HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Moi!

Isabella, tervetuloa mukaan :flower:

Nyt on pakko purkaa kiukkua. Anteeks jo etukäteen :flower:
Mulla meinaa olla herne nenässä, kun haluaisin pikku hiljaa saada tavarat paikalleen Toukkaa varten, niin tuleva isi ei saa edes makuuhuoneen kaappeja kiinnitettyä. Tänään sit sanoin, että jos et sä, ni mä. Laitto ne, mut oli niin kiukkunen, että... :headwall: Varmaan ajattelee, että kerkiää sit, ku tullaan sairaalasta kotia. No, kenties jossain vaiheessa tajuaa asian.

Vilma Minä kirjottelin niistä kestoista. Kovasti yritän tuolta kestovaippainfon sivuilta opiskella, kuinka niitä voi tehdä itse. Kun sais muuten hommat valmiiksi, niin vois alkaa väsäämään.

Lajittelin eilen vaatteita ja laitoin pesuun kaikki pienimmät (kokoon 62 saakka) Niillä kuitenkin pärjää jonkin aikaa. Pesin vauvalle sukkia käsin, niin tuo meidän kakara noukki niitä pesuaine vedestä :D Hiukan huvitti, kun toinen yrittää auttaa.

Triine Paketti tulee varmaan huomenna. Laitoin, että noudetaan postista, kun en tienny, kuinka oot kotona.

Jos vaikka lähtis kattelemaan jotain iltapalaa :wave:

t. Pirkkis ja Toukka 31+5
 
Heippa!

ihana päivä ollut mulla ja pojalla :heart: :heart: :heart: :heart: ei olla kiukuteltu lähes yhtään.elikkäs taisi ne hampaat sitten jo tulla :D ollaan järjestelty hänen leluja ja pyyhitty yhdessä pölyjä jne..mulla tuli oikein illalla itku kun olin niin helpottunut kun pojalla taas kaikki hyvin :D
nyt laitoin pojan unille ja ite herkuttelen popcorneilla ja aion jatkaa jäätelöllä.
grayn anatomiakin tulee ja se on yksi mun lempparisarja.mieskin tulee kohta kotiin.kivaa :D tarvii hänelle iso pusu antaa kun hän oli puhelimen kotiin unohtanut ja koitin hänelle soittaa.niin näkyi että "enkeli soittaa" :D yrittää ihan selvästi miellyttää :heart: onnistui myös siinä.

Te joilla vauvan sukupuoli tiedossa niin oletteko uskaltaneet ostaa pelkkää vaaleanpunaista tai sinistä? mä ostin eilen vauvalle uuden jumppamaton joka oli vaaleanpunainen.joka kerta hymyilyttää kun näen sen on niin suloinen.poika myös piti siitä.nyt täytyy huuto.nettiin mennä mekkoja kattelemaan!!

öitä huhtimasut!!

gismo ja kyllikki 30+3
 
Moikka!

Tervetuloa Isabella!

Täällä myös valkovuoto on liisääntyny, oon siitä kyllä koko ajan kärsiny ja sidettä käyttäny, mutta yöllä oon sitte "tuulettanu". Mut nyt on pakko käyttää öisinkin, kun valuu pitkin reisiä :kieh:

Miulla on aika liikkuva kaveri täällä mahassa, esikoisesta piti joskus ihan tunnustella liikkeitä, mutta nyt ei oo kyllä epäilystäkään, onko tuolla masussa joku vai ei :D Liikkeitä tuntuu pitkin päivää aina kun yhtään jää paikoilleen. Toivottavasti ei enteile sitä, että saa aina olla kantelemassa, että herra tai neiti viihtyy :D

Mites te, joilla ei oo sukupuoli tiedossa, millasia vaatteita ootte hankkinu? Miusta kaupoissa on tosi vähän sellasia neutraaleja, melkein kaikki on ihan selvästi suunnaatu joko tytöille tai pojille. Ostin viimex muutaman beigen vaatteen ja kun tyttö tuli, jäi ne lähes käyttämättä, kun hullaannuin vaaleenpunaseen :ashamed: Nyt en oo mitää vielä ostellu, sit nopeesti kaupoille, kun sukupuoli selviää. Ja tyttö jos tulee, ni sit vaatetta löytyy. Toki jotain neutraaleja on, jotka esikon pakkauksen mukana tuli, mutta pojalle joutuu kyllä aika paljon sit ostamaa!

