HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Huomenta! :wave:

Yö meni pipariks täälläkin suunnalla, mulla toi toinen kankku repii koko jalan mitalta...ei oo hyvä toi makuulla olo!Vähän jeesii ku kiedon siihen ympärille tommosen lämmitetyn jyväpussin.

Kyl alkaa univelkaa olla niin et välil näkee punasta ku mies valittaa et väsyttää, se ku nukkuu ku tukki koko yön!! :kieh:

Tänää pitäs koht lähtee lähikaupunkiin kaupoilla käymään...ku vaa jaksais..saan mutsin auton lainaks ni ei tarvii bussilla hurruutella.

No päivänjatkoja kaikille!

Kata&hemmo
 
Mä en kyllä kerkee aktiivisesti juttelemaan tänne vaikka kuinka mielitekiskin.. On niin Kiirettä mukamas..

Nyt tulin kun hetki on aikaa olla yksin ja kohta pitää lähteä!

Meillä tämä raskaus menny edelleen hyvin ja ilman mitään kummallisuuksia! Lääkäri neuvola oli kuukaus sitten ja kaikki on kunnossa ja Tavallinen neuvola on Maanantina.
Vauva on jo ollut hyvän aikaa rt:ssä. Rauta arvot on huonot! Kokeissa kävin ja mitään syytä siinen ei ole! Muuten kaikki tosi hyvin!

Nyt olis Pientä tohina kun huomenna mennään naimisiin niin pitää mennä laittamaan hääpaikkaa kuntoon!
Maaliskuun alulla olis likan 2.v juhlat
Ja maaliskuun lopulla pitäs muuttaa...

Ehkä ton kaiken jälkeen tää tilanne rauhottuu ja kerkee olla vaan!


Ei muuta kun hyviä vointeja kaikille :heart:
 
RHW
Perjantaita!

Eilen kavin sit laakarilla, kun rupes nyppimaan toi pakarakipu niin paljon. Maaras sit 2 vkoa sairaslomaa! Et taalla himassa nyt sit istuskelen...oikeestaan ihan hyvakin, ni saa levata ja valmistella kaiken vauvelia varten. Naiden kahen viikon jalkeen ois sit 21/2 vkoa toita kuitenkin jaljella, mutta eikohan sen kesta...

Taalla on tosi alyton systeemi hemoglobiinin mittauksessa - mun piti varata VERIKOE, etta saan tietaa tarviiko ottaa rautaa vai ei! Voi luoja. Ja mulla oli aika paha anemia muutama vuosi sitten, niin ne on mun rauta-arvot tsekannu ainoastaan lokakuussa viime vuonna! Naurettavaa. Etta eivat tsekkaa joka neuvolakaynnilla ja just viela se, etta lahimmassa terveyskeskuksessa on vaan yks ihminen, joka ottaa verikokeita ja siihenkin pitaa varata aika! Ei voi vaan kavella esim. Veripalveluun ja tsekata sita sormenpaasta niinku Suomessa. Uskomatonta... Taa maa on kylla valilla niin jaljessa kaikesta etta...

:kieh:

No taalla nyt sitten paiva menee pyykkia pestessa.

RHW & Tummy Tenant 31 tasan
 
Täällä myös aamuäreä huonosti nukkunut... Samat vaivat, lonkkaa ja pakaraa jomotti ja koko ajan piti heräillä kääntämään kylkeä tai vessakäynnille. Meillä vielä patteri täysillä, ja tuskailin kuumissani, kun sitten jos peittoa työnsi sivuun, niin ikkunoista kävi veto. Vali vali, mikään ei ollut hyvä viime yönä. Nyt aamukahvin keittoon, jos saisi sillä känkkäränkkää ajettua pois.

