Huhtitaaperot 2009 *Heinäkuussa*

jaahassu :hug: Itse tekisin samoin.. Jaksuja sinne!!!!!!

Hemuli kiva kuulla ettei Nanna oo ainut kenellä jääny kirjaimellisesti puhe jalkoihin :D Äitiä hokee ja pappaa ja mammaa, ja eiei:tä :D Se riittää, kyllä se varmasti tulee sit ku on tullakseen, ja sit varmasti toivoo et oispa joskus hiljaa..... :LOL:

vaavimasu kiva kuulla teistä pitkästä aikaa! Ja onnea!! :heart: Vilinää ja vilskettä luvassa siellä :p

Miuta vallan alkanu ahistaa tuo ukon inttiin lähtö... Oon vissii yrittäny kieltää vaa asian mielessäni enkä oo halunnu miettiä asiaa sen enempää.. nyt alkaa kyllä nousta tunteet pintaan kokoajan :'( En halua edes ajatella sitä ikävää joka tulee Nannalle, ja miulle itelleni.. Ehkä myö selvitää, toivotaan niin.. On se isi meille niin rakas :heart: Onneks nykyää intissä pääsee aika paljon lomille..Ja on onneks jotai mitä odottaa, kun se on käyty aletaan etsimään sitä omaa taloa ja tietysti tää pikkukakkosen yritys on kokoajan käynnissä :D On jotain mikä auttaa jaksamaan eteenpäin.. Tässä miun valitus tällä kertaa :D

Ihanaa täällä sataa vettä! Shoppailemaan siis! :D

ziki ja Nanna 1v3kk ja jolla on tänään nimpparit!!!!! :) ei löydy ku ruotsalaisesta kalenterista :whistle:
 
Kadak, IHAN TÄYDELLISTÄ! Onnea vielä :)

Ziki, toi inttiin meno on ihan varmasti perseestä, mut pidä ajatukset nannassa ja tulevassa pikkukakkosessa ;).

Jees, tääl on energiat ihan lopussa, enkä puhu nyt lapsen suhteen vaan me ei saada mitään aikaseks ja kiukutellaan toisillemme. Ollaan niin stressissä uusien kuvioiden takia, että päätettiin siirtää häitä kaukaseen tulevaisuuteen. Nyt ei vaan rahkeet riitä. Ollaan helpottuneita, mut silti olis vielä kauheesti tekemistä. Tällänen pikavuodatus, koska mä käytän tilaisuuden hyväkseni ja menen nukkumaan.
 
Vaavimasulle onnea odotukseen, Zikille tsempitykset inttijuttuun ja Jaahassulle kovasti voimia hankalaan tilanteeseen :/ eipä tuossa voi kukaan sanoa, mikä on oikea tapa tai väärä tapa toimia. Teet, miltä eniten tuntuu.

ja muille kesäterkut :) :flower:
 
heip,
ihana lukea kun moni on pitkästä aikaa käynyt kertomassa kuulumisa =)

jaahassu :hug: tuplana.Peesailen kadakkia,tee tosiaan miltä susta tuntuu oikeimmalta, äläkä välitä muiden sanomisista joille asia ei kuulu,teet niin tai näin aina joku keksii jotain naputettavaa.Sun luottotiedot,sun elämä,sun päätös :hug:

Zikille jaksuja tulevaan arkeen, teidän hurjapään kanssa ei varmasti tule helppoa ja ikävän kanssa on kurja mennä nukkumaan.onneksi intti on kuitenkin väliaikainen ja lomiakin on.Joutuuko kauaskin kotoa lähtemään?