Nyt lähen laittaa hiusvärin päähän :p
 
Serofiina
Moikka kaikille piitköstä aikaa! Mulla nyt raskausviikkoja kohta 34 ja poika ruvennut peuhaamaan mahassa aivan mahottomasti. Tuntuu että menne ylös alas ja sivuille tai tulee läpi. Niin lääkäri ton sukupuolen möläytti vaikka ei oltais haluttu tietää. Olispa ollut taas jännitettävää. Pelkään että tämä neljäs syntyy vauhdilla, jotenkin sellaine olo tullut vime päivinä. Mitään en ole vielä kerennyt laitta valmiiksi, mut ens viikolla aattelin ruveta noita vaatteita katsomaan ja imetysliivejä mennä ostamaa. Niin ja kauhea vaunu kuumekin olis kun tullut niin ihania, mut turha toivo kun edelliset ostettu vajaa kaks vuotta sitten :whistle: Kuulemisiin kaikille huhtimasuille :wave:
 
RHW
Heissan kaikki!

Me tiedetaan sukupuoli, mutta ei olla kerrottu kellekaan muulle. Aidille oisin kertonu, muttei halua tietaa etukateen. Kavereita arsyttaa kun ei kerrota ja ne sit tuskailee, etta " mista me tiedetaan mita voi sit ostaa, blaa blaa blaa..." ni ma oon sanonu vaan, etta eihan ne tietas muussakaan tapauksessa!! Ja jos haluavat ostaa jotain, ni ei mitaan vaaleenpunasta eika mitaan vaaleensinista. Neutraaleja vareja please! Ja niin oon tehny itekin, mita nyt oon ostellu muutamia vaatekappaleita. Mua arsyttaa kun tytot hirveen usein puetaan pelkkaan pinkkiin ja pojat vaaleensiniseen...

Ja arvatkaas mita eilen kavi duunissa... Yks asiakas kysy multa, etta oonko raskaana!! Aluks teeskentelin, etten kuullu mita se sano, mutta kun kysy uudestaan, ni oli pakko huomioida taa henkilo. Joten sanoin, etta en, oon vaan laski, vai mitas luulet?!

:LOL:
Siis oikeesti. Voiko kysya enaa tyhmempaa kysymysta. Ja ma oon pitka ja suht hoikka eika tasta mahasta voi erehtya etteiko olis vauvamaha. Mulla on alkanu pinna palamaan asiakkaiden kanssa niin pahasti, etta jos ne on toykeita mulle, ni oon toykea takas. Ei kiinnosta enaa mita ne ajattelee...silti pitas viela n. 4 1/2 vkoa jaksaa...huomenna laakari ja taidan pyytaa leposaikkua.Pakara vielakin sikakipee ja nilkat turvoksissa tyopaivan jalkeen, katkenneita verisuonia ja kaikkee muutakin kivaa , niin toivottavasti lekuri ymmartaa.

Etta tallai taalla saarivaltiossa...on jos jonkinlaista hiihtajaa...

Nyt appelsiinia syomaan.

RHW & Tummy Tenant 30+5
 
Huomenta huhtikuiset! :wave:

Tulihan taas herättyä 03.00,valvoin pari tuntia ja jatkoin unia...

Eilenhän mulla oli neuvolassa sokeri yhden plussalla,illalla testasin kotona (4h syömättä) ja tulos ok.Samoin nyt aamulla,ei sokeria.
Eilisen neuvolan perusteella oisivat laittaneet mut heti sokerirasitukseen,mutta aion soittaa sinne ja kysyä,että oikeestikko vielä meinaavat.
Olin eilen nimittäin syönyt 1½h ennen neuvolaa muroja,jotka saattoi nostaa myös sokerin...

