HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Tuo asukki vissiin harjottelee jotain hengitysliikkeitä aina välillä, kun masus tuntuu semmosia rytmikkäitä juttuja... Ja sen näkee vatsanpäällekkin kun se nousee ja laskee. :D
Täällä kans hikka vauvalla monesti päivässä :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 14:04 Blue Rush kirjoitti:
Tuo asukki vissiin harjottelee jotain hengitysliikkeitä aina välillä, kun masus tuntuu semmosia rytmikkäitä juttuja... Ja sen näkee vatsanpäällekkin kun se nousee ja laskee. :D
Täällä kans hikka vauvalla monesti päivässä :LOL:
Joo hikka on kans tuolla pikkuhäjyllä vähän väliä!!! Se tuntuu mulla tuolla alhaalla, ja on vissiin sitten sen merkki, että pää on alaspäin.
 
tämä mamma menee nyt kahvitteleen ja syömään sitä jädee jälkkäriksi!! =) :p

vielä siitä tukivyöstä.. mulla oli alussa se mutta nyt kun olen ollut kotosalla niin ei ole oikeastaan tarvetta ollut. pitäneekin kokeillla jos tulee parempi olo sitten sen kanssa kävelylenkeillä yms. hyvä kun muistutit sen olemassa olosta! =)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 14:02 Blue Rush kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 13:55 jalava kirjoitti:
blue rush: kiitos. elikäs epiduraali on sitten vissiin se yleisin ja mikä laitetaan tuonne selänpuolelle siinä kyyryasennossa?
mikäs se kohdunkauluan puudutus sitten on? pitänee ihan jostain kattella linkkejä tms. noista kaikista jutuista.

mutta se pisti silmään että miksi ei tuttia vastasyntyneelle? ite olen nähnyt siskon likan joka ei tuttia huoli mutta imee peukkua ja ite sitä mieltä että tutista kyllä helpompi päästä eroon kun peukusta... ?? olenko oikeassa.
kyllähän tutista on helpompi päästä eroon,sen voi leikata ja heittää roskiin :D

Eli se kohdunkaulanpuudutus laitettiin sinne kohdunkaulan seinämään molemmin puolin ja koko alapäästä (eli suomeksi p*llusta) lähti ihanasti kaikki tunto pois! :heart:
Se mikä oli mun mielestä tässä hyvä oli että tunsin täysin kuitenkin supistukset joten tiesin milloin ponnistaa!
Monet sanovat epiduraalista ja spinaalista että ei tuntenut yhtään supistuksia ja joutui itse käyrää seuraamaan milloin supistus tulee->ponnistus. tai sitten hoitaja jouti sanomaan milloin ponnistaa
ootkohan saanu varmasti kohdunkaulan puudutuksen etkä pudendaalipuudutusta?nimittäin parakervikaali ei kyllä vie tuntoa pois alapäästä vaan supistuskipuun vaikuttaa ihan hyvin jos onnistuu laitto,ei sen kuulemma edes kuuluisi vielä tuntoa pois(veiskin :D )vaan nimen omaan supistuskipuja lievittää.-mutta enhän tiedä jos sinulla se sitten vaikutti niin =) itellä synnytys pyörii koko ajan päässä ja musta tuntuu et tää vauva on jättiläinen tai sitten et se on toooosiiii korkealla...mulla on kylkiluut ja keuhkot koko ajan ihan kasassa :/ ja taas se kauhea paineen tunne alapäässä,varsinkin jos on erehtynyt harrastaan jotain sänkyjuttuja niin tuntuu ihan kuin ois joku ponnistusvaihe alkamassa :eek: meillä oli eilen esikoisen 6 v synttärit ja oli kyllä mukavat kemut =) vieraita kävi paljon ja leipomiset onnistu hyvin jne.ainut et pois lähtiessään anopille tuli poikansa eli mun miehen kanssa riitaa ja tuossa eteisessä se sitten lasten kuulleen kiros ja haukku poikansa pystyyn :eek: asiasta joka ei ees sille kuulu..no sanoin siihen sitten et nyt lopetatte,en halua tuollasta käytöstä lapsen synttäreille ja lasten kuullen! anoppi sitten hieman hiiltyneenä lähti meneen sanomatta mitään ja hieman jäi muakin vaivaamaan tollanen et tulee mun kotiin huutaan ja kiroon tollasia ja viel ihan typerästä syystä \|O mutta se siitä..ei ollu eka kerta..
mää meen hieman siivoileen kun kaveri tulee kohta kyläileen ja keskimmäinen on levittänyt valokuvat pitkin olkkaria :kieh:
ädä ja hippula 31+5
 