ja te plussaajat :flower: :flower: :flower: teppana,heikku,lumi-enkeli, vaavimasu , (jos en ole vielä muistanut onnitella) :heart: :heart: :heart:
ja kadak tyttö,ihanaa :heart:

manna en-pysähdy-koskaan-elsukka :LOL: :LOL: kovin on tuttua :D meillä toi esikoinen juoksee vieläkin joka paikkaan ja joka paikassa ja kiipeilee, ikää kohta kolme :D Rasmus menee hyvin perässä ja minä huitelen sitten tukkaputkella kolmantena.tää arki on ihan kaoottista :D

hemuli treffejä,treffejä,kyllä,kyllä.meillä mies painaa kesät aina duunia,nytkin vkonloput putkeen ja illat,mein pappakin lähtee mummon kanssa karavaanailee,ja kaikki lomailee jossain muualla kuin helsingissä,joten mä olen innokkaana tulossa minnevain milloin vain :D

ruttana kiitS, jälleen pinosta.Kauas te siellä kreikassa tällä erää olette?

napille plussa puhureita :D

säde fiksu veto tuo häiden siirto,jos liikaa stressiä pukkaa.ne on sellaset pileet että pitää niistä nauttia :heart: :D

).( täytyy mennä :D

terkuin, tutsa ja rasmus
 
Ihan nopsat moikkaukset.

Onnittelut taasen kaikille uusille plussaajille. Täällähän on jo tosi monella pulla uunissa!

Ja zikille tsempit tulevaan inttileskeyteen, voin vaan kuvitella kuinka ikävä on. Mulla on nytkin jo kamala ikävä, vaikka mies ei ole kun yövuorossa ja joudun nukkumaan yksin (tai luultavasti saan kyllä sänkyyn miesseuraa viimeistään aamuyöstä..)

Ja Kadakille isot onnittelut tyttölupauksesta, ihanaa.. säkin pääset sit kohta hommailemaan kaikkea ihanaa tyttökamaa =)

Kuuma on ja huomenna pitäis töihinkin mennä.. en ala. ÄRSYTTTTÄÄÄÄÄ!!!!!

Pk-mammoille! http://kaksplus.fi/keskustelu/t1696497,100#m21247733
 
AAM
kadak.. :) :heart: jeis :D

Vaavimasu onnea onnea :) :hug:

Ooh pottaillaan täysillä muilla kuin meillä vain istuskellaan ja haaveillaa siinä.. :whistle:

Matkustelut meillä jää landella oleiluun (riksussa) ja stadin vakiot lintsi ja korkkari, mutta minne ollaa ylihu menossa eckeröllä käymään on tallinnan zoo :) . . kaveriperheen kanssa saa nähdä miten helteet meitä kohtelee.. tai niitä eläinparkoja siellä :| tuskin kissaeläimiä edes ehditään nähdä kun on niin hothothot lupailtu.. B)

Päässä seisoo järki ja tuuletin viuhkaa täysillä.. ilmastointilaite tulee torstaina :D

:wave: aam ja mukulaxet
 
manna Olo on outo. Vähän niinku koko ajan semmosta öllötystä ja etenki jos syömisväli venähtää niin sit ainaki ällöttää. Ja aamusin on pari kertaa ollu ihan semmonen tarve "huokailla" että siis en ole ollu varma et juoksenko vessaan ihan saman tien ku nousen sängystä. Hermo on niin hiton kireellä et oikee ketuttaa. Se voi kyllä johtua myös tosta vitin helteestä. Toisaalta, meillä on ilmastointi, että oikein mukavasti menee päivät täällä neljän seinän sisällä sopivassa lämpötilassa. :LOL: Aijuu, Eevaa odottaessa olin suurinpiirtein näillä viikoilla kun hokasin että miehä oon raskaana. Nyt tätä öllötystä on ollut heti siitä lähtien ku tein testin, et taitaa olla psykologista :D Väsymys on kyl jotain järkkyä, siis mikään ei huvita ja melkeinpä vaan kiukuttaa. Ja sit itkuherkkyys. omg. Odottelen et pääsen paremmille viikoille, ehkä se sit helpottaa. Nyt siis epämääräisesti 7+2/5 (viikko sit olin jo varhaisultrassa ja siellä näky kyllä alkio ja syke, mut täti sai mittauksilla tommosen epämääräsen viikkomäärän).

