastuin siihen Hensvik sarjaan :)
Ainoo va ku ois kaikkee pientä myös viel tarvinnu mut sit niit ei voinu tilat netist :(

Mammahuhtikuu: Nyt sitten vaan lepoa ja koita vaan rentoutua. Jaksamisia :flower:

Kaisuli : Yritähän jaksella! :hug:

Hyviä vointeja kaikille ja nautitaampas nyt näistä meen masuista :D
 
Lisko
mammahuhtikuulle: nyt vaan lepoa sen minkä pystyt, koitahan jaksaa :hug:

Tuosta painosta, just katoin, niin minulle oli pojan aikaan tullut tähän mennessä n. 8kg (yhteensä siis 12kg) huomenna selviää taas uusi lukema, vähän jännittää :/ Vaikka toisaalta ruoka ei ole kyllä hirveesti maistunut, mutta kaikki herkut senkin edestä :(

Jiihaa, sain ikävissäni jotain hyödyllistä tehtyä :) Pesin kylpyhuoneen, lähdin muka "rentoutumaan" suihkuun, niin kohta huomasin hankaavani lattiaa juuriharjalla :eek: :LOL: No, puhdasta tuli :) Sit sain inspiksen pestä vauvan vaatteita, nyt on koneellinen vauvan vaatteita pesty ja ovat jo kuivumassa tuolla, huomenna sit laitan ne oikealle paikalleen, ei vie enää pussit ja nyssykät kaapissa tilaa :) Mikähän ihmeen kolmen kympin kriisi se on nyt tullut, pitää buunata ja pestä ja ostella valmiiksi :) (siis kun 30 viikkoa tulee täyteen :) ei vielä 30vee :) )

Nyt laitan ruoan uuniin, kohta minun mussukat :heart:

Lisko *vielä hetken 29+6* :)
 
Lisko
mammahuhtikuulle: nyt vaan lepoa sen minkä pystyt, koitahan jaksaa :hug:

Tuosta painosta, just katoin, niin minulle oli pojan aikaan tullut tähän mennessä n. 8kg (yhteensä siis 12kg) huomenna selviää taas uusi lukema, vähän jännittää :/ Vaikka toisaalta ruoka ei ole kyllä hirveesti maistunut, mutta kaikki herkut senkin edestä :(

Jiihaa, sain ikävissäni jotain hyödyllistä tehtyä :) Pesin kylpyhuoneen, lähdin muka "rentoutumaan" suihkuun, niin kohta huomasin hankaavani lattiaa juuriharjalla :eek: :LOL: No, puhdasta tuli :) Sit sain inspiksen pestä vauvan vaatteita, nyt on koneellinen vauvan vaatteita pesty ja ovat jo kuivumassa tuolla, huomenna sit laitan ne oikealle paikalleen, ei vie enää pussit ja nyssykät kaapissa tilaa :) Mikähän ihmeen kolmen kympin kriisi se on nyt tullut, pitää buunata ja pestä ja ostella valmiiksi :) (siis kun 30 viikkoa tulee täyteen :) ei vielä 30vee :) )

Nyt laitan ruoan uuniin, kohta minun mussukat tulee :heart:

Lisko *vielä hetken 29+6* :)
 
terveiset neuvolasta:)

pojalla kaikki ok ja päätarjonnassa kuulemma nyt on,ihmekkös tuntuukin painon tunnetta alhaalla.
itelle painoa ei oo tullut nyt viime kahtena kertana yhtään elikkä yhteensä vain 3kg,hyvä niin sillä vähemmän pudotettavaa sitten....

istukkakontrolli olis kättärillä helmikuussa.onkos kukaan muuten käynyt sellaisessa?


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 14:36 voi että kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 14:27 Blue Rush kirjoitti:
Neuvolassa käyty ja kaikki ok =)
Ensimmäinen (eka peruuntui) lääkäri ens viikolla ja siellä mietitään että mennäänkös sitä painoarvioon.

Sydänäänet kuului hyvin taas, asennosta ei oikein osannut sanoa mitään.
Painoa oli edellisestä kerrasta tullut 1kg, yhteensä ensimmäisestä käynnistä nyt paino noussut 5kg :D
ei paha, viikkoa kohden näytti 250g.
Sf oli nyt 27,hieman tasaantunut sekin kun viimeksi oli korkealla.