Sitten taas kummia:
Mun maha on tipahtanut!
Siis ei kokonaan pois,mutta se on mennyt alemmas.
Vauvan/mahan paino tuntuu nyt enemmän jalkojen/lonkkien päällä,samoin vauvan liikkeet jopa nivusissa!! :x
Illalla ja yöllä oli pientä vihlontaa alamahassa ja nytkin viiltelee tosta ylämahasta.
Mitä tää voi tarkoittaa..?
Onko vauva muka yhtäkkiä laskeutunut alemmas?

...Olen edelleen pihalla kuin lumiukko...
Taidan soittaa äitiyspolille ja kysellä.


Mukavaa torstaita! =)


Pikasso & Poikanen 32+1
 
heippa!

oli ihanaa nukkua melkein klo 7 asti aamulla!! tosin heräsin sitten siihen että oli sika kova nälkä! koskaan aiemmin en ole oikeastaan nälkään herännyt mutta nyt. toivottavasti ei ala öisin tuleen tota että kaapille pitää lähteä keske yötä..

tää meijän kaveri tuolla masussa hivuttaa itteensä jotenki alas päin. tai siltä se ainakin tuntuu. tosi epämiellyttävää! ei suoranaisesti satu mutta on inhaa. no täytyy vain kestää.

vaatteita kun ite ollaan ostettu niin on neutraaleja vain ja beigeä. ite tykkään meinaan hirveesti ruskean eri sävyistä niin sellasii on paljon. mitä sitten on siskolta saanut niin ne on sitten taas aika tyttövoittoisia vaatteita kun hänellä on tyttö. mutta niissäkin paljon sellasta mitä voi käyttää kummalla vain.
mä jotenkin vierastan itellä ajatusta siitä että tyttö puettas vain pinkkiin ja poika sinisiin. mä en oikein meinaan ihan pinkistä tykkää tai sellaisesta hailakasta punaisesta mitä nää nutut nyt yleensä on. mutta on ne kivan näköisiä kuitenkin.. =)

mutta nyt vois mennä lipittää kahvia hiukan lisää... :whistle:

jalava ja smurffi 31+6
 
Mun maha oli edellisessäkin raskaudessa sellainen "ylös-alas"- liikkuja! :)
Eli mulla uleensäkin on kauhean alhaalla maha ja välillä sitten nousee ylemmäs, monet ihmetteleekin että "herrajestas miten sulla on noin alhaalla tuo?!" :eek:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=_Kes%E4hein%E4_&album_id=1009012
tuollakin oikeastaan näkyy että välillä on paljon alempana!

Mutta on mullakin alkanut tuntumaan vauva ihan tuolla jalkovälin puolella jo, toissa-aamuna miehelle sanoinki että tuleeko tää jo pois kun ihan selvästi pää tuntui ja varmaan näkyikin tuossa häpykummun (sanotaanko sitä kummuksi? :whistle: )päällä/ kohdalla! :eek:
Kokeilin, niin siinä se päätään alkoi pyörittelemään.. :whistle:

Muutenkin tuntuu vihlaisuja suoraan kohdunsuulle tai johonkin tuonne alas,rt on joten vissiin siellä käsillä kuopii :/ <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 08:31 pikasso kirjoitti:
Huomenta huhtikuiset! :wave:

Tulihan taas herättyä 03.00,valvoin pari tuntia ja jatkoin unia...