Heissan!

En ole vähään aikaan päässyt koneelle, kun ollaan rempattu tätä tietokone-/työhuonetta vauvanhuoneeksi...onneksi saatiin valmiiksi, että saa alkaa laittamaan vaatteita ym. paikoilleen kaappeihin. Mies lähti työmatkalle (sniif), joten mulla on hyvää aikaa laitella.

Joku mainitsi tukivyöstä - kyllä olen käyttänyt, etenkin lenkillä ja enemmän jaloilla ollessani. Ei väsy selkä niin paljoa. Nytkin remppaa tehdessä tosi hyvä olemassa.

Neuvolassa kävin aamulla ja paino oli laskenut viime kerrasta 500g
=) . Vähän jänskätti kun on myös nuo laskiaispullat maistuneet niiin hyviltä!! Hb oli edelleen hyvä ilman lisärautaa. Sf-mitta teki lievän notkahduksen alaspäin, liekö normaalia että vähän heittelee? Mites teillä muilla on ollut?

Sairaalakassista kysyisin myös teiltä muilta, mitä pakkaatte/olette pakanneet mukaan ja minkälaista vaatetusta ajattelitte vauvalle kotimatkalle päälle?!
Voi olla vähän aikaista kysellä, mutta kun noita supisteluja on ollut ja paikatkin on pehmenneet, niin tulee väkisinkin jo mieleen.

Ei mutta nyt täytyy lähteä ruuan laittoon :p

vointeja

t. hippu ja pikku 32+0
 
Hei.

SYNTYMÄHÄJY: Kyllä mullakin on tukivyö käytössä, sellainen s1-vyö tk:sta lainassa. Ollut tosi tarpeen! Paitsi silloin kun makasin sen 1,5kk niin ei tullut kauheesti käytettyä. Nyt taas enemmän.

SAIRAALAKASSIIn ei kai kummempia, mut jotain lempisuklaata ja kirja olis kiva ;). Ja sit sellainen vihko tms mihin voi kirjoitella onnittelutekstiviestejä, jos sellaiset haluaa tallentaa. Liivinsuojia varmuuden vuoksi, jos alkaa tissit kovasti valskaamaan. Kotiinpaluuvaatteet itselle ja vauvalle - vauvalle en tiedä vielä noita ulkokuteita, riippuu säästä.

Eka koneellinen VAUVANVAATEPYYKKIÄ pesty. Tästä se alkaa.

Mulla on ihan kauhea MAKEANHIMO.. voisin syöpötellä herkkuja koko ajan.. arrggh.

Mulla alkaa kaikista äitiysvaatteista tai siis -housuista loppuu mitta.. eli maha vaan kasvaa ja housut meinaa jäädä pieniksi. Ku ei tiedä viittiskö kauheesti enää ostaakaan mitään kummosia, ku ei sit kauaa tarvii käyttää. hmm..

Ei kait mulla muuta..