Tänne ei muuten mitään uutta. Eeva ei vieläkään kävele, tai siis joitakin askelia ottaa mut ulkona ei ollenkaan ilman tukea. Sanojakaan ei tule kuin muutama, mut sitäkin enemmän hölöttää jatkuvasti ja ihan selvästi kertoilee juttujaan, en vaan aina tiedä mitä kertoo :D Kauheesti ymmärtää asioita ja tekeekin niinku sanotaan, esim. ottaa tutin pois suusta ja antaa mulle pyynnöstä. Hyvä tyttö!
Aijuu. Tässä sunnuntai aamuna kävi se mitä oon kauhulla odottanutki. Mein koira Kata rähähti Eevalle. :ashamed: Jälkiä ei tullu vaikka aika pahalta kyllä kuulosti. Itse olin 1,5 metrin päässä olohuoneen pöydän toisella puolella kun Eeva steppaili ympäri olkin pöytää ja yks kaks menikin katan luokse. Ilmeisesti otti jotenki sopimattomasti koirasta kiinni tai työnsi kätensä jotenki pahasti. Kata käänsi päänsä ja ärisi niinku se tekee toisille koirille kun ne tulee iholle. Kaikki kävi niin äkkiä ja Eeva alko heti tietty huutaa kauheesti ja se Katan ruotuun laitto jäi sit vähän vaiheeseen kun otin vaan äkkiä Eevan ja aloin sitä lohduttaa. Vein koiran kyllä sit hetken päästä takapihalle ja siellä se sit saikin möllöttää pari tuntia, se on sille rangaistus jo sinällään kun viihtyis vaan sisällä. Ja sit loppupäivän oli eristettynä portin takana meidän makuuhuoneessa. Mä NIIN paljo pelästyin et sit kun olin saanu Eevan rauhoteltua itsekin itkin täällä. En mä ole tohon koiraan ikinä sata% luottanu mut nyt en kyllä sitäkään vähää. Muutenki koko koiraan suhtautuminen muuttunu Eevan jälkeen nyt sit tämmöstä pskaa. :/ No täytyy jatkossa olla vielä tarkempana, Eeva on nimittäin ihan selvästi vasta viime aikoina alkanu osottaa pientä kiinnostusta koiraan.
Anteeksi tämä sekava raapustus ja omanapaisuus..

Pakko vielä lisätä. Käytiin tänään omassa punaviinimarjapensaassa maistiaisilla, on niin lämmin paikka et alkaa olla sato korjatavana. Eeva tykkäsi ja halusi monta marjaa, vaikka joka marjan kohdalla vasen silmä meni väkisin kiinni :D
 
moi :wave:

elsukka nukkuu joten katotaan ehtiskö hetken kirjotella. meil on päivärytmit vähä sekasin kun on niin kuumaa ettei saa nukuttua. elsaki valvoo välillä klo 22 asti ja nukkuu sit koko aamupäivän...

jaahassu tsemppiä vaikeaan tilanteeseen :hug: oikea päätös on se mikä tuntuu susta hyvältä, kyllä kaikki ajan myötä selkiintyy.

vaavimasulle ONNEA plussasta =) :flower: ja onnea myös päätöksestä lopettaa putiikki, vaikka se ehkä vaikea päätös olikin. itse olisin ilman muuta tehnyt samoin. on se niin ihanaa ja ainutlaatuista aikaa tämä pienen lapsen kanssa olo, ettei sitä korvaa mikään!

zikille voimia ja :hug: inttileskeyteen. mites te olette nyt pärjäilleet? on tuo kyllä kurja tilanne, mutta pakko vaan jaksaa. toivottavasti isi pääsee usein lomille.

säde mä myöskään tuskin oisin häitä jaksanu järjestää tuon kaiken keskellä (etenki ku jätän kaiken aina viime tinkaan...) joten yksinomaan fiksu päätös mun mielestä. kyllähän sitä naimisiin ehtii, tärkeintä kuitenkin että teil on toisenne ja lupu :heart:

tutsa mä en kyllä tajua miten sä jaksat juosta kahden villikon perässä, mulla on tässä yhdessäki jo hermot mennä. eilen tippu n 10 kertaa eri paikoista (ei vissiin toimi tää meiän kasvatusperiaate, et oppii siitä ku tippuu, koska tuo neiti ei ihan vähästä itkeskele vaikka sattus), juoksi autotielle ja sain viime hetkellä kiinni ja semmosta vähemmän kivaa. tällä helteellä ei todellakaan pop juosta ton yhen perässä koko päivää! ja kauhee kiukkuaminen heti kun ei saa olla "vapaana", eli juosta ja kiipeillä.