Viimeyön sain onneksi nukuttua, aamulla pesin koneellisen ihania valkoisia ja vaaleanpunaisia vauvanvaatteita,jos nyt sitten innostuisin nuo silittämäänkin.. epäilen! ;)
Toissayöhän meni minulla valvoessa, ei vain uni tullut kuin joskus 3jälkeen!

Nyt kahvinjuontiin :wave:
Anu ja pikkuinen rv28+3

ps. mulle tuli imurointi- ja moppaus "kielto" :D :whistle:
pahentaa tuota ennestään pahaa iskiasta
tyttökö teille tulee.. :/
??
sinua ilmeisesti harmittaa ajatus toisesta tytöstä?
 
Lisko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 16:36 Blue Rush kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 14:36 voi että kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 14:27 Blue Rush kirjoitti:
Neuvolassa käyty ja kaikki ok =)
Ensimmäinen (eka peruuntui) lääkäri ens viikolla ja siellä mietitään että mennäänkös sitä painoarvioon.

Sydänäänet kuului hyvin taas, asennosta ei oikein osannut sanoa mitään.
Painoa oli edellisestä kerrasta tullut 1kg, yhteensä ensimmäisestä käynnistä nyt paino noussut 5kg :D
ei paha, viikkoa kohden näytti 250g.
Sf oli nyt 27,hieman tasaantunut sekin kun viimeksi oli korkealla.

Viimeyön sain onneksi nukuttua, aamulla pesin koneellisen ihania valkoisia ja vaaleanpunaisia vauvanvaatteita,jos nyt sitten innostuisin nuo silittämäänkin.. epäilen! ;)
Toissayöhän meni minulla valvoessa, ei vain uni tullut kuin joskus 3jälkeen!

Nyt kahvinjuontiin :wave:
Anu ja pikkuinen rv28+3

ps. mulle tuli imurointi- ja moppaus "kielto" :D :whistle:
pahentaa tuota ennestään pahaa iskiasta
tyttökö teille tulee.. :/
??
sinua ilmeisesti harmittaa ajatus toisesta tytöstä?
Joo ihme kommentteja taas tullut väliin :/ Hävettää tuollaisten puolesta, mitä heillä mielessä liikkuu kun lapsen sukupuolella on jotain väliä :eek: :kieh:

Minä pesin muuten lähinnä valkeita ja beigejä vaatteita :) Muutama ruskea ja ruskean/punainen oli välissä sekä se yksi ainut vaalean punainen mekko tytölle :) Esikoisen aikaan olen siis suosinut molemmille sopivia vaatteita niin kuin nytkin vaikka arvio tytöstä ollaan saatukin :) Pojalla onkin sit 62cm lähtien lähinnä sinisiä vaatteita :) Mutta ne on vielä visusti varastossa.

Nyt syömään jos jo ruoka vähän maittaisi.

Lisko
 
telkkarigalluppiin: idolsin, tilan, joka kodin asuntomarkkinat katson joka viikko,
ja aina kun muistan/satun olemaan telkkarin eessä niin: csi, csi miami, amazing race, viettelysten saari (uusinta), pientä pintaremonttia, inno, american idol, salkkarit, mielenkiintoiset dokkarit, huippumalli haussa ym. Hirveesti ei tuu istuttua telkkarin eessä, enemmänkin tässä tietokoneella, ja sivukorvalla sitten kuuntelen.
 
Kaisuli: Koita jaksaa, vaikka tiedän kokemuksesta, että se on tosi raskasta!!! Muista kuitenkin, että saat "nauttia" vauvasta, vaikka toisaalta on surua elämässä!!!

Tänne tulee niin paljon teksitä päivässä, että jos ei joka päivä ehdi lukea, niin jää pahasti "jälkeen"...

Eilen mittasin masunympäryksen ja se oli 102 cm.

Eilen tuli postissa aika synnytystavan arviointiin... Aika on vasta 13.3... Siihen on kyllä vielä aika pitkä aika... Mutta sillon viikkoja on jo 35 ja risat... Toivottavasti vauva ei vaan synny ennen suunnittelua... :LOL:

Vaunut käytiin ostamassa Koskimäeltä lauantaina ja aikas ihanat saatiinkin. Ja pienen toppapuvun ostin sitten h&m:ltä. Nyt puuttuu sitten enää pinnasuojat sänkyyn, kylpyamme ja itkuhälytin. Sitten oliskin kaikki jo vauvaa varten valmiina. Pikkuhiljaa taidan ensi viikolla alkaa peseen noita vaatteita...

En tiedä noista liitoskivuista, mutta mulla pakottaa lähes kokoajan häpyluuta. Edellisissä raskauksissa ei moista vaivaa ole ollut, joten nyt se on ihan "uusi" vaiva...