Orapihlaja ja sykerö32+5
 
ootkohan saanu varmasti kohdunkaulan puudutuksen etkä pudendaalipuudutusta?nimittäin parakervikaali ei kyllä vie tuntoa pois alapäästä vaan supistuskipuun vaikuttaa ihan hyvin jos onnistuu laitto,ei sen kuulemma edes kuuluisi vielä tuntoa pois(veiskin :D )vaan nimen omaan supistuskipuja lievittää.-mutta enhän tiedä jos sinulla se sitten vaikutti niin

Kyllä siellä (ikävä kyllä vasta salissa) kohdunkaulanpuudutus laitettiin, kätilö (?) siinä vielä sanoikin että justiinsa sai toiselle puolen laitettua,että oli niin paikat hävinny (tai jotain).
No oli mikä oli niin uudestaan se on saatava :LOL: se mulla vaikutti tuolla tapaa ja tyytyväinen olin :D Enpä kyllä tuntenut supistuskipujakaan, voi tieten olla että alapäästä oli tunto muutenvain häipynyt :whistle:

Sairaalakassi:
Monesti on haluttanut pakata mutta enpä ole viitsiny vielä.
Esikoiseltakin kerran viikossa vaihdoin vauvan vaatteet kassiin ;)

Mulla oli viimeksi siellä:
*puhelimen laturi
*kamera
*yösiteitä
*liivinsuojia
*oma rintakumi ja omat imetysliivit ne sairaalan ei ole läheskään niin kivat mun mielestä
*vauvalle vaatteet kotiinlähtöä varten
*huulirasva kumma että siellä huulet rohtuu!
*pesutarvikkeet (sh+ho,hammasharja+tahna,hiusharja)

Lukemista ja naposteltavaa tuotiin sitten kun vieraita kävi, kuten myös mun vaatteet silloin kotiinlähtöpäivänä <br><br>
 
Moi taas!
Viikonloppu meni ja tänään on ensimmäinen talvilomapäivä. Töihin ei tartte enää mennä :D Tyhjentelin tänään makuuhuoneen kaappeja, niin saa ne siirrettyä joku päivä. Sen urakan jälkeen alkaa Toukan vaatteiden pesu. Eipä tässä enää oo pitkä aika huhtikuuhun. Just mun täti soitti, että on vaatetta jossain vaiheessa tulossa.

Suonenveto: Mä oon todennu, että jos en juo päivän aikaan tarpeeks, niin yöllä on suonenvetoa. Yleensä juon maitoa tai mehua. Jos ei muuten tuu hirveesti päivän aikaan juotua, niin sit tankkaan ennen nukkumaan menoa.

Vauvanrytmit: Meillä Toukka pitää iltajumpan klo 22-23. Sen jälkeen nukahtaa, enkä herää yöllä liikkeisiin. Aamuyöstä, kun käyn vessassa, kääntyilee muutaman kerran ja se on siinä. Todella rauhallinen tenava, ainakin vielä =)

Kertokaas, olenko ihan kauhea ihminen. Miehen sisko joutu viime viikolla sairaalaan ja minua ei jotenkin jaksa kiinnostaa koko asia. Johtuisko raskaudesta? On sairastanu jo jonkin aikaa ja sairaalassa tutkimuksissa melko usein. Viime viikolla joutu yllättäen leikkaukseen. Nyt on siellä pitäny rampata päivittäin, kun en viitti sanoo, ettei innosta lähtee. Siitä saan kuulla pitkään, jos sen menen suustani päästämään.


Orapihlaja Katsotaan sitä tapaamista, jos johonkin saatais järjestymään.

t. Pirkkis ja Toukka 30+3
 
Minä taas täällä :wave:

sairaalakassiin:
* Ehdottomasti paljon liivinsuojia, ainakin mulla kun maito nousee, niin se tosiaan nousee :)
*imetysliivit!
*kamera
*jos ei tykkää sairaalan vaipoista, kannattaa varata omia siteitä.
Mua ainakin ahdistaa muutenkin olla sairaalassa, saati vielä sitten kun on niskaan asti vaippa \|O
*Shampoo, hoitoaine, saippua
*Lukemista, tekemistä