Joku oli juhlistamassa miehen synttäreitä. Mullakin pyörähti mittarissa uudet lukemat, ja pitää ihan kertoa miehen lahjasta... Ymmärtäähän sen, että joillekin se lahjan keksiminen on vaikeata, mutta miun mies oli niinkin romattinen, että osti mulle lahjaksi autoon sisätilalämmittimen. Onhan se hyödyllinen, joo... :kieh:

Tänään piti olla taas ompelupäivä, mutta ei taida näillä sormilla mitään tehdä. Tämä turvotus on ihan kauheeta! Sormet ei taivu edes suoraan kulmaan, ja vaikea tarttua yhtään mihinkään. Iho on ihan kireällä ja sormet näyttää ihan nakeilta, jotka on räjähtämäisillään.

Onnea Raputirallaalle huomiselle!

Vilma ja Pirkkis, kestoilusta minäkin olen täällä varmaan maininnut, eli aion kokeilla. Meillä työpaikalla työkaveri piti esittelyn kestoilusta muutamalle odottajalle, ja ajattelin helpoimman kautta aloittaa, eli ostin muutamat vaippakuoret, sekä uusia, että käytettyjä, ja sitten täytteenä aion käyttää ihan vain harsoja taiteltuna, sekä lisäimuna itse ommeltuja frotee+fleece -lappusia. Harsojakin ompelin neliöiksi ihan itse. Kustannukset olleet tähän asti tosi pieniä, oisko mennyt yhteensä n. 40 euroa harsoihin ja vaippakuoriin. (lisäimuissa käytin ikivanhoja pyyhkeitä). Jotkut pitävät kuorien kanssa muotoon ommeltuja vaippahousuja, mutta en niitä aio ainakaan näillä näkymin tehdä, kun tuntuu, että niitä pitäisi olla hirvittävä määrä, ja jos tämä jää kokeilun asteelle, niin sitten harmittaisi. Noita harsoja ja lisäimuja voi käyttää miljoonaan muuhunkin tarkoitukseen, jos kokeilu kariutuu. Mieskin totesi noista lisäimuista, että näähän on hyviä tiskirättejä.
 
Perjantaita kaikille!

raputitirallaa: Pitäkää oikein ihanat häät huomenna..

Täällä taas pakkasta pidellään -30 oli taas aamulla.. niin rasittavaa... :kieh:

Vauveli kyllä taas osaa potkia niin kipeesti ja noi liitoskivut vie välillä järjen...
Tuntuu et nivusista lähtee toinen jalka irti.. ja illalla nukkumaan mennessä ei millään löydä sopivaa asentoa kun lonkkia pakottaa.. taitaa toi vauva puskee päätään alaspäin kun liikkeitä tuntuu ihan tossa häpyluun luona ja välillä tuntuu siinä luussakin..

tiistaina olis neuvola ja hammaslääkäri... :eek: hammaslääkärissä oon käyny viimeksi noin 8 vuotta sitten..

Täytynee rueta siivoileen ja sitten ruokaa laittamaan..

t:gemini+masukki rv 34+3 :heart:
 
heippa!!

Täällä nukuttu ihmeen hyvin vaikka pojalla oli eilen kuumetta!tänään ei ollut yhtään enää lämpöinen ja jaksoi leikkiä mutta ei selvästikkään ollut terve kun väsyi tosi helposti eikä vieläkään syö.

eilen söin sitten pizzaa iltapalaksi ja yöllä närästi niin kovin.oma moka.oltaisiin voitu pojan kanssa nukkua vielä pidempään kuin kaheksaan mutta mulla oli niin kova pissahätä taas vaihteeksi.mua on kyllä koko tän raskauden pissattanut koko ajan..viimeksi oli kyllä vaan alkuraskaudessa ja sitten loppuraskaudessa..

mietiskelin just että mihinkäs tää aika oikein kuluu kun ollaan pojan kanssa kotona päivisin.miten mahtaa sitten kulua kun kaksi pientä..ei varmaan kerkiä tylsää tulla :D

no mutta mä taidankin tästä mennä päikyille kun poikakin on niin morjens..