Eilenhän mulla oli neuvolassa sokeri yhden plussalla,illalla testasin kotona (4h syömättä) ja tulos ok.Samoin nyt aamulla,ei sokeria.
Eilisen neuvolan perusteella oisivat laittaneet mut heti sokerirasitukseen,mutta aion soittaa sinne ja kysyä,että oikeestikko vielä meinaavat.
Olin eilen nimittäin syönyt 1½h ennen neuvolaa muroja,jotka saattoi nostaa myös sokerin...
Mitattiinko sinulta sokeri sormenpäästä vai pissasta? Nimittäin pissaanhan se ei tuo syöminen vaikuta. Eli munuainen ei yleensä päästä sokeria virtsaan mutta jos verensokeri on yli 10 (raskaanaolevalla voi olla alempikin) niin silloin voi alkaa erittyä sokeria virtsaan. Eli jos sulta löyty sokeria virtsasta niin sillon on verensokeri jossain vaiheessa ollut korkea. Tai sitten on ollut mittaajassa vikaa, joskus tulkitaan hyvinkin heikko + positiiviseksi. Mutta jos mitattiin sormenpäästä niin sillon sulla on ollut verensokeri korkeimmillaan just tuolloin 1½ tuntia syönnin jälkeen ja sen perusteella ei olisi mitään tarvetta mennä tohon rasitukseen. Plääh....taas mä puutun toisten asioihin :ashamed: :D

Täällä on myös maha tippunut, ihan selvästi tuntuu tuolla häpyluun tienoilla kun vauva kääntää ikävästi päätään. Potkut tuntuu kylkiluissa. Kauheen rauhallinen kaveri tuntuu olevan, todellakin joutuu kuullostelemaan, että onko siellä elämää. Tää on meille uutta nimittäin kaks ensimmäistä mellasti yötä päivää koko raskausajan, ja meno jatkuu valitettavasti yhä... :/ :D

Minä yritän josko saisin tänään edes vähän paikkoja kuntoon, kovin paljoa ei näitten supistusten vuoksi kyllä pysty tekemään. Mutta pikkusen kerralla niin jos täällä joskus mahtuis vielä liikkumaan :whistle:

t.hömppö
 
Isabellalle tervetuloa mukaan!! :flower:

Joku kyseli et eikö meillä pääse päivystyksenä tonne äitipolille...pääsee, mut sitä ennen pitäs olla tätä liikelaskentaa suoritettu....ja kätilö puhelimessa sano, et tämmönen ku kuitenkin liikkuu, mutta vähän ni ei oo syy tulla päivystystapauksena...otapa tosta selvää, suivaannutti vaan sillon!

Mull on ja tota valkovuotoo...ei kiva kaveri, pakkasessakin tulee tunne ku ois housunsa kastellu!

Tänään meinasin et jos illal saatas miehen kaa toi pinnasänky kasaan ja laitettas se jo makkariin ni ehtis noi meijän eläimet tottua tähän uuteen järjestelyyn.

Mulla ei oo kovin montaa 50cm vaatetta, muutama body ja sit on parit hodet.Meinasin yrittää "lyhennellä" noita 60cm sukilla, vaik ei ne hyvin pysy.
Mä en oo uskaltanu luottaa siihen arvioon tosta sukupuolesta, joten neutraalilla linjalla ollaan....

Nyt siivoomaan!!

Kata&hemmo
 
:hug:
Ihanaa kuulla muilta samoja "vaivoja"!
Soitin polille,ja epäilivät että vauva olisi mennyt alas ja kiinnittynyt-huih.
Mullakin nivuset näyttää jotenkin täysiltä,eli kai se vaavi sinne raivaa itseään.Ja liikkeet tosiaan tuntuu nivusissa myös.
Polilta sanoivat,että rauhallisin mielin voi olla,että en ihan kipeäksi mene.