Tätä voi jatkaa loputtomiin, riippuen siitä kauan siellä viihtyy.
mä pääsin toisesta lapsesta kotiin jo torstai-aamuna, kun hän syntyi tiistai iltapäivällä.
Eli ei siellä kauaa oltu :)
 
tervehdys!!!
tänään olisi sit eka työ päivä ohi ja voi (en kehtaa mananta niin paljon kuin pitäisi).... aamupalan sai muksuille suht kivuttomasti nokan eteen mut sitte toi käsien pesuvaihe kyyryilemisineen ei tehny enää yyhtään hyvää.... onneks oli hiukan rauhallisempi aamu ja työ kamu kuitenkin niin kivalla päällä et hoiti kaikilta ton vesstuksen ja vsaipan vaihdon.... nyt olisi edessä ke aamupäivällä ylimääräinen lääkäri kun tuo mölli juilii tonne alas tosi kipeetä välillä.... nyt on ollu puolet kotona olo ajasta taas vatsa kivikova pallero... eli treenaa ainakin kovin.... alaselkään ottaa myös tosi kovasti ja usien....

muuten kyllä oli ihanaa kun päästiin ulos ja lapset sai purkaa yli energiansa....
 
mä kannan myös korteni kekoon:

sairaalakassiin

-liivinsuojia
-imetysliivit
-meikit (turhamainen kun olen :D )
-pesuvälineet
-kotiintulovaatteet ittelleni
-kamera
-kännykänlaturi
-raskauspäiväkirja
-rintakumit

hmm oliskos muuta?mies saa mulle kaikki nannat sitten tuoda :D
meillä ei mitään sellaista lappua ole mihin saisi toiveita synnytykseen liittyen laittaa??myöskään en ole saanut sitä mihin kirjoitetaan lapsen hätäkastenimet ym??viimeksi pakkasin ton sairaalakassin just ennen ku menin sairaalaan.eli en pitänyt mitään kiirettä.

vauvalle sairaalaan ajattelin ottaa mukaan (siis kotiintulovaatteeksi)
bodyn,sukkahousut,villasukat,kevytvanupuku,lapaset ja myssy.vauvanpeiton vielä ajattelin jos on tosi kylmä ja sitten vielä housut ja paidan tai toppapuvun :heart: riippuu tosiaankin niistä ilmoista :D mullahan oli siis LA vasta silloin huhtikuun lopulla..

no mutta eipä täällä mitään erikoista muuta.alkaakos kaikilla vauvatarvikkeet olla valmiina?siis onkos vaunut ostettu jne???mä en ole vielkään laittanut mitään ihmeellistä kun tuntuu tota aikaa vielä niin paljon olevan.enkä ole ostanut niitä kaksostenvaunuja.ajattelin vasta ekasta äitiyspäivärahasta ne ostaa.tuntuu että kaikki muut on jo niin pitkällä kun toisilla alkaa raskaus olla jo yli 30 viikkoa.

huomiseen!!

gismo ja kyllikki 29+1

 
ai niin pakko oli vielä lisätä.viimeksi mulla ei ollut noita liivejä mukana ja hyvin pärjäsin ilman.sairaalassa tekivät mulle jostain kankaasta liivit.onkos jollekkin muulle tehty??en osaa selittää tarkemmin.
 
Jalava: Minä vielä noihin selkäkipuihin, että jotkut sanoo supistusten tuntuvan selässä. Itellä miulla ei kokemusta ole...

A0205: Teillähän onkin sitten jo iso vauva :heart:

Blue Rush: Olisko teilä mahollista, että jos lähtö tulee yöllä, ni mummo pääsis teille, ettei tartteis lapsia herätellä? Meillä on sovittu näin, että miun äiti tulee tähän sitten, jos yöllä on lähdettävä.

Meillä ei esikoinen syönyt tuttia ollenkaan. En sitä alkuun kovin edes tyrkyttänyt, kun ei tuntunut olevan tarvetta ja sit ei enää huolinu. Peukkua imeskeli alle 6kk ikäsenä ja vieläkin peukku menee suuhun nukkumaan mennessä, kun unipupun ottaa. Mutta ei sitten tosiaan muuten sitä imeskele. En vielä tiedä miten toimin tutin suhteen tulevan vauvan kanssa, kun toisaalta oli niin helppoa, kun ei sitä ikinä tarvinnu yöllä käydä suuhun laittamassa, eikä vierottaa.

