+++HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat+++

Tiuhti: Mulla oli kanssa sellasta tökkimistä toissailtana kun istuin tässä koneella. Kesti jonku puoltuntia, aina välillä sille tökkäs ja se tuntu inhottavalta, vähän sellaselta terävältä vihlasulta. Ja haamun tosiaa olin testannu..Eilen sitte alko menkat ja kunnolla.

Sunflower: Hyvä kuitenkin, että asioita on tutkittu ja alkaa selviämään. Onko siitä mitää tietoa, miksi sperma on huonoa/huonontunut?? Tsemppiä sinne ja :hug:

Sone: Mulla on nyt hyvät fiilikset, ja parempi näin..oikeesti. Mä voin nyt kesän tehdä lyhennettyä työaikaa vielä, saan painoa vielä muutaman kilon pois, saan ottaa reissussa bissen ja syödä mitä haluan, ei tarvi reissuussa pelätä keskenmenoa/kohdunulkoista tmv.. Että oikein hyvä, mutta just sanoin miehelle, että odottappas seuraava ovisaika, käskin varautua raakaan työtekoon:LOL::p:whistle:
Ja Sone oletkos saanu ovis plussaa? Mulle tuli ovis plussa viimekierrossa kp 18 (muistaakseni), eli aika myöhään mielestäni. Mutta liukkaita limoja sinne teille:heart:.

Mukavaa sunnuntai päivää kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Sunflower: Hyvä kuitenkin, että asioita on tutkittu ja alkaa selviämään. Onko siitä mitää tietoa, miksi sperma on huonoa/huonontunut?? Tsemppiä sinne ja :hug:
Ei oikeastaan, lääkkeet, tupakka?!
Mies nyt otti itseään niskasta kiinni. Hetken on vitamiineja popsinut, nyt aikoi mun kanssa alottaa tämän kevennyksen ja tupakkaakin meinasi lopettaa tai edes vähentää. Toivoisin että siitä olis jotain apua.
 
Hei apuja vähän tänne, miekun olen joutunut käyttää noita gynocapseja jatkuvaan hiivaan ja estoon niin haittaakohan se jos niit laittaa "akuuttiin aikaan" eli kun on puuhailtu nyt vauvan toiveessa?!?! Ohjeessa sanotaan että saa käyttää raskauden aikana, mut mitenhän ne vaikuttaa spermaan..

Normisti laitan aina kapselin after....
 
heippa ! Täällä tikutettiin ovis pääsiäisen aikaan ja nyt dpo 8 ja heti oviksen jälkeen meni maha sekaisin ja sitä kesti viikon, tänään ensimmäinen päivä kun maha ollut vähän parempi. Oireina myös ollut palelu, alaselkä kipeytyi heti oviksen jälkeen nyt onneksi jo mennyt ohi, hengästyminen aivan pienestä, nippailut alavatsassa ja tänään alkoi rintoja aristamaan, normaali kierrossa tulee vaan nännit araksi nyt koko rinnat aristaa. Jänniä aikoja ja tekisi jo niin mieli tehdä testi mutta ehkä maltan muutaman päivän :) Oikein ihanaa sunnuntai iltaa kaikille ! :)

Niin eli siis täällä DPO 8
 
Viimeksi muokattu:


Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



tiistai 17.4.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
jenni_noora..............30/28.............27v......1.lapsi......yk3
Lily-87.....................30/31-34........25v.......1.lapsi.....yk3
Lara_84...................27/25-28....................1.lapsi.....yk1
macy gray................25/30-34.........31v......2.lapsi...yk28(OI9)
ÄitiliiniX5..................25/28-30.........29v......6.lapsi.....yk5
Sunflower11.............21/24-35...................3.lapsi....yk17
Rulla-Katriina............18/28-30........33v.......2.lapsi.....yk5
Ansku83................17/30-31......28v.......1.lapsi......yk14/yv1,5
Sone*....................14/30...........28v..........3.lapsi......yk1
MolliMelooni.............13/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Ranskis...................13/??...............29v......2.lapsi.....yk1
Sopla.....................11/30-31...........31v.....1.lapsi.....yv2
Keltakukka...............8/22-27..........28v.....1.lapsi......yk10
Anastacija................7/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
aliisa10....................5/30-36.........28v......2.lapsi.....yk4
Tiuhti83..................5/26-32.........28v.......2.lapsi.....yk'10'
Toivoliini..................4/29-31..........34v......5.lapsi.....yk2
Moona83.................?/??................29v......3.lapsi.....
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....


Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue




PIINAILIJAT
macy gray...........dpo10
Lily-87................dpo10







HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Huhtikuu:

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2




Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Viimeksi muokattu:
Hmmm..

Eilen testailin ovista niin melkein yhtä tumman viivan sain, tänään aamuna haalee. En vaan kyl ehken usko että vielä kp12 olis ollut. (vaikkakin kuopuksesta näillä main olikin) Muut oireet täsmää kyllä siihen että joko nyt tai lähipäivinä on ovis ;)
Täytyy varmaan jatkaa tikuttelua. Mahdollisuus tuli mieleni että ehkä miulla ei oo ovista tässä kierrossa ollenkaan.
 