Sokeri mitattiin pissasta,ja polilta sanoivat että rasitukseen vaan.
Ensi tiistaina sitten sinne... :x

Täällä on ollut puhetta sokerirasituksesta,mutta koska se ei ole ollut mulle silloin ajankohtainen,niin en tietenkään muista mitä olette jutelleet. :whistle:
Eli sen tiedän,että 12h syömättä,sitten juodaan jotain litkua ja otetaan 3 (veri?)näytettä.
Saako vettä kuitenkin juoda ton 12h sisällä(...kuolen muuten janoon...),ja pissalla käydä normaalisti?
Mitä siellä labrassa se odotusaika tehdään?Istutaan,maataan?
...vitsi mulle tulee siellä tylsää... :p

Että jos haluatte rasitusjuttuja kerrata,niin kirjoitelkaa! :)


Äitiyspakkauksen sain toissa päivänä!Yllätyin että siellä oli noin paljon vaatteita,eikä ne nyt ihan kauheita ollutkaan!Tietty aika sinivoittoista,mutta poikaolohan mulla onkin. ;)
Tänään alan sitten pestä vauvanvaatteita. :heart:
...Ei varmasti ole vaatteiden pesu tuntunut koskaan niin ihanalta! :D
 
moikka! meillä sitten poikaa iski kuume :( voi raukka parkaa!!!nytkin hän nukkuu tuolla sohvalla ja nukahti sitä ennen mun syliin :'( tosi paha mieli pienen puolesta.toivottavasti tervehtyy pian.

sokeritestin tulokset tuli ja olivat ok.elikkäs kuten esikoisestakin se sf-mitta nyt on vaan korkea.
silti mulle eilenkin yksin ystävä huomautti että mulla on kyllä tosi pieni maha.en mä nyt tiedä onko se pieni.on mulla vattanympäryskin 107cm.lueskelin että aika monella muullakin oli..

inhottavat pakkaset :x kyllä vähän olisi jo kevättä rinnassa kun aurinko jo ihanasti paistaa :heart: nyt poikajo heräsikin joten heippa

gismo ja kyllikki 30+4
 
Pikasso: kävin siinä rasituksessa.. eli tosiaan 12h syömättä ja juomatta. mulla oli aika klo 8 aamulla joten söin hiukan ennen kasii illalla iltapalaa vielä. klo 22 uskalsin vielä ottaa suullisen vettä tosiaan kun janotti. vessassa saa käydä ihan normaalisti.

kun menin labraan otti heti ekan verikokeen ja sen jälkeen antoi juotavaksi sen litkun, joka ei ollut kovin pahaa.. sen juomisen jälkeen hoitaja laittoi munakelloon 1 tunti aikaa jolloin otettiin uusi verikoe. ja siitä kokeesta taas kelloon aika ja tunti vielä.
odotusajan lueskelin lehtiä.. pahinta oli se odotus tosiaan kun ei oikein mitään voinu tehdä..joten kantsii varata joku hyvä kirja, ristikoita tms. mukaan.. mistä ite tykkää. mutta ei paha kokemus kuitenkaan.
tulokset olisi saanut sitten seuraavana päiväna neuvolan tätiltä..

näin siis minulla..
hyvillä mielin sinne vain!!

jalava ja smurffi
 
Voi ei,kuolen oikeasti janoon! :eek:
Juon niin mahdottomia määriä,ja yölläkin jonkun verran.Pakko kai se on vaan kestää... :/

Mittasin just mahan,reiskamitalla näytti 99cm.
Mulle sanotaan jatkuvasti,että mulla on iso maha.Mutta voi johtua siitä,että olen pieni muuten joten maha sitten korostuu hyvin!


 
Helou.

Pikassolle vastailtiinkin jo sokerirasituksesta. Mä myös pidin pahimpana sitä odottelua siellä. Vettä hörpin jonkin verran sillon illalla, kun janotti.

Mahan ympärys mulla oli nyt 113cm. Onkin aikaa, kun viimeksi sen oon mitannut. Kasvanut tuo masu on ja just aamulla tuli kommentti taas, että ompas se laskenut taas alaspäin...

Eilisen neuvola-ajan jouduin siirtämään ja vasta ensviikon tiistaille sain ajan, viikonpäästä torstaina sitten on lääkärineuvolakin ja sieltä lääkäri laittaa lähetteen äitipolille, jonka pitäis tulla viikolle 36. Arvioidaan siis vauvan koko silloin.