nappi missäs töissä sä olet? ja onko taukoa jossain vaiheessa jotta ehdittäs tosiaan treffaan? meil alkaa täs kyllä just lomat, mutta elokuun puolenvälin jälkeen taas enempi vähempi paikalla.

teppanalle tsempit sinne äklötysten ja hormoniheittelejyn keskelle. on se alku niin kamalan ihanaa aikaa :D ;)

meilläkään ei puhuta vielä juuri mitään, luulen et liikkumisen ilo vie kaiken enrgia. eli vähän sanan tapailuja edelleen mutta teppanan eeviksen tapaan kamala tarinankerronta silti koko aika päällä =) ja ymmärtää tosi paljon, ihan väliin säikähtää kuinka paljon tuo tajuaa. pitäs viimestään nyt alkaa miettiä mitä puhuu :whistle:

syöminen meil on ihan minimissään ollu taas monta taas viikkoa :( päivän aikana saattaa mennä 3 lusikallista ruokaa ja sit illalla esim vajaa viili tai sosepurkki. joskus repäsee ja syö melkein 2 ruokaa, mut eihän se mitään ole, kun yhteen aikaa (lyhyen aikaa tosin) meni jopa se 5 ateriaa päivässä. maitoa menee onneks ja mehua, jos niitä saa pillillä =) samoin saattaaa jäystää hetken jotain leivänkannikkaa, keksiä tai rusinaa, mut yleensä pulauttaa kaiken ulos nielemättä. neiti kyllä jaksaa nukkua ja touhuta, muta silti stressaa kun paino on taas lähteny alaspäin eikä toinen vaan suostu syömään :'(

me ollaan lähdössä ylihuomenna 3 vkoksi italiaan ja saksaan, joten ei varmaan näy palstalla sit hetkeen... onki "ihana" päästä näistä helteistä vielä kuumempiin keleihin... tullaan sinne ruttanan leveyspiireille hikoilemaan :D kotona on kyllä totuttu jo +28 keleihin sisätiloissa ja ulkonahan on se +30 ja risat. onneks elsukka tykkää olla pyörän kyydissa, niin iltaisin lähdetään aina jolleki rannalle pyörällä ja siel onki sit hiukka viileempää ja saa neiti lorkkia vedessä ja juosta muiden tenavien perässä =) se on niiiin tohkeissaan kun saa pyöriä vedessä, hiekassa ja kiipeillä telineissä :heart:

tulipa pitkä juttu ja elsa nukkuu vieläki, heh =) voikaahan hyvin ja nauttikaa ihanasta kesästä B)

t. manna + laiheliini-elsukka 15kk
 
JIMI EI KÄVELE VIELÄKÄÄN! Onkohan hän ainoa näistä huhtikuisista joka ei kävele.. kiipeilee kyllä siitäkin edestä joka paikkaan...

Meillä häät lähenee, ens lauantaina sitä taivalletaan alttaria kohti! :D Vitsinpimpulat ku jännittään.. harmittaa vaan ku Jimi ei oppinu kävelemään.. nyt pohdin tässä että otanko toiset housut ja toiset kengät mukaan ettei konttaa juhlahousuja ja -kenkiä pilalle. Kengät ainaki on tärkeät ku ollu molemmilla lapsilla 1v kuvassa..
 