(lauhtuis nää pakkaset jo!!!!!!!!!!!!)

gismo ja kyllikki 30+5
 
raputitirallaa: viettäkää oikein ihana päivä huomenna! ja onnea! :flower:

nyt on kakku miehelle tehtynä... ei kovin nätti mutta toivottavasti ainakin maistuva.. =)

sovittiin että ostamme sille yhdessä lahjan ja mä maksan. kun on vaikea mitään sille enään keksiä ja sitte ei ihan "turhaa" haluta kumpikaan lahjoiksi.. joten se ratkesi sitten sillä.

koiran kanssa olin myös ulkosalla hetken aikaa.. oli kiva kävellä kun niin nätti ilma. tosin pakkasta olisi voinut olla muutama aste vähempi mutta ihan kiva noinkin. huomennahan ne on jo luvannu lauhempaa..

jalava ja smurffi
 
nopeasti taas - kiirettä muka pukkaa, heh..

RAPUTITIRALLAA, aivan ihanaa huomista hääpäivää, lapsen 2-v synttäreitä ja tulevaa muuttoa!!

NASU-MASUN kuopukselle kans sp-onnittelut ja flunssankarkoitukset!

Mulla itsellä on PAHOINVOINTI PALANNUT. Toivottavasti siis ainakin on raskauteen liittyvää eikä mitään alkavaa mahatautia - ei jaksais nyt yhtään sairastaa.. (ihan kuin koskaan jaksais)..

Muuta ei kai tällä erää, esikoista viihdyttämään rientää hän.

Orapihlaja ja sykerö34+2
 
hippu76 harmaana
Hei kaikki!!

Jalava; se kuullosti tosi maukkaalta se kakku, rupesi tekemään itsekin mieli jotain niin hyvvvääää :p

Onnea tuhannesti huomiselle ja huomisen johdosta raputitirallaa :flower:

Tosi tylsää kun on noin kylmä, tuntuu, että ulkona olis muuten kiva olla, mutta naama jäätyy heti - ja varsinkin täällä meren rannalla tuulee koko ajan niin kylmästi, hyrr! Toivottavasti pian vähän lauhtuis, ettei tule ihan mökkihöperöksi...

Äsken tulin parturista ja nyt on taas hiukset mallillaan. Varasin vielä yhden ajan kuukauden päähän, saas nähdä jaksaako sitä mennä (ja onko vielä yhtenä kappaleena).

Imetystyyny oli tullut postiin ja sen kävin hakemassa; onko teillä aiemmin synnyttäneillä kokemuksia sellaisesta, onko hyvä?

Uskomatonta, että taas on perjantai ja viikonloppu edessä. Onneksi saan miehenkin jo tiistai-iltana sieltä Italiasta kotiin :heart:

hyvää viikonlopun alkua kaikille;

t. hippu ja pikkunen 33+4
 

Onnea Raputitirallaa hääpäivän johdosta!!!

Meillä nyt ensimmäinen satsi synttärivieraita kestitetty. Kiva oli nähdä vieraita pitkästä aikaa. Kylässä kävi siis entiset naapurit, jotka tulivat erittäin läheisiksi ja lapset parhaiksi kavereiksi. Nyt olikin pitkä aika kun viimeksi ollaan nähty, mutta heti lapset leikki samoja tuttuja leikkejä kun kaksi kuukautta sitten.

Onneksi huomiseksi on luvattu lauhempaa keliä. Jos vaikka pääsisi kuopuskin kokeilemaan lahjaksi saammiaan uusia luistimia.

Flunssaa meinaa nyt pukata mulle ja miehelle. Lapset onneksi jo alkavat olla terveitä, enää ei ole lämpöäkään...

Huomenna vaihtuukin jo viikolle 33+, joten äkkiä on aika mennytkin ja "loppu" alkaa häämöttää!!!

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Nasu-Masu 32+6
 
orapihlaja
Mulla on alkanut olemaan tosi huono olo välillä,varsinkin iltaisin!
Eilen jouduin syöksymään vessaankin kun yhtäkkiä tulvahti sellainen pahaolo,tänään aina välillä ollut myös :(
Johtuu varmaan raskaudesta, luulisin.
Muistan kun olin laitoksella esikoista synnyttämässä kun meinasin sielläkin moneen kertaan oksentaa, teki aina niin pahaa yllättäen :x

Ja tää väsymys ion ihan hirveetä!!! \|O :'(
Mä en jaksa yhtään mitään, kämppä on kauheassa kunnossa, pyykit koneessa odottaa uusinta kierrosta kun en yksinkertaisesti jaksa laittaa niitä kuivumaan :ashamed:
Mies tytön kanssa touhuaa mitä töiltä kerkeää ja mä makaan sängyssä..