Pakkasta täällä oli aamulla -30 astetta. Hui!!!!!

Nyt tuo vauva painaa jonnekkin tuonne oikealle alas niin, että on ihan häjy istua tässä ja välillä täytyy ittiä suoristella. Tuntuu että joku lihas meinaa krampata...

Taidan mennä hetkeksi pötkölleni.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 33+4
 
Moi taasen!

Mä oon heränny tänään puol viiden aikaan. Tunnin yritin nukkua, mut sitten kyllästyin. Oon siivonnu ja pessy pyykkiä. Pinnasängyn kasasin kans, ainut vaan että en tiedä, kuinka se pohjalevy sinne laitetaan :D Jotain kiinnitysosia on, mut en mitenkään naisenlogiikalla saa niitä sinne laitettua. :LOL: Täytyy kattoo, millä tuulella isukki on ku tulee töistä, jos viittis hiukan auttaa...

Mulla on pari päivää ollu lonkat ja alaselkä tosi kipeet. Ja tämä touhuaminen ei ainakaan auta asiaa =) Välillä hyvä, että pääsee liikkeelle. Kaipa toi tenava meinaa pikkuhiljaa hivuttautua täälläkin alaspäin. Siihen malliin koskee tuonne alas. Ja istuminen alkaa olla hankalaa... Lauantaina pitäis ajaa 400km autolla... En mä suinkaan hullu oo... B)

Jos sitä lähtis taas jatkamaaan siivoilua. Ei olis enää paljoo imuroitavaa. Koirankarvoja kyllä aivan tuhottomasti, kun tuo vanhus päätti kuoriutua näin pakkasten aikaan :D

t. Pirkkis ja Toukka 31+6

(hups... Pitäis varmaan nukkua hiukan enemmän, niin pysyis viikot kohdallaan B) )<br><br>
 
dodiin.pitkä lenkki koiran kanssa tuolla pakkasessa vedetty.nyt ajoin lapset hetkeksi ulos että saavat hekin happea.nää lomat kun tykkäävät mölliä sisällä liian usein...

eilen pesin kaikki vaavin lakanat ja nyt ois sideharsojen vuoro ja sitten vaavinvaatteiden kimppuun.
teen nää nyt kun ei tiedä koska iskee sellaiset vaivat ettei enää pysty.

ostin eilen kaupasta hiukan vauvanhoitotuotteita.aattelin sujauttaa aina hiukan kauppalaskun yhteyteen ettei tuu liian isoa summaa sitten kerralla.
ostin myös ensitutin.oli aika ihanaa ostella noita,tekee odotuksen niin todelliseksi.... :LOL: ihan kuin muuten ei olis sellainen olo....
 
heippatirallaa...

Pakkaspäivää taas kaikille!!

-25 taas aamulla mittarissa.. ei siis pääse ulkoilemaan tänäänkään...

Aamusta leivoin taas sämpylöitä ja jos nyt rupeis kehittelemään tosta hirvenlihasta jotain sapuskaa...

massussa on köva möngerrys päällä.. ja jotkut muutkin on tainneet mainita että ihan potkuja ei enää tunnu.. niin myös täällä.. menkkamaisia kipuja ollut nyt iltaisin.. supistuksia?? ei tietoa.. ja liitoskivut taas niin repivät että ei meinaa kunnon nukkuma asentoa löytää...

nyt sapuskan laittoon siis..

t:gemini+masukki rv 34+2 :heart:

Ps. pirkkis.. tais tulla rv:koissa kirjoitusvirhe... =)
 
Taitaa olla muillakin siivouspäivä. Meillä lähti aamulla kaikki ulos mitä irti sain. Nyt on ainakin pölypunkit kuollu, kun on niin kova tuo pakkanen.