pikapikaa merkkailen :wave:

manna ihan kivasti on menny! :) olen vallan yllättyny :D Mieki osaan jopa nauttia yksinolosta iltaisin ku Nanna menee maate.. eile päästii isiä moikkaamaan sotkuun, sille tosin tuli todella paha mieli ku Nanna mökötti alkuun.. :( vähä aikaa jutteli sille sylissä, sit antoki isille noin 5min mittaisen halin ja suukotteli.. Ikävissää se pieni on vaikka koittaa olla nii kovin reipas. Samoin äiti. Paitsi toissailtana katselin Nannaa iltapalalla, ni itku pääs, on se niin isin näkönen muru että... :heart: ens viikon lauantaina pääsee ekalle lomalle, 2pvää :) Mie niiiiiiin odotan sitä! Kyllä se oli eile niin komeena siellä,et oikee inhotti lähteä sieltä pois :LOL:

syöminen meilläki vaihtelee. joku päivä syö iha ok, seuraavana ei juurikaan mitään. Nesteitä koitan sit tyrkyttää epätoivoissani, kaikelaisia herkkujuomiaki oon joutunu ostamaa, ku ei meinaa vesi ja maito aina maittaa :D eile maisto äitin jaffaa....... :ashamed:

 
Usvis, kivoja häitä sinne! Meillä tikru oppi kävelemään 1v 2kk ikäisenä, joten ei toi teidän Jimin kävelyn tulo ole mun mielestä yhtään vielä hidasta. Jotkut vaan oppii ihan tosi aikaisin ja toiset on harkitsevaisempia :) Meillä kiipeily alkoi vasta nyt, esim. kiipesi ekaa kertaa sohvalle pari viikkoa sitten 1v 3kk ikäisenä.
 
Tervehdys myös täältä pitkästä aikaa!
Kesä on mennyt niin vauhdilla, että netin ääreen ei juurikaan ole kerinnyt.
Kaikkiin en muista taaskaan kommentoida, mutta jutut olen kyllä lukenut :)

Meillä tyttö otti ensiaskeleet 10,5kk ikäisenä ja siitä aika nopeasti alkoi kävelemään. Mulla on ystävällä tyttö joka on 1,5v eikä kävele edelleenkään, eikä kuitenkaan ole mitään fyysistä estettä sille. Joten Usvis, don´t worry! Kyllä Jimi oppii varmasti kävelemään sitten kun on valmis.

Vastaavasti meillä ei sitten tule yhtään mitään kehitystä tohon puheeseen. Mamama ja papapa -tavuja vaan ja joskus harvoin "äiti" mutta ei mitenkään tarkoituksenmukaisesti. Puhutaanko jo kaikilla muilla tai tuleeko paljon sanoja?

Onnea paljon kaikille odottaville!! Täällä ollaan kans tehty positiivinen raskaustesti :)
La olis 2.3. ja täytyy myöntää et hiukan hirvittää, et miten sit jaksan kahden pikkuisen kanssa kun jo nyt tuntuu, että välillä oon ihan tööt tän yhdenki kanssa. Must tuntuu, et ei millään riitä jaksaminen koko päivälle. Neiti on ihan mahdoton sylissä olija ja lahkeessa roikkuja välillä, että huh huh... Ja itku tulee jos äiti lähtee käymään jossain. Onks muilla samanlaista?

Aaaks... nyt pitää mennä. Palailen taas paremmalla aikaa
 
MarineS, onnea! :flower: Kyllä muakin vähän hirvittää, miten kahden kanssa sitten pärjää ja maha on jo kamalan iso ja oon jo muutenkin kamalan turvonnut valaskala, vaikka vasta puoliväli menossa...

Puheesta, tikrulainen ymmärtää jo ihan tosi paljon kaikkia juttuja, välillä oikein hämmästyy, että ai, osaako se jo tonkin. Enemmän on edelleen itse keskittynyt eläinten äänien matkimiseen. Uusimpana tuttavuutena varis 'kraa kraa'. Harakka-imitaatio on ehkä paras kumminkin ilmeineen :) Osaa sanoa mamma ja sillä tarkoittaa sekä anoppia (mamma) ja mummoa. Vaari on 'vaava', äiti on 'äiti', mutta joskus ätä ja äiti tarkoittaa jotain muutakin. Isi on sellainen söpö 'siisii' suhina. Lisäksi osaa sanoa kukka ja sukka jotenkuten, lamppu tuli silloin aikoja sitten, muttei ole sitä enää sanonut. 'Anna anna' tarkoittaa sitä, että haluaa maitoa, maito sanan sanoi joskus jo pari kuukautta sitten, muttei sitäkään ole enää käyttänyt. Muutenkin tikru ei ole tajunnut vielä puheen merkitystä, eli kommunikoi muilla tavoin kuin puhumalla edelleen.

