Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

Me ei päästy kun Rasmuksella taas kurkunpääntulehdus, eilinen oltiin Jorvis saamas lääkitystä. Ei viä ehtiny parantuun kunnolla ees norosta...

Mut viettäkäähän iloinen tapaaminen ja terkkui kaikille. Ja Säteelle halaus!
 
säde toivottavasti lupu voi jo paremmin :hug: hyvää muuttoa, vaikka tulee teitä kovasti ikävä!

hemulin kanssa puhuttiin vähän josko menisi joku päivä uimahalliin näiden naperoiden kanssa =) haluaisiko joku muu mukaan? vuosaaressa ainakin on allas ihan pienille, vettä n 10cm ja lämpöä +31. ja on siellä porealtaat ym muutakin kivaa =)
 
Laitan tännekki vielä eli Lupulla alko sillon tiistaina vauvarokko, joten toivottavasti ei ehditty tartuttamaan sitä maanantaina.

Manna, kiitos ja voi se muuten paremmin, mut on näpyillä vielä ja ihan älyttömän kiukkunen.
 
Miten olisi treffit tiistaina 25.5. meillä joskus puolenpäivän maissa? Myös keskiviikko käy, jos tiistai ei sovi.

Meidän perhe lähtee Espanjaan pariksi viikoksi, joten saatan olla nettipimennossa jonniin aikaa. Piti kiireesti ennen sitä vielä esittää kutsu. :D
 
heips,
me ei päästä tiistaina 25.5. ollaan kerhonjärjestämällä retkellä/päättäreissä koko perhe. ens vkon to lähdetään viikoks lomailee,..mut,mut neidit miten olis mentäiskö joku päivä sinne tilian ehdottamaan puistoon?kaupunki kun aloittaa ne ilmaiset ruokailutkin kesäkuussaa..miten oliS silloin? :D
 
moi!

meille sopii ti 25.5. jos treffataan iltapäivällä =) klo 10 on jo leikkipuistotreffit muskarimammojen kaa (muskari loppu, niin siirrytään oma-aloitteisesti puistoon!).

puistotreffit sopisi mainiosti myös melkein milloin vaan =) elsa haluaisi muutenkin olla koko aika ulkona ja tosiaan kaikki nämä muskarit ja jumpat nyt loppu, että aikaa on :whistle: ehdottakaas joku tälle aikaa ja paikkaa, niin me ilmaannutaan kyllä paikalle!!
 
Manna, Lilja on ollut vähän kipeenä, mutta paranemaan päin. Jos tämä päivä on kuumeeton, niin tulkaa vaan Elsukan kanssa huomenna iltapäivällä kylään, esim. 13-14 maissa? Haetaan vaikka vastapäätä olevasta konditoriasta pullat ja keitetään kahvit. Ja tämä koskee myös muita halukkaita. Laitan vaikka vielä illalla tietoa, mikä on Liljasen vointi.
 
ok, ja jos lilja on huomenna vielä toipilas, niin voidaanhan me tulla vaikka keskiviikkonakin? mutta kyllä me oltas tulossa ja jotain voidaan tuoda mukanammekin, tosin tuo pullan haku pitää toki myös hyöyntää :p =)
 
Hej,

Saisinko mä ehkä osallistua myös kera ton isomman neidin ja tietysti pienemmänkin. Mulla on kyllä kevään viimeinen tentti ke aamuna, että jos vaan aikataulut natsaa niin olis ihana nähdä pitkästä aikaa!
 
Piin totta kai, mukaan vaan! Jos on kivaa keliä, voidaan mennä puistoonkin, jos porukka haluaa. Mutta kokoonnutaan kuitenkin meillä.

Sopisko klo 13?

MUOKS. Toivottavasti Ruttana sun päänsärky helpottaa, että pääsette Beanien kanssa mukaan.
 
Mulla loppuu tentti viimeistään klo. 12.45 että jos olen hyvin lukenut ja pääsen nopeastis niin tullaan, mutta jos menee loppuun asti niin ei tulla. Laitatko hemuli yksityisviestillä sun numeron niin voin vaikka laittaa viestiä jos tullaan, en ehkä muista ihan missä se teidän koto oli tai jos oottekin pudessa.
 
Harmi että meillä nyt jäi väliin. Olin kotona vasta lähempänä yhtä ja sit jos oltais vielä lähdetty ja paikalle saavuttu niin te muut olisitte jo varmaan kotona :D Eli hö.

Mutta onko kellään ens viikon maanantaina 31.5 mitään tai siis vapaata kalenterissa mahdollisesti? Olisko puistotreffit vaikka töölönlahdella mitään kun kerran kaunista ilmaa luvattu? Mulla alkaa kesätyöpesti 1.6, joten maanantai olis hyvin otollinen treffauspäivä.
 
moi!

puhuttiin tänään hemulin ja ruttanan kanssa että jos ensi torstaina pääsis puistotreffeille mutta kyllä mulle keskustan suunnalla myös maanantai aamupäivä (ja ip n klo 14 asti) sopii, sit pitää lähtee pankkiin velkaantuun lisää. onko töölönlahdella muuten leikkipuistoa? vaikka kyllä elsukka aika hyvin ihan nurtsillakin viihtyy, kunhan saa juosta äitiä karkuun ja tuhota kukkaistutuksia... :whistle:
 
On siellä töliksellä joku leikkipuiston tapainen. En kuollaksenikaan muista mitä härpäkkeitä siinä on,mut ainakin se on aidattu alue, eli pipanat ei pääse karkuun :D Mulla tosiaan ens ma on ainoa vapaa ennen heinäkuuta. Et jos vaan ihmisen kynnelle kykenevät niin mielellään nähtäis teitä, esim. klo.11 alkaen..
 

Yhteistyössä