Sairaalakassi: Aika paljon tulikin jo kaikkea, mitä miullakin kassissa oli, rintakumit tosin sain sairaalasta ja maito ei noussu niin nopeesti, että olisin suojuksia tarvinnu. Ja muistaakseni ilman liivejä olin aika pitkälti sairaalassa. Imetysliivit oli mukana ja laitoin ne sit kotiin lähtiessä. Mie jostain luin, että lakut on hyviä synnytyksen jälkeen, en muista mix??? Mut niitä miulla mukana oli ja hyvin maistuvat. Ja aika siellä tosiaan käy yllättävän pitkäksi, joten lukemista kannattaa ottaa mukaan!

Itelle ei tänne sen kummempia, esikoisen kanssa pulkkailtii tänää kauppaa reilu 2km ja alko tuntuu jo aika ikävästi alavatsassa. Ei supistellu, mutta sillee jännästi paino. Pitää vissiin alkaa rauhottua jo :D
Maeanhimo on täälläkin valtava ja itsekuri tipotiessään :ashamed: Tänään söin pienen suklaalevyn ja pantteri pussin nameja ja eilenkin herkuttelin Vinkkareilla...

rouva80, Aada 1v.1kk ja "sisko" 31+2
 
Mulla oli tänään neuvola ja kun ultralla katottiin niin maakari olikin kääntynyt oikeen päin. Että nyt tuo potkii tuossa rinnan alla ja läskit sen kun hyllyy mutta itellä on ihan hyvä olla kun onkin oikeen päin. Ultratessa näky oikeen kunnolla vauvan kasvonpiirteitä ja näin kun se oikein käänsi päätään. :heart: . Olin nuorimman poijan kanssa neuvolassa ja kun doplerilla kuunneltiin niin se istu tuoliin ja oli kovasti hämillisen olonen. Ja sne jälkeen onkin kovasti kiertäny koko illan mua. Hemppa oli laskenu aika roimasti että nyt sitten saan alottaa taas jumalattoman kuurin rautapillerien ottamisessa. Oonkin ihmetelly kun välistä olo on ollu ihan hyvä ja välillä on sitten sellasia voimattomuuden tunteita. mutta tänään sekin sitten selvis. sokerinkin tuo mittas ja olisin saanu syödä vaikka mitä sillon aamulla kun oli vaan 5.1 ja ruokailusta oli vajaa 1h. mutta en joutanu. ja pienempi söi puolet.

Mulla on sairaala kassi yleensä pakattu siinä lähdön päässä. Että sinne on liivisuojaa ja liivit laitettu kamera ja puhtaat alushousut. Harja ja fööni. Ja mies on tuonu loput jos jotakin on jääny. Että palvelu on pelannu. Vauvallle oon aina hyvissä ajoin pussin laittanu valmiiksi ja jotta sitä ei oo tarvinnu muuta kun ottaa matkaan isännän sitten kun tullu hakemaan. =) Pesuaineet on tietenkin mukana myös. kun sairaala käyttää mitä käyttää. Oon sairaalassa ollessa käyttäny sairaalan omia mutta kotia lähtiessä oon sitten omat ottanu käyttöön ja kaupan kautta oon saanu tulla jotta oon saanu sopivasti muutamaksi päiväksi siteitä itelleni. Ja nuorimman jälkeen lähin kotia tulon jälkeen heti kauppaan kun oli kaapissa valot. Että arki on tässä huushollisssa alkanu heti. Mites pitääkö teijän puolisot isyyslomaa?????? Meillä ehotin nyt isännälle että jos tuo kesällä pitäis muutaman päivän mutta katotaan tuo sanokin että ei oo koskaan pitäny mutta nyt vois vaikka koittaakin pitää.

