Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

Onko vielä voimassa se, mitä viime treffeillä suunniteltiin, eli että nähtäisiin ens maanantaina 6.9.? Jos teille käy iltapäivä, niin meille voi tulla mainiosti esim. taas klo 14. Hyvän kelin sattuessa voidaan mennä puistoonkin.
 
hei,

me otettiin äkkilähtö aurinkomatkoilta ja lähdetään nyt sunnuntaina viikon reissulle portugaliin :) me ei päästä siis 6.9. mukaan mutta sopisiko esim ma 13.9. treffata? jos sopii tuolloin, niin iltapäivä ois parempi, koska meillä on lento aamuyöstä perillä...
 
Me oltaisiin mielellään tulossa, mutta meikäläisen kunto alkaa vasta olemaan toipumaan päin (viimeiset 5 päivää oon ollut yli 38 kuumeessa ja eilen ollut eka kuumeeton ilta ja tänään koko päivä) ja antibioottikuuri menossa keuhkoputkentulehdukseen niin en sitten tiedä vielä. Ääni on palautumassa pikku hiljaa se kun meni ihan kokonaan perjantaina.

Olo tosin on huomattavasti parempi kuin esim. perjantaina.

Eli en osaa vielä sanoa, jaksaako lähteä (tuskin tämä kuitenkaan enää tarttuu), mutta ilmestytään jos jaksetaan. :)
 
Heips

Milloin olis pikkujoulut?

Vaihtoehtopäiviä jotka sopisivat meille :)whistle:) :
pe 5.11. Tilia
la 6.11. Tilia
pe 12.11. Tilia
pe 19.11. Tilia
la 20.11. Tilia
pe 26.11. Tilia
la 27.11. Tilia

Jos nähdään iltasella, niin voidaan nähdä meillä (la-aamupäivät ei sovi meille) Itä-Helsingissä.

Kadak toivoi jo marraskuun ekaa viikonloppua, koska uuden vauvan odotettu saapuminen olisi loppukuusta. Kaikki siis pikapikaa äänestämään! Kopioi siis päivämäärät ja lisää nimesi sopivien päivien perään.
 
Ihanaa tilia kun olit aktiivinen tässä asiassa =)

pe 5.11. Tilia, manna
la 6.11. Tilia, (manna)
pe 12.11. Tilia, manna
pe 19.11. Tilia, manna
la 20.11. Tilia, (manna)
pe 26.11. Tilia, manna
la 27.11. Tilia, manna

Meille Elsan kanssa käy siis melkein milloin vaan. Nuo kaksi lauantaita, joissa nimi sulkeissa, on vielä epävarmoja, mutta päivitän statusta, kun selviää kumpana vkl:na on menoa.

Pistäkääpäs muutkin nimiä :)
 
pe 5.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap)
la 6.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip)
pe 12.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap)
pe 19.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap)
la 20.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip)
pe 26.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap)
la 27.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap,ip)

:D
 
pe 5.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana
la 6.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana
pe 12.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana
pe 19.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana
la 20.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana
pe 26.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana
la 27.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap,ip), Ruttana

Näillä näkymin siis kaikki käy. :xmas:
 
pe 5.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli
la 6.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana, vaaveli
pe 12.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli
pe 19.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli
la 20.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana, vaaveli
pe 26.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana
la 27.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap,ip), Ruttana

eli mulle sopii muut paitsi vika vkl.
 
pe 5.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli,
la 6.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana, vaaveli, kadak (ap,ip)
pe 12.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli, kadak (ip)
pe 19.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli
la 20.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana, vaaveli
pe 26.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana
la 27.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap,ip), Ruttana
 
pe 5.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli,
la 6.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana, vaaveli, kadak (ap,ip), Nappi
pe 12.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli, kadak (ip)
pe 19.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli
la 20.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana, vaaveli, Nappi
pe 26.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana
la 27.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap,ip), Ruttana

Me ollaan niiiiin mukana, jos vaan alkaa tää sairastelu helpottaa. Ei vaan onnistu kun viikonloput. Sunnuntaitkin käy.
 
Nyt näyttäisi siltä, että ensi lauantai 6.11. ip sopisi kaikille, jos vain Mannan meno on vasta myöhemmin. Sovitaanko se? Mihin aikaan olisi hyvä? Pitäisikö ainakin lapsille olla tarjolla päivällistä?

Meille voi tulla, jos jaksatte tulla Rastilaan (metrolla ainakin pääsee ihan kivasti). Toki muuallekin voidaan hyvin mennä. Meille kävis hyvin esim. joskus klo 16 eteenpäin.
 
meille sopii lauantai ja rastila hyvin! ja aam mukaan tietty myös, niin päästään sun synttäreitä viettään samalla :)

lapsille tarvitsee varmasti joo jotain syötävää, ja kyllä mun puolesta aikuisillekin jotain naposteltavaa vois olla :popcorn: :D toisko vaikka jokainen jotain samaan tyyliin kuin aiemminkin? mä voisin esim leipoa jotain.
 
hohoi=)
ihanan järjstelmällisiä te ootte:Dtilia kävi jo muistuttelemassa mua tästäkin sivusta,KIITOS:flower:
rastila sopii hyvin.me päästään näil näkymin lauantaina tulemaan jos vaan sopii et mulla on molemmat viikarit mukana:D?
 
No hienoa. Sovitaan sitten että neljästä eteenpäin ens lauantaina meillä. En kyllä ajatellut mitään erityistä pikkujouluteemaa järjestellä.. :xmas: Ehkä rusinoita löytyy lapsille:LOL:

Laitan yksärillä osoitteen nyt ilmoittautuneille. Laittakaahan mulle viestiä, jos vielä osoitetta kaipaatte.

Ja tietenkin myös isommat lapset on tervetulleita.

Mä voisin vaikka tehdä lastin lasagnea aika mietona. Siitä voi sitten syödä halukkaat aikuiset ja lapset. Jos epäilet ettei lapselle maistu, ota vaikka jotain omaa mukaan. Mikroa ja sellaista toki löytyy.

Onpa kivaa nähdä pitkästä aikaa! :wave:
 

Yhteistyössä