TV:stä tulee katottua inno, tila, yms sisustusohjelmat, amezing race, idols ja välillä vähän mitä sattuu. Teho-osaston alkua odotan innolla, se kun on mun ihan ykkössuosikki TV-ohjelma...

Nasu-Masu 29+3
 
:wave: kaikille!
Tämäkin mamma ilmoittautuu sairaslomalaisten joukkoon :wave: ...
Eli olin tänään äitipolilla ja kerroin kovista liitoskivuista ja supistuksiusta ja lisäksi kohdunkanava oli lyhentynyt. Eli lääkäri suositteli sairaslomaa loppuun saakka, koska joudun paljon nostelemaan työssäni pieniä vauvoja jne.

Kuitenkin muuten oli kaikki hyvin.
:heart: =)
Painoarvio:1500g ja vauva liikkui hyvin ja virtaukset olivat hyvät. Seuraava kontrolli on sitten 35 viikolla.

Oletteko muut käyneet 4D ultrassa Helsingissä (Bruno Cassiatorella)? On kyllä hyvä lääkäri ja ihanan dvd:n saa mukaan. :heart:

Äiti-79 ja masukki 28+1
 
Heipsis,
Metsänhenki minä kävin juuri viime viikolla istukkakontrollissa kun oli np ultrassa todettu että istukka on kohdunsuulla. Nyt oli kuitenkin siirtynyt etuseinään eikä siis tarvi enään pohtia asiaa enemmän. Minä kyllä olin aika huoleton asian suhteen. Toivottavasti sinäkin saat hyviä uutisia ja joka tapauksessa kiva päästä kurkkaamaan masuun. Meillä tosin oli niin rivakka lääkäri ettei turhia ultraillut :/

Galluppiin: Tulee katsottua Frendit, House ja Hercule Poirot aina kun mahdollista =)

Hyviä vointeja!

Nupsuliina ja Eppu 31+5 :heart:
 
Lisko
Huomenta :)

Kohta lähden sinne neuvolaan, "pääsee" puntarille :whistle: Ja just söin suklaakeksiä :whistle: :ashamed: Poika jäi hyvillä mielin tarhaan, ja kun vielä selitin, et sit jää äidin kanssa "lomalle" :) B)

Kauhee miten huonosti nukuin yön :/ Taisi miehenkin unia häiritä kun pyöri sekin sängyssä ja asentoa etti pitkin yötä :\| Ja sit lähti viiden aikaan köpikseen, tulee ensi yönä takasin eli ollaan pojan kanssa ilta sitten ihan kaksistaan. Mutta ulos ei taida olla asiaa, pakkasta oli aamulla -28,5, nyt näyttää -26,5 :eek:

Juu valmistaudun lähtöön, palailen neuvola kuulumisten kanssa.

Lisko ja "pikku- neiti" rv 30+0 :heart:
 
Moikka mammat!

:hug: ihan ekaksi kaikille sitä tarvitseville. Tiedän kyllä tunteen, kun ei raskaudesta pysty nauttimaan. Minulla on kyllä tämä raskaus ollu kaikkea muuta kuin nautintoa. Voimat on niin vähissä, etten kertakaikkiaan jaksa tehdä yhtään mitään :\| Ihan kateellisena luen kuinka teillä muilla alkaa oleen jo hommat tehtynä, minä kun en jaksa yhtikäs mitään. Edes ruokakaupassa en saa käytyä kun sekin tuntuu niin ylivoimaisen vaikeelta. Supistuksiakin tulee niin herkästi että ei tässä paljo auta yrittääkään mitään. "Pesän rakentamisvietti" ois valtava ja sekös se vasta turhauttaakin, kun ei pysty tekemään mitään. Mä kyllä tarvisin tähän jonkun joka siivois, laittais ruokaa ja kävis kaks kertaa viikossa kaupassa :whistle: Mies tekee niin pitkää päivää töissä ettei siltäkään kehtaa aina kummosia vaatia. Erittäin tarpeellisella sairaslomalla siis ollaan ja toivon todella, että tämä lepo nyt saa ihmeitä aikaseks ja pystyisin parin viikon päästä jotakin tekemäänkin.
'
kukas täällä taas kommentoi pöllöjä! Viittaan nyt tohon sukupuolijuttuun nimittäin ällistyttävän lapsellista tuommonen. Mitä sitten, vaikka olisikin tulossa tyttö, eikö kirjottaja sais siitä olla iloinen? Blaah, ei ymmärrä ei...