mutta nyt lähen kattomaan nukkumattia
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 20:47 gismo kirjoitti:
alkaakos kaikilla vauvatarvikkeet olla valmiina?siis onkos vaunut ostettu jne???
Vaunut on tilattu,vaatetta on kokoa 50-56cm,mutta ei oikeastaan muita kokoja ollenkaan.Aloin tylsistyä siihen keltasten,vihreiden ja valkoisten ostamiseen-kunhan tiedossa on sukupuoli,niin ostellaan lisää! =)
Amme on ja se kylpytuki+kylpyleluja :whistle: ,
Hoitamiseen tarvikkeita-talkki,sinkkivoide,kylpyöljy,tutti,tuttipullo jne.
Ne mitä puuttuu:pinnis+reunapehmuste,lakanat,turvakaukalo,sitteri,hoitotaso.
Eli tosi paljon on vielä hankkimatta!

Mistä olette hankkineet pinniksen?
Hoitotason?(ei hankita hoitopöytää,vaan taso pinniksen päälle)

Kuinka paljon muuuten liikutte/lenkkeilette?
Mä teen joka päivä (paitsi en kovilla pakkasilla...) n.tunnin lenkin koiran kanssa.Ajelen autolla läheiselle rannalle,ja päästän koiran jäälle tykittämään,köpöttelen sitten itse perässä omaa vauhtia.


Pikasso & Poikanen 30+6 :heart:
 
Huomenta.

Pikasso , mä yritän kans lenkkeillä mahdollisimman paljon, mutta ihan joka päivä ei välttämttä tuu lähdettyä. Kuitenkin, jos vain on hyvä ilma, kuljen tuon eskarinkuskaus reissun kävellen sekä aamulla että sitten päivällä. Ja tänään, kun pitää keskimmäistä lasta viedä kerhoon, kävelen senkin matkan, jos on hyvä ilma. Hyötyliikunttaa siis hyväksi käytän. =)

Nasu-masu Kiitti vinkistä tuolla toises ketjus siitä pinnasuojasta... kävin sen lauantaina ostamassa keskiseltä. :D Nyt on sitten sekin valmiina. Mies eilen kaivoi varaston uumenista pinnasängyn osat, ja sen pitäis täs kohtapuoliin kasata valmiiksi. Täytyy tuolta vaatehuoneesta jostain etsiä se verhokatos, ja ne verhotkin siihen sitten. Eiköhän ne jostain löydy. Ne pitäis silittää.

Eilen mittailin niitä sokeriarvoja 7krt päivän aikana, ja hyvältä ne näytti. Taas saa kuukauden hengähtää tuosta asiasta.

Nyt meen aamutoimien pariin. :wave:

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 32+2
 
Blue Rush: Olisko teilä mahollista, että jos lähtö tulee yöllä, ni mummo pääsis teille, ettei tartteis lapsia herätellä? Meillä on sovittu näin, että miun äiti tulee tähän sitten, jos yöllä on lähdettävä.

Mummolla ei korttia pappaa (isääni) en kyllä unensekaisena ajamaan laita :LOL: eikä se kerkeä kun on ihan sekaisin herättyyän :whistle:

Pikkuveli asuu siinä lähellä myös, ja onkin sovittu että hän tulee tänne kiireellä jos vaan ei töissä ole (3-vuorotyö).

Jotenkin tuo sitten aikanaan järjestyy, tlee vain mietittyä turhaan ja huolehdittua! Lapsenhan voi ottaa vaikka mukaan jos ei hoitopaikkaa ole, mutta en mä halua keskellä yötä sinne raahata :eek:
 
Moikka!

Eilinen synnytysvalmennus oli todella hyvä ja selkeä. Mieskin sai siitä irti paljon. ;) Itselle se tosin oli aika tuttua asiaa. Synnytyksen lähestymiseen liittyviä merkkejä en kaikkia tiennyt. Videolla näytetty synnytys oli ihan liian helpon näköinen.