Meillä tänään siis poika täytää 4. Huomenna ja koko viikonloppuna on vieraita tiedossa, joten siivousta ja leipomista on tiedossa tälle päivälle. Nyt vaan toivotaan, että pojan kuume laskis, ettei tarvii synttärijuhlia perua. Onneksi enää ei ole kuin vähän lämpöä. Esikoinenkin on vielä kotona, kun vielä eilen oli lämpöä ja yskä tuntuu vielä olevan, joten en vie sitä vielä huomennakaan eskariin. Tyttö onkin ollut koko viikon kotona just tuon flunssan takia. Ja ens viikkokin on sitten hiihtolomaa, joten tulee nyt sitten kaksi viikkoa lomailtua...

Nyt pitäis vielä lähteä loput siivoukset tekemään, että pääsee leipomaan!!!

Aurinkoista pakkaspäivää mammoille!

Nasu-Masu 32+5 ( oonkohan jo ihan sekaisin noista viikoista)
 
nyt on reippailtu ulkosalla reilu puolisen tuntia. teki ihan hyvää mutta jotenki sitä väsähti tuolla ulkosalla. liikkuminen ei ole enään niin sutjakasta menoa mitä oli ennen.. varmaan naapurien mielestä ihan huvittava näky kun meikäläinen lyllertää ton eturepun kanssa.. :kieh:

tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen tämä ajan kuluminen. välillä itekkin miettii tälleen kun on yksikseen että mitenkä sitä aika kuluu niin hitaasti. mutta sitten huomaa että hups, viikko vierähtänyt.
pitäisi yrittää kehittää jotain fiksua "harrastusta" tälle loppuajalle että aika kuluisi. mutta on kuitenkin ihanaa että saa nauttia vielä rauhasta ja hiljaisuudesta.
koska siitä voipi tulla pula huhtikuun jälkeen.. :whistle:

olen käynyt vaklaamassa noita helmikuisia ja sitten jo maaliskuisia pinoja. kamalaa mitä oli tapahtunut maaliskuun pinossa yhdelle odottavalle . :hug: :'( :'( hänellä oli istukka irronnut ja vauva oli menehtynyt... ei siihen oikein löydy sanoja. toivon hänen perheellensä voimia eteenpäin!

mutta nyt vois mennä syömään jotain pientä..
ai niin vielä. huomenna pitäs kakku väsätä.. aattelin tehdä sinne täytteeksi marjarahkaa. tekisin ihan mansikoista ja vadelmista rahkan ja laittaisin sen sinne täytteeksi.. ja tietty kermat päälle ja jotain koristeluja. mies halusi karamelleja kakun päälle.. =)
miltäs toi kuullostas? kun en aina haluu mitään hillo kakkua..

jalava ja smurffi taas.. ;)
 
Äitiyspolilla just käytiin.. :wave:

Eli nyt rv 31+0 ja painoarvio oli 1kg700g. Rt:ssä oli. Hieman oli virtaukset huonontunut joten seuraava aika jo viikon päästä. Ottivat 15min sydänkäyrää. Saa nyt sit nähdä miltä viikon päästä näyttää... Kyllä se myrkytys on varmaan uusiutumassa mut onnex nyt kuitenkin myöhemmin..

Rv 31+0.
 
Hellurei :wave:

Nasu-Masun mukelolle onnittelut :wave:

Tänään oli Neuvola, ja niiiin elättelin toiveita että olis paikat jo alkanut kypsymään.... :/
Mutta, toki on vähän pehmentynyt, mutta tiukasti kiinni ja kolme senttiä jäljellä :/ Plaah!!!!!! Oon niin varma että tää menee yli, ja ajatus vaan ahistaa \|O
Miehelle soitin neuvolan jälkeen, ja yritin huijata että eiköhän lähetä synnyttämään, mutta ei tuokaan ottanut mua todesta :ashamed: Kuulemma unen näin :whistle:
Että ilmeisesti oon liian hätänen..