Minä taidan ruveta vauva-sivuja surffaamaan josko tilais suoraan netistä tarpeellista tavaraa. Saisin edes himpun verran kokea, että olen saanut "jotain aikaiseks" :whistle:

Voikaa hyvin ja nauttikaa!

t. hömppö 29+1 (tuleeko tuo 30vkoa iiiiikkkiiinäää?)
 
Heips.

HÖMPPÖ, älä suotta hätäile noiden laittamisten kaa.. Kyllä sitä ehtii. En mäkään ole laittanut viel mitään. Vauvanvaatteet pesen jossain vaiheessa, kun ei ihan vuodelevossa oo pakko olla, mutta sen verran kipeetä tekee alapäähän koko ajan, etten oo uskaltanut turhia rehkiä kuitenkaan.

NASU-MASU, joo ei mullakaan muissa raskauksissa oo HÄPYLUUHUN koskenut lainkaan, mutta nyt sitä särkee koko ajan.. ja vihloo kohdunsuulle tai johonkin tonne alas..

ALAPÄÄkin on jotenkin kiukkuisen ja kuivan oloinen.. onkohan hiiva tulossa vai hormonitko tota teettää.. Ei tunnu oikeen omalta enää koko värkki ;).

Mä oon tän sairasloman aikana kattonut TV:stä lähes kaiken mahdollisen.. Mut suosikkeina TEHO-OSASTO ja BAD GIRLS - molemmat kyl luovalla tauolla. Idolssia seuraan ja Lostia. Niin ja sit tuo 24 on tullut taas katottua, viime kausi jäi välistä.

Mulla on muuten täällä kotona varastossa roikkumassa melkein uutta vastaava RINTAREPPU, jos kiinnostais ostaa.. Mä oon itse hurahtanut kantoliinoihin, joten tuo tarpeeton. Mä en muista minkä merkkinen se nyt on, mutta oli sellainen aavistuksen tasokkaampi versio, missä on sellainen pienennin, että voi jo aika pientäkin vauvaa kantaa siinä.

Orapihlaja ja sykerö rv31+0(!!)
 
Moi taas!
Viime yö tuli nukuttua huonosti. Mahaan koski, eikä hyvää asentoa löytyny. Aamulla piti käydä työterveydessä hakemassa huomisesta alkaen saikkua loppuviikoksi. Tänään iltavuoro ja sit olis ollu ne himputin yöt. Ens viikolla 4 päivää töitä ja sit sanon hyvästit tolle työpaikalle. Sen verran huonot fiilikset viime vuosina ollu siellä ollessa, ettei harmita jäädä pois! :D


Telkkarista suurimpia suosikkeja on CSI:t, Todistettavasti syyllinen ym... Nyt on tullut seurattua Twin Peaksia. Välillä 4D:ssä kans hyviä aiheita.

Orapihlaja: Mulla olis avaamattomassa paketissa kantoliina, jos haluat. Mun tuskin tulee sitä käytettyä. Laita vaikka yv:tä.

Huomenna olis neuvolakäynti. Onkin oma terkkari tällä kertaa. Edellisellä kerralla oli lomalla. Mukava päästä kuuntelemaan sydänääniä. Harmi vaan, ettei ultria ole kuin alkuraskaudessa.

Voikaahan paksusti :wave:

t. Pirkkis ja Toukka 28+5
 
Lisko
hömppö: juu älä huolehdi sitä ettet ole vielä mitään tehnyt, kerkeet vielä, hyvinkin :) (tai siis toivottavasti :flower: )Minulla on nyt tullut vuoron perään noita jaksaa-/ ei jaksa- kausia ja teen silloin aina kun iskee joku ihme vimma, silleen saan asiat hoidettua pikku hiljaa :)

Minullakin on rintareppu, mutta en osaa sitä käyttää :kieh: Siis en tiiä mikä muka on niin vaikeaa, mutta en osaa! Ajattelin kans yrittää myydä sen ja ostaa sit sellasen Carry Me trikooliinan/ kantopussin. Kaveri kyllä aikoi opettaa tuon rintarepun käytön (hänellä on samanlainen) että jos saa opetettua niin mikäs siinä sitten :)

Ja neuvolassa käyty :)