Tukivyöstä on ollut hirvesti apua. Nyt ei olleenkaan niin paljon koske lantioon, oikeastaan ei ollenkaan. Yölläkin sain vaihdettua asentoa ilman tuskaa. Oli todella hyvä hankinta. :D

Täällä masuli pitää sellaista liikehdintää aina välillä. Tuntuu kuin kaveri meinaisi tulla ulos massusta. Tykkään kuitenkin seurata noita potkuja ja nyrkiniskuja. :kieh:

miranda + masuli 31+1 :heart:
 
hui ku te olette kirjoittaneet paljon taas...

tohon vauvatarvikkeisiin..niin täällä ei ole ku pinnis valmiina tuolla makkarissa.. mutta sitäkään en ole laittanut valmiiks..vauvan vaatteet oh pesemättä..ja osa ostamatta ja sitten puuttuu muutenki paljon tavaraa..josko ens kuussa alkais laittamaan..

pillipulla on mulle tullu jotain 12kg, muistaakseni painoa itelle lisää..ja vauva on jalat ylöspäin tuolla..

ja sit omia kuulumisia jos kirjoittelis..
sunnuntaina palattiin reissusta..ja mulle nousi kuume.. eilen oli parhaimmillaan 39,4 kuumetta (ei yhtään sen enempää)..ja tässä ollaan oltu sänky potilaana..

neuvolaankin jouduin tosta synnytysvalmennuksesta soittamaan, että en pääse tulemaan niihin..huomenna olis eka kerta..ja en lähre sinne kuumees..ja toiseks miulla ei ole pariin viikkoon autoa käytös..ja ne on kerran viikossa kuuden viikon vai viiden viikon ajan.. ja toiseks en jaksais siellä istua tän selkäkivun ja liitoskipujen takia.. ku just ja just pääsen kotona kävelemään.. pari kertaa lähti toissa yönä jalat alta ku olin menossa juomaan.. että todella varovainen saapi olla nykysin minäkin..

mutta nyt takas tonne sänkyyn pötköttämään..

kirjoittelen taas ku jaksan olla pystyssä..

heitukka 30+4 :heart:
 
Moikka!

Pikasso: Miulla lenkkeily on aika vähissä, ennemmän se on vaan sellasta ulkoilua esikon kanssa. Se kun ei oikein paikallaan jaksa pitkää istua, kun pitäs liikkeelle päästä :)

Vauvatarvikkeet: Meillä on kaikki jo ennestään, ainut mikä pitäis hommata on rintapumppu. Viimex oli kaverilta lainassa ja sitä oli jo niin paljon käytetty, että ei loppuajasta enää toiminu. Varmaan hankin Ainun tai Aventin, pitää vähän niitä vertailla.
Esille ei vielä olla mitää laitettu, huomenna lähetään huonekaluostoksille, että saatais tietokone siirrettyä toiseen paikkaan ja esikon vaatteille lipasto, ni saadaa hoitopöytä sit käyttöön. Onhan tässä vielä aikaa..
Esikko just on koekilemassa toista kertaa isojen tyttöjen sänkyä, poikittain tuo tuonne nukahti :D Pitää vissii viedä se aina nukkumaan vasra sitten, kun on niin väsyny, ettei jaksa sängyssä enää pahemmin myllätä, jos sit onnistuis tuo pinniksestä vierottaminen.

Mut nyt lähen uuden odotus lehden pariin, eilen kolahti laatikosta!
 
En ookkaan kirjotellut piiitkään aikaan.. :wave:

Eli kuumeesta on selvitty! Mut taas vaivaa noi viisaudenhampaat! Viime yö meni taas valvoessa. :/ Ne aina pari päivää särkee parin viikon välein. Meen kyllä heti sinne leikkaukseen kun vauva on syntynyt!

Tänään onkin viikkoja just sen verran kun poika synty. Vauva potkii ja mönkyää hirveästi! :D

Huomenna aamulla ois se sokerirasitustesti..

Rv 29+5.
 

Yhteistyössä