Alkaa pikkuhiljaa olemaan sellainen olo että riittää jo tämä odottaminen..
 
Moikka!

Raputitarallaa: Oikein kamalasti onnea siulle ja miehellesi :heart:
Viettäkää ikimuistoinen päivä ja yritä jaksaa mahan kanssa vähän tanssahdellakin =)

Metsänhenki: Miun neuvot ajankuluksi on aika tavanomaisia.. Eli ite oon siivoillu vaatehuonetta, vaatekaappeja, keittiönkaappeja ja sit taas jos mikää ei huvita, ni ottaa vaa ihan rennosti! Kirjastosta joku hyvä kirja ja levy suklaata ja viltis sisään soffalle lukemaa! Nauti vielä viimehetkistä, kun voit levätä aina silloin kun itestä tuntuu! Siis edellyttäen että esikoista odotat? Muuten ei varmaan trtteis tekemistä miettiä, jos kotona pyörii jo muksuja =)

Miulla oli imetystyyny ja oli ihan käytännöllinen, joskaan ei välttämätön. Mutta ihan näppärä sillä oli imettää.

Tietääkö muuten kukaan saako mistää sellasia "jenkkisukkia", jotka oli äitiyspakkauksessa? Vai oliko siellä edes tänävuonna, viimevuonna oli? miusta ne oli parhaat sukat, mutta en mistään kaupasta oo löynäny, olisin ostanu useemmat.
Ja toinen mitä kaipailin esikoisen aikaan, oli sellaset tumppubodyt, joita sairaalassakin oli. Vauvaltahan ei saa leikata kynsiä kahteen viikkoon ja meiän neitillä oli tosi pitkät kynnet jo syntyessään ja niillä sitten raapi. Aina piti jotkuu sukkaviritykset olla käsissä. Mut nyt löysin sellasen nettisivun, jossa noita bodeja myydään: www.anselmi.fi, jos jotakuta kiinnostaa. Oli siellä muitakin vaatteita ja ihan kohtuuhintaan.

Pikkupingviiniltäkin täytyy jotain kivaa tilata, kohan ensviikolla sais aikasex!

Tänää saatii lipasto tuonne tytön huoneesee, eli hoitopöytä vapautui. Samalla roudattii pari sohvaa takkahuoneesta tuonne ulkoaittaan ja vierashuoneen sohva takkahuoneeseen. Nyt alkaa vauvalle oma huone muodostua. Ensviikolla vielä kun saadaa ATK-pöytä, ni saa tän laittaa kokonaan valmiiksi.

Käytii miehen kanssa Tokmannilla ostoksilla (täällä tuppukylässä kun ei mitään muutakaan paikkaa ole :kieh: ) ja ostin vaaville 3 bodyä, potkuhousut ja yökkärit. Kaikki oli luonnonvaaleita/beigejä. Sormet jo syyhyää, että pääsis niitä tuonne laatikoihin laittamaan, mutta pitää vielä malttaa, että saa tän huoneen sit jo kokonaan valmiix. Verhot pitäs silittää, samoin katos pinnasängyn päälle.

Ainii, neuvolassakin kävin eilen, mutta kortti on taas tuolla alakerrassa, muistasinkohan ulkoa...

painoa viikossa 660g, yht. 13.5kg

No en kyl muuta nyt muista...