Paino: +636g/ viikko eli yhteensä 8,2kg (vielä mennään siis aikalailla samoissa kuin esikoisen aikaan :) )
Turvotusta: +/- (vähän on ollut jaloissa)
Verenpaine: hyvä
Pissa: tulehdusarvo +, huomenna vien pissa näytteen labraan
Hemppa: 129
Sf: 27.5cm
Tarjonta: epäili poikkitilaa (laittoi sen kysymysmerkillä tuohon)
Vauvan syke: 150-155 :heart:
Liikkeet: ++

Sain liikelaskenta lomakkeen, oys:ista tietoa synnytys sairaalana ja ensi viikon tiistaille lääkäri ajan, niiden yöllisten supisteluiden takia (viime yönä meinasi taas alkaa mutta ei kuitenkaan, vähän nipisteli jo siihen malliin), tarkistetaan nyt varulta tilanne, samalla käytän poikaa lääkärillä (allergia asiaa), saadaan kaks kärpästä siinä yhdellä iskulla :)

Että sellasta, nyt menen laittaa vauvan pyykin kaappiin, sit suihkuun ja vähäks aikaa köllöttää :)

Lisko
 
keskiviikkoa kaikille :wave:

Tulin juuri kaupasta ja tulee niin paljon lunta,et hyvä kun etees näki ja kävellen menin vielä,et sais hieman liikuntaa.

Mä aattelin hommata sen kantorepun,aattelin et se vois ol hyödyllinen :whistle:

Mäkin mittailin eilen tuota mahaa ja 102cm tuli,huh huh. Välil tulee kyl sellasii ahdistus kohtauksii täst painosta ja vauvasta,et miten sitä pärjää tai ees osaa?? mut sit ku näkee jossai kaupas vaik jonku ihan pienen käärön, ni sit o ihan poru kurkus ja rupee taas oottaa et pikkuinen syntyis. =) Kai se o sitä kasvamista sitten!

Pikkuveli (8.v) kans soitteli mul äskö ja kauheesti ois halunnu tietää et kumpi siält ois tulos ;) Toivoo kuulemma leikkikaverii. He asuu viäl ulkomail,ni ei ees nää hirvee useesti ja sit ku soittelee ni ihan :'( olo,ikävä.. No näkeehän ne sitten huhtikuus...

Mut hauskaa keskiviikkoa kaikille

Rv30+2
 
Ilmottaudun nyt mukaan "viime metreillä"...aina välillä oon tätä pinoa käyny lukemassa!Itellä laskettu aika 24.4. eli raskausviikkoja nyt 28+1.
Muuten on tähän mennessä menny kaikki suht ok, mut saikulla oon ollu issiaksen kans jo joulukuulta alkaen...eilen kävin neuvolalääkärillä ja sairasloma jatkuu helmikuun loppuun...et sillee!
Nyt on sit alkanu olla aika napakoitakin supistuksia aina välillä, tänää taas koiran aamulenkin ja lumitöiden jälkeen....omakotiasujan kuntosalia!

Kaikille jaksamisia, olo alkaa olla varmaan aika massiivinen kaikilla muillakin.

Niin ja sit piti kysyä et onhan se ihan normaalia et täs vaihees on kohdunkaulaa jäljellä n.1,5cm....must se vaan kuulosti aika lyhyeltä, tietääkö kukaan?
 
Heippa!!

mäkään en ole vielä laittanut uudelle vauvalle mitn.tai ostin mä tänään liimaa sitä varten että saan hoitopöydän yhden laatikon korjattua kun esikoinen hajoitti sen tänään..mutta mä en pidä vielä kiirettä.alan laittamaan vasta sitten kun alkaa olla tosi tylsää.

huomenna olisi se 4d-ultra :D kivaa!!jännittää jo tosi kovin.

mulla on hiukan ristiriitasia tunteita ton töihin menon kanssa.olen vieläkin ihan risainen.huomenna tarveis sitten lääkäriin mennä jos tahdon saikkua hakea.mulla hankalaa kävely ja pojan nostaminen.tuntuu pahalta luovuttaa kun viikkoja vasta näinkin vähän,mutta minkäs teet.

mä menen lajittelemaan laskuja :D

gismo ja pikkuinen 27+3
 
Huomenta mammat ja tervetulloa uusille :wave:

Neuvola oli tänään,kaik hyvin. Eilen punnitsin aamupainon ja nyt ois sit 10kg tullut yhteensä eli komeat 73kg,ihan tyytyväinen olen.

Juu täällä kans tulee lunta aika reippaasti taivaalta.