Sone, en vielä tänään testannut mutta jos huomenna aamulla muistaisi :)

Ja tänään se alkoi taas, maha aivan sekaisin, eilinen oli ainoa päivä reilu viikkoon kun ei ollut. Alkaa olla jo vähän kiusallinen vaiva kun koko ajan pitäisi wc:n olla lähellä :D Auttaisi jos vessa käynti tulisi aina vain ruokailun jälkeen, mutta kun ei, kun siellä ravataan koko päivä ! Koko ajan tuntuu että pulputtaa mahassa sekä turvotusta on, ahistavaa pitää housuja jalassa koko päivän kun puristaa. Onneksi kotona saa olla missä vaatteissa haluaa :) Jos sitä plussaa ei tule niin sitten on aika kiusallinen mahapöpö tämä :D
 
Saatananperkele.
Tänään kontrolli kp12, 8 päivää pistoksia 100IU takana.
Limis 6mm. Vasen munasarja niin kuiva, ettei meinannut näkyä ultrassa. Oikea turpeampi. Ei yhtäkään johtofollia.

Jatketaan vielä viikko pistoksia, sitten katsotaan tuleeko lh-huippua ollenkaan. Varattiin varmuudeksi uusi käynti ensi viikolle, jos ei systeemit toimikaan enää.

Vituttaa.
 
Täällä elellään jänniä aikoja. Menkat pitäisi alkaa ihan minä hetkenä hyvänsä. Olin jo ihan varma, että yöllä alkaa, mut eipä sitten alkanutkaan. Kipuja on ollut jo viikon ja kokoajan vain pahenee. Yleensä on vain vähän kipuilua päivää ennen alkamista ja sitten parina ekana vuotopäivänä. Testasin viimeksi sunnuntaina silloin puhdas nega. Huomenna aamulla meinaan testata, jos ei ole täti kurvannut sitä ennen. Muillakin on näemmä ollut vatsa sekaisin. Mullakin on ollut nyt pari päivää semmoista, että ei toimi ja välillä toimii vähän liikaakin.
 
Molli: :hug:

).( Vkl meni pitkästä aikaa krapulassa. Oli taas semmonen olo, että vois jättää ne muutamatkin juoma kerrat kokonaan pois.
Parin päivän hedarin jälkeen tuli nyt flunssa. To ois se aukkarikin, mutta pitää katsoa joutuuko sen perumaan flunssan takia. Toivottavasti tämä tauti ei säikäytä ovista pois.
 
Sunflower11
Mollille pahoittelut! Peukkuja kuitenkin et vielä limikset ym. paranis!

Mies aloitti kuntokuurin! Oon tosi otettu että häntäkin kiinnostaa! Siis onhan sitä aiemminkin, mut just joku tupakan lopetus ym. on ollut iso juttu, mut ehkä hänkin pikkuhiljaa alkaa hiffata..
 
  • Tykkää
Reactions: Anastacija ja Sone*
Minäkin huomasin tuon uuden sofin digitestin pari viikkoa sitten, mutta ei ollut myynnissä vielä. Ajattelin että jos tässä kierrossa ei plussaa tule niin tilaan seuraavaan kiertoon noita digitestejä :) Kiva kun tuossa saa tilattua noita testejä sitten lisää ja käyttöikä noin 50 kertaa.

En vielä tänäänkään tehnyt testiä, pidän itseäni jännityksessä :D monta päivää ollut pientä menkkamaista kipuilua, yleensä minulla alkaa vasta kivut kun alkaa vuoto joten saa nähdä tuleeko sitä vuotoa :) Valkovuotoa ainakin tulee runsaasti !
 
Sone: mulla ennen menkkoja, ehkä n. viikko. Nyt eilen alkoivat kipeytyä, tai tuntuvat oikeastaan flunssaisilta :LOL: Eivät ole niin kipeät, kuin lokakuussa, jolloin olin varma plussasta. Mutta nega se oli. Kesäkuun tm-plussassa ei ollut kipeät laisinkaan, että olisin huomannut. Ja siis digitestiin tuli plussa, kohtu kasvoi jne. Jotain tuntemusta on, mutta puristaessa ei oo kipeät. Ja nyt menossa kp 25, tämä kierto lienee n 30 päivää.

Muoks. tarkemmin mietittynä, rinnat tuntuvat siltä, kuin ne olisivat palaneet kevyesti auringossa. Eli pinta-arat :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Mullei pistele rintoja ikinä. Oon sinällään varmaan outo tapaus, ettei rinnoissa mitään muutoksia ole ollut raskausaikanakaan.
Joskus rv 12 vasta huomannut pikkasen kasvua ja sitten loppuraskaudessa pistelyt + imetysajan tuntemukset myös.
 

Yhteistyössä