Äiti-riippuvuutta ja sylissä olemista / lahjeroikkuilua ei ole ollenkaan, ehkä johtuu siitä, että mies ollut jo puoli vuotta hoitovapalaalla ja minä töissä ja meidän pikkumies on alusta asti nähnyt myös melkein päivittäin mummoa ja vaaria. Eli turvallisia ja tuttuja aikuisia on monta ympärillä.

Kivoja ihania kesäilmoja mammakaverit!

kadak & pikku-tiikeri 1v 3kk (ja pikku-ruu 21+4)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumi-enkeli:
usvikselle onnea :flower:
(omia häitä odotellessa)
Mä oon liikaa facebookissa ku täältäkin yritin klikata "tykkää" nappia mut eihän sitä ollu.. :LOL:

Onnea uusille vauvan odottajille! :heart: kyllä sitä vielä kahden pikkusen kanssa pärjää, ekat viikot menee kyllä siinä sumpliessa mutta kyllä kunhan vauvan rytmi löytyy ja itellekki tulee rutiinit kylpemisissä yms niin kaikki sujuu oikein hyvin.

 
Täällä on moneen kertaan harmiteltu tätä kirjoitusten vähyyttä tai kirjoitustahdin hidastumista. Minä taas "kauhukseni" palstauduin jo odotuspuolelle maaliskuisiin ja voi jösses.. Likat kirjottaa siihen tahtiin, että oksat pois. Sivu päivässä parhaimmillaan tai pahimmillaan. Oltiinks MEKIN niin hulluja silloin?! :LOL:

Tänne meille ei juurikaan mittään uutta. Tai no, eilen alotettiin virallisesti pyöräilykausi, kun iskä oli käyny ostamassa turvaistuimen. Ja tänään kävin ostamassa Eevalle kypärän, vielä pitäis itsellekin saada hommatuksi. Kaipa Eeva tykkää kun hiljaksiin istuskelee ja uskalsi jo äsken pyörälenkillä vähän taputellakin mun selkääni :heart: ja kuulu sieltä jotain epämäärästä lauleluakin. Punaviinimarjapensaassa ollaan käyty maistiaisilla joka päivä ja tuntuu laps tykkäävän vaikka väkisin vetääkin vasemman silmän kiinni silloin tällöin :D
Jotain muutakin piti mun jakamani, mut nyt en muista mitä se olikaan.. Hmph. Muisti on hyvä mut vähän lyhyt.

Ou, MarineS onnea plussasta, ollaan varmaan aika samoilla viikoilla menossa. Jännittää! Mua ainakin. Kauhukseni tuolta jo edellä mainitulta maalismurusten palstalta luin kuinka monet suunnittelee jo tuplia ostavansa. KÄÄK! ei mun pitäny kärrykaupoilleki enää joutua. Toimiskohan seisomalauta...?
 
Heips!!
zikiMihin sun miehes meni armeijaan? Kyllä sitä on pv:llä nähty niin monta surkuhupaisaa tapausta että... En sillä et sun miehes olis sellanen..Mut tulipahan tässä taasen mieleen.Mahtaa kyllä miehs jalat olla aika huonossa hapessa kun leiriputket alkaa...Kun eihän nyt saanut jakaa kun 1 maiharit,kumpparit jalassa on marssittava...

Mitä kuuluu jaahassulle??