Paitsi tietty se, että terkkari epäili vauvan olevan perätilassa :( Itellä on kyllä sellanen olo, että potkis tänne ylävatsaa ja pää painaa tuonne alas. Ei terkkakaan varma ollu, mutta laitto kysymysmerkillä. Seurataan tilannetta. Nii, ja sitte miulla otettii joskus marraskuussa pissitä jotai labrakokeita, mutta ei ollukaa muistettu kattoo, että oliko niissä mitä!! :x Tai siis olivat labrassa kyllä kattoneet ja tiedot laittaneet terkalle, mutta hää ei ollu aikasemmin koneelta kattonu. No, siellä olikii ollu pari bakteeria ja pissa sameaa. Ei miulla itää oireita oo ollu, joten epäili, että tuskin siellä mitää on, mut varmuuden vuoksi vien vielä uuden näytteen. Että näin...

Ja sit kysyin siltä, että osaako monen vuoden kokemuksella sanoa sydänäänistä, kuullostaako ne tytöltä vai pojalta, ni sano että aika vahvat äänet on, niiku pojilla yleensä. Tyttö mie koko ajan oon ootellu. Ultrassa ei olla kysytty. Sittenhän sen parin kuukauden päästä näkee!

Mut nyt lopetan tän romaanin ja lähen nukkumaa, aamulla esikon kanssa perheuintiin!

rouva80 ja "sisko"32+6
 
Pakkashuomenta!

Eli edelleen niin kylmää, että pitää pysytellä enimmäkseen sisällä.. Ei kiva :( Kaappeja oon kyllä saanut siivottua vaikka kuinka ja vauvaa varten on vissiin kaikki nyt valmiina, paitsi että lakanoita en tietenkään vielä ole sänkyyn laittanut, etteivät turhaan pölyynny..

Täällä myös yksi, jolla alkanut taas pahoinvointi! En tiennytkään, että se vielä palailee näin lopussa, mutta siltä tosiaan näyttää..

Tänään alkaa mun virallinen äitiysloma! Ei ole sitäkään tullut juuri ajateltua, kun on jo niin kauan ollut töistä pois. Mutta nyt siis enää viis viikkoa laskettuun aikaan, alkaa olla perhosia vatsassa =)

Viikonloppuja kaikille! toivottelee Epuli rv35 tasan :wave:
 
Huomenta!!!

Raputirallaalle oikein hyvää hääpäivää!! :flower: :flower:

Mulla on vaihteeksi vähän paremmin nukuttu yö takana...ihanaa sekin välillä.
Kääriydyn nykysin kahen kuumapussin kaa sänkyyn ja koitan löytää asentoa.

Mulla ei oo luojan kiitos vielä ainakaan alkanu toi pahoinvointi...muuta ku sillon ku närästää...esim. nyt!

Ootatteko muut jo malttamattomina vauvojen syntymää??
Mä oon alkanu näkee untakin jo siitä et oma mussukka on maailmassa...
Pientä "vauvakuumetta" ehkä, mut eiköhän se oo sallittua!

Ite saan tänään olla eläinten kaa ihan keskenään, ku mies ja poika lähtee kattoo hankirallia...hauskaa saada hengähtää hetki hiljasuudessa.
Lupasin laittaa vielä eväät mukaan ni tulee mukavampi reissu!

Lauantaipäivän jatkoja ja ihanaa ku pakkanen laskee!!!

Kata&hemmo
 
heippa!!

olipas ihanaa käydä aamulla lenkillä!!!viimeksi käynyt alkuviikosta.tosin pakara ollut ihmeen hyvässä kunnossa nyt kun en ole lenkkeillyt.nyt taas alkoi jomottelemaan lenkin jälkeen.

tänään ei aiota tehdä mitään.ihan vaan olla kotosalla.mieli olisi tehnyt lähteä shoppailemaan mutta eipä juuri ole mihinkään tarvetta :D

miehen täti ompelee meidän tulevalle pienokaiselle pari vaaleanpunaista lakanaa ihanaa :heart:

nyt alkaisi väsyttää pitäisi päiväunille päästä mutta en saanut eilenkään illalla unta kun nukkunut olen nyt niin paljon.näin muutenkin ihme unia että meille syntyikin poika vauva ja hän oli niin ruma että mua itteänikin hävetti.kauhean suuret hampaat ja rullakorvat. :eek: :eek: olin vielä saanut hänet tosi aikaisin eli hän joutui sen takia olla sairaalassa pidempään kuin mä ja hän osasi jo itse istua ja nauraa.mä miettisin vaan siinä unessa että mahtaakohan hänelle kuitenkin sopia pinkkitutti?? :eek: vitsi mä olen sekaisin.