Muuten kaikki hyvin, sf 31, painoa +969g/vko (viimeksi oli tullut vaan +219g, eli tasotellaan :whistle: ), sykkeet 143, ja pää alhaalla, mutta ei kiinnittynyt.
Ultralla varmisti sukupuolen :D Vähän on meinaa alkanut epäilyttämään että mitä JOS 4D olikin väärässä :whistle:

Kauhee ku tuli eilen huono omatunto, kun ei tälle vauvalle oo vielä mitään valmiina.
Kyllä edellisille on jo ollut aika päiviä sitten laitettu kaikki, nyt ei raukalle ole edes nukkumapaikkaa, turvakaukaloa jne...
Ja tästä 3 viikkoa niin esikoinen syntyi. Että ehkä pitäisi alkaa jo touhuamaan
:whistle:
Ainakin se sänky ;)

Mutta nyt taitaa olla pakko lähteä kauppaan, kaapit huutaa tyhjyyttä :D

A0205 & Oikku 34+6 ;)

Ai niin Jalava voitais ehkä yrittää tässä joku päivä nähdä?!
Olis vähän tekemistä molemmille :)
 
Moi!

Hirveesti tekstiä tullu.. millon lie taas ehtiny lukeen?

Pirkkis kiitos.. mitä oon velkaa? vai tuleeko se ennakolla? minä kyllä joudan postista hakemaan, ku lenkillä kuljetaan yleensä kylän kautta.

neuvolassa tiistaina kävin.
painoa tullut 750/vko (yht n. 13 kg)
sf: 27
syke: 150 ja pikkukaverilla oli hikka, hauskasti äänet pätki.

suppareiden takia pisti lääkärissä käymään kaikki ok ja pissa myös. paikat oli pehmentynyt mut tässä vaiheessa ihan ok. meinas et parin vkon päästä vois kontrolloida ja ottaa jotain muita tulehdus kokeita, mut enpä tiiä ahistaa se härppiminen!! jos ei pahemmin supistele niin jätän väliin..

minäki oon kaupassa jo katellu vaippoja ja tutteja :D , kohta ne on pakko ostaa valmiiksi, vähä ihanaa :heart:

triine nyt en taas muista mikä viikko 31+ tai 32+ :LOL:
 
heippa!!

nyt vois taas sanoa että huonosti nukuttu yö takana.. :\| no onneksi välissä on vielä öitä jolloin saa hyvin nukuttua mutta silti niin rasittavaa... tuntuu sitten koko päivän siltä ettei herää ees kunnolla.. \|O

tänään ohjelmassa se täytekakun teko.. :p :whistle: saas nähä saako mies sitä ite ollenkaan... :whistle: miehellä siis syntsät ja täyttää 29 omien sanojen mukaisesti kuitenkin vasta 25.. =)

huomenna sitten mennään shoppaileen sille lahja, pinnikseen patja ja jotain muuta hyödyllistä pientä mitä vielä puuttuu...

A0205: voitas tosissaan treffailla... katotaan vain molemille sopiva päivä..ja että missä.. :)

mutta nyt vois mennä litkimää kahvia jos sattuis sitä vahingossa vaikka herään kunnolla.

jalava ja smurffi 32 jo..
 
:wave: Heippa vaan!

Huonosti meni yö täälläkin,ihan järkyttävää lonkkasärkyä koko yön. :\|
Hyvä että sain kylkeä vaihdettua,tuntui ettei sitä kipua kestä!
Mitenköhän loppuun asti jaksaa,jos kyljellään nukkuminen ottaa noin pahasti lonkkiin ja selällään ei voi olla... :/
Mietin jo,että ensi yöksi kiedoin lantion ympäri viltin,jos se estäisi kivut. :whistle:

Toinen juttu mikä on nyt uutena tullu-hikoilu!Luulis,ettei näillä pakkasilla juuri hikoiluta.. :D
Herras jestas,kaupassa hiki valuu ja naama punasena saa puuskuttaa.
Yöt on ehkä "märimpiä",kiva kun herää siihen,että on kuin uitettu kana!Pitäisi kai nukkua kevyemmällä peitolla.


Pikasso & Poikanen 32+2 :heart:
 

Yhteistyössä