Jotenkin on pipo tiukalla :ashamed: , tulee tiuskittua ja ärsyynyttyä ihan pienestä. Lapsetkin on vähän ihmeissään että mitä nyt. Ja ukko tietty saa kaiken kiukun mutta on onneksi hyvin ymmärtäväinen ja epäili sen olenvan hormooneja ja sitä jännitystä/valmistautumista synnytykseen,oli mitä oli niin toivottavasti loppuu kohta koska on uuvuttavaa,tuntuu ihan että päätä särkee kun kiukuttaa :/

Jos silittäis viimeiset pussilakanat nyt niin kaikki ois sit kaapissa valmiina(jos ei sit osta jotain kivaa lisää :D )

No lähden kiukkuni kanssa keittämään kahvia ja imuroidakin pitäis \|O

Rv 30+4 Lilo ja Stitch
 
PIRKKIS. mulla jo kaksi liinaa kotona ;)) tai oikeestaan kolme jos tuo rengasliinakin lasketaan.. Joten ei taida mies enää taipua useampaan, vaikka mä voisinkin innostua.. Minkä merkkinen liina sulla olis ollu?

KANTOREPUSTA voi laittaa mulle yv:tä, jos sellainen kiinnostaa. Merkki joku Infants & Toddlers Carrier by Theodore Bean. Tukeva. Ohjeita ei näytä olevan muuta kuin kannessa, mut mun mielestä oli ihan suht helppo käyttää.

KESTOVAIPPOJA tuskin käytän. En vaan jaksa opetella sitä terminologiaviidakkoa ja pyykinpesu ei muutenkaan aina innosta.. Silti nostan reilusti hattua niille jotka kestoilevat! Tälle meidän 2v:lle oon kyl miettinyt noita kuivaksiopetteluhousuja jossain vaiheessa, kun nykyvaipat niin pintakuivia, ettei kuivaksiopettelulle tarvetta. Josko estäisivät kuitenkin lattialle asti valuvat pissat ja kakat, mut tuntuisivat märältä ja siten helpottaisivat opettelua. Tosin taitaa jäädä ensi kesään se homma.

VALVOTTIIN sit viime yö.. tyttö valvoi klo2-6 joten mä pääsin vasta sit nukkumaan ja poika heräskin jo 8.30.. Nyt sit vihloo alapäätä ja supistelee ja on oksettava olo yms. Taidan siis mennä päiväunilla käymään..

orapihlaja
 
No nyt sitä keskiviikkoa!!

Kata tais olla uuden nimimerkki, tervetuloa mukaan. :wave:

Äitiyspakkaus näyttää vihdoin ja viimein olevan tullut. Se odottaa postissa noutajaansa. Saa mies sen hakea kun töistä kotiutuu, sen verran kokemuksesta muistan, että se painaa aika paljon ja on hankala kantaa tämmösen masun kans. Turha siis mun yrittää sitä lähteä hakemaan ja saada autoon sitä kannettua.

Eipä mullakaan oo vielä mitään laitettuna valmiiksi, että älkää stressatko, jolla sama tilanne. Kyllä sitä ehtii! Kun sais sen inspiksen!!

Kukas kans kirjoitti, että on hermot kiriällä... taitaa kuulua tähän vaiheeseen sitten, kun mulla ittellä tuntuu, että pinna palaa ihan pienestäkin ja tyhmistä asioista. Täytyy vissiin kattoa peiliin kun oikein kiukuttaa ja kiukutella sille kuvalle mikä sieltä näkyy!!!!!

Ilma on nyt täällä tosi mukava, isommat lapset tossa ikkunan alla leikkivätkin, kuopus nukahti äsken autoon ja kannoin sen sänkyyn jatkamaan unia.

Hyvää keskiviikkoa!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 30+3
 
Ai että mä tuun hulluks näitten viisaudenhampaitten kanssa!!! Särkee niin hirveästi, kahdessa reikä! Ei oikein tavalliset särkylääkkeet auta. Oon niin väsynytkin kun en viime yönä paljoa nukkunut! Liikkeitäkään en oo tuntenut koko päivänä, tai sit en oo vaan huomannut kun kärvistelen tämän säryn kanssa! Ei auta hampaiden peseminen eikä purskuttaminen! Kohta juoksen pääni seinään!!! Hammaslääkäriin ei tänään pääse! Huomenna voisivat ehkä päivystyksessä antaa jotain ensiapua, kun eihän niille muuta voi raskausaikana ilmeisesti tehdä. Kyllä hammassärky on kamalaa! Että tällasta valitusta.. :ashamed:

Rv 27+6.
 

Yhteistyössä