joku kyseli että odottaako muut jo kovin vauvan syntymään.mä ainakin odotan ja toisaalta yritän nauttia tosta esikoisesta vielä niin kauan kuin kerkiän :D yritän nyt nukkua vielä kun saan ja ottaa vähän omaa aikaa.siivoilen myös kaappeja ja järjestelen kotia muutenkin vauvaa varten.mutta en ole vielä pessyt vauvan vaatteita enkä hakenut pinnistä tai turvakaukaloa.kaverilta ostin siis sen kaukalon ja hän käyttää sitä vielä pari viikkoa sitten saan sen hakea :D

gismo ja kyllikki 30+6
 
Lauantaita kaikille!

Tänään onkin tulossa ihan erilainen ilta mitä pitkään pitkään aikaan.. tai melkeinpä koskaan.. nimittäin mun vanhemmat ottaa tytöt yökylään.. ne menee sinne jo joskus neljän aikoihin.. sitten mennään mun veljen ja sen avovaimon kanssa syömään ulos.. ihanaa.. ja sen jälkeen sitten istutaan iltaa heidän luona.. ootan tätä iltaa ihan älyttömästi.. toivottavasti tulee mukavaa.. =)

Nyt jos lähtis päikkäreille.. sit onkin heti saunan vuoro ja ruetaan valmistautumaan ravintolaan...

oikein hauskaa lauantaina myös muille!!

t:gemini+masukki rv 34+4 :heart:
 
Moi! :wave:

Vauveli piti eilen illalla nukkumaan mennessä oikein kunnon tanssitunnin masussa! :D Mulla ei ole tuon nukkumisen kanssa ongelmia, nukun yhtä hyvin kuin muutenkin, jos ei noita viisaudenhampaita satu särkemään! :/ Maanantaina on yksityiselle hammaslääkäriaika, saa nyt nähdä voiko niille nyt mitään tehdä.

Mulla on jotenkin sellanen olo että ens viikolla joudun jo jäämään osastolle.. :/ Mut toivottavasti ei, mutta osaapahan siihen varautua nyt kuitenkin.. Mutta ei hirveästi huolestuta kun kokoa oli jo niin hyvin vauvalla. :)

Onnex alkaa toi pakkanen pikkuhiljaa laskemaan!!!

Rv 31+2.
 
mitenkä se aika näin loppua kohti tuntuu kuluvan niiiiiiin hitaasti?ja jossain muussa elämän tilanteessa esim 6 viikkoa on lyhyt aika mutta tässä tapauksessa se tuntuu kamalan pitkältä..musta tuntuu et voisin synnyttää vaikka tänään(siis olo niin raskas)en voi käsittää että laskettuun aikaan on viä 6 viikkoo!!!!tosin en ole ees alottanut vauvan vaatteitten pesua ja vaunutkin on viä liikkeessä että onhan tässä hommaa vaikka mitä viä jäljellä.
meillä kuopuksella solisluu murtunut,yks ilta meni rattosasti päivystyksessä istuessa ja nyt on tietenkin koko ajan kiukkunen ja viime yönäkin huusi 1,5 tuntia että ehkä osa syynä tähän mielialaan on ihan fyysinen väsymys..ja itseasiassa(en nyt pahalla esikoista odottavia kohtaan)niin huvittuneena,ehkä jopa hieman ärsyttikin kun joku ensimmäistään odottava valitti väsymystään kun ei ole saanut levätä pariin päivään kun on vieraita käynyt jne.mietti jaksaako sitä ees synnyttää ym niin kyllä ajattelin että vaikka vieraita ois niin kai sitä nyt joskus saa istahtaa mutta musta on pari viime pvää tuntunut ettei hetken rauhaa(nytkin huutaa kuopus jo vieressä \|O )oiskin kyse vaan parin pvän poikkeustilasta mutta se on tätä kyllä synnytykseen saakka ja sen jälkeenkin!oikeen odotan et pääsen pariks päivää sairaalaan laiskotteleen ja hoitaan vaan yhtä ja herään vaan yhden kanssa!!
olipa kiukkusta tekstiä,älkää kukaan ottako itteenne :ashamed: tuun taas kirjotteleen kun oon paremmalla päällä..joskus..
ädä ja hippula 33+3
 
Moikka!

Aika tuntuu täälläkin kuluvan niin hitaasti. Usein on mielessä ajatuksia millaista se elämä sitten pikkuisen kanssa on ja miltä hän näyttää. :) Synnytystä en niinkään ole vielä sen koommin miettinyt. Eniten siinä pelottaa epiduraalipuudutuksen laittaminen (jos sellaisen sitten tarvitsee) sekä se olo synnytyksen jälkeen. Yritän vielä nauttia näistä viimeisistä hetkistä.

Masuli liikkuu ahkeraan vatsassa. Istumaan ei enää pysty kuin ihan suorassa. Kaveri tuntuu työtyvän tuonne lapaluiden ja pallea alle. Vatsa muljuaa puolelta toiselle minkä kerkeää.

Nukkuminen on huonoa kun asentojen vaihtaminen on todella vaikeaa nykyään. Sopivaa asentoa ei myöskään tahdo millään löytyä.

Kummipoika sanoi eilen että minun masussa on tyttö. Mummu oli kummipojan vanhasta syöttötuolista pojalle, että senhän saa sitten kun vauva kasvaa ni minun vauva käyttöönsä. Kummipoika tokasi siihen, että ei vauva voi sitä käyttää kun se ei ole vaaleanpunainen. (Tuoli on vaaleansininen). :kieh: Emme ole kyllä puhuneet mitän sukupuolesta...emmehän edes tiedä sitä. Hiukan huvitti tuo tilanne kun poika tuntui olevan niin varma, että tyttö vatsasta tulee!

miranda + masuli 32+5 :heart:
 
Lisko
Ihan pikaseen täältä porukoilta kirjoitan, muutaman sivun taakse päin jaksoin lukea, mut enpä tietenkään muista paljoa mitä aioin kommentoida :whistle:

Häät oli tänään (oliko raputitilla? vai kenellä, hyvä on muisti :headwall: :whistle: )

Mutzille tsemppiä, et pääsisitte vielä pikkasen pidemmälle raskaudessa :)

Vaatteista oli jotain puhetta ollut: meillä on ihan hyvin noita 50-56 cm pojalta jäänyt ja ovat neutraaleja, eli sopivat molemmille :) Seuraava koko jota tarvii on 62, mut niitä ostan sit kun tiedän sata varmasti kumpi tulee :)

Nyt jätskin syöntiin :p Hyvää viikonlopun jatkoa :) :wave:

Lisko ja "pikku- neiti" rv 33+3 :heart:
 
Lisko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 18:18 Lisko kirjoitti:
Ihan pikaseen täältä porukoilta kirjoitan, muutaman sivun taakse päin jaksoin lukea, mut enpä tietenkään muista paljoa mitä aioin kommentoida :whistle:

Häät oli tänään (oliko raputitilla? vai kenellä, hyvä on muisti :headwall: :whistle: )
Mutzille tsemppiä, et pääsisitte vielä pikkasen pidemmälle raskaudessa :)

Vaatteista oli jotain puhetta ollut: meillä on ihan hyvin noita 50-56 cm pojalta jäänyt ja ovat neutraaleja, eli sopivat molemmille :) Seuraava koko jota tarvii on 62, mut niitä ostan sit kun tiedän sata varmasti kumpi tulee :)

Nyt jätskin syöntiin :p Hyvää viikonlopun jatkoa :) :wave:

Lisko ja "pikku- neiti" rv 33+3 :heart:
Niin jäi ihan kesken tuo juttu :whistle: :headwall: Siis onnea vaan hääpäivänä :flower:
 

Yhteistyössä