Onnittelut uusille plussajille!! Olkaa iloisia että ootte pienemillä massuilla näillä helteillä! Voin kertoo ettei oo ollu helppoa!!

teppanaKuinka koiran kanssa on sujunut?Vieläkö on ollut rähinöitä?
Onkohan meidän neidin makuaistissa jotain vikaa,kun meillä neiti istui punaviinimarja pensaan vieressä ja söi marjoja ihan innosta piukeena...Ilmekkään ei värähtänyt!
Mäkin oon ollut kauhuissani kuinka paljon lokakuiset kirjoittaa!!Mut huomaa et suurinosa odottaa esikoistaan ja niilllä on sitä "omaa" aikaa enemmän!!Täälläkun avaat koneen niin neiti tulee painaa koneen kiinni ja totee OHO...ei voi olla vahinko kun on tehnyt sen jo monta kertaa!!!

usvis Onnea rouviintumisesta :flower: Meillä neiti lähti kävelemään himpun alle 1v3kk...Nyt näyttää siltä kun ois kävelly jo tosi pitkäänkin,niin vakaata menoa kävely on ollut alusta asti.

Meillä ulkoilu on pop.. huudon kanssa tullaan nykyisin sisälle.hirveesti ei tarvii viihdykkeitä viihtyy hyvin esim hiekkakasassa,mansikkamaalla,kivetysten päällä yms luvattomissa paikoissa!! Kova on tyttö auttamaan puutarha hommissa!
Sanoja tulee "appa" auto, kukka,"pappi" nappi,ishii isi,äiti.Sukka,tukka ja takka ääntyy myös KUKKA. Ja yleisnimitys "kitta" käytössä useita kertoja,,,kun vaan tietäs mitä se sillä tarkoittaa.
Ainiin ja meillä neiti laulaa!! Jos ä laulan jotain,tyttö laulaa perässä hennolla äänellä kukkkaaa,kukkaaaaaaa,kukka,kukkaaaaaa... Ihanan kuuloista!!Täytys videolle saada!

Oon ollu tänään ihan nuutunut,liekkö toi ukkonen vai mikä niin väsytti.Voi olla et tää viimenen kolmanneskin väsyttää jo.Asiaa ei yhtään auta ettei neiti nukkunut päikkäreitä tänään...

Nyt suihkuun ja sit sohvalle X

Happy + kirppu 1v4kk melkein ja "kauko" 26+5
 
Happy tänne lappeenrantaan meni mis mekin asutaan :) Se on sellane toiminnanmies et alkuun autto ja neuvo kaikkia uusavuttomia siellä :LOL: veikkaan et osa porukasta kokee sen jo varmasti vähä rasittavaks ei nimittäi turpa pysy kiinni muuta ku nukkuessa :LOL: Iha kiva sillo ku nukkuu :D no ei vaa miu muru :heart: ne oli nyt ollu kahden päivän HUOM kahden mettäleirillä ja sano tänää et oli jalat ja joka paikka aika pas.... rikki siis :whistle: en sitä turhaa patistanu liikkumaan sillo ku ois vielä kerenny ennen ku sinne meni... Pääsenpä taas kerran sanomaan -Mitä mie sanoin! :D (osaan siis itsekkin olla hiukan rasittava... joskus..hyvin harvoin :D )
 
Hauskaa viikonloppua kaikille :flower:

Kyllä nää meidän taaperot alkaa jo olla niin touhukkaita ja 'fiksuja'. Meillä vaan matkitaan pikajuoksustartteja ja seiväshyppyä. Ollaan ehkä hieman saatettu katsoa yleisurheilua telkkarista. Piti oikein Canal+ pakettikin hankkia, että näkee Timanttiliigan...Niiin suloista kyllä meidän taaperon touhu.

Eilen tilattiin ensimmäistä kertaa ravintolassa tikrulle oma lastenannos (spaghettia ja jauhelihakastiketta, jossa ei ollu kananmunaa tai maitoa) listalta! Meillä kun on varottu noita allergioita ja vähän jäänyt koko perheen yhteiset ruokakokeilut vielä vähiin. Saas nähä, miten pikkuinen pärjää päiväkodissa, kun kotona syödään joko purkkiruokaa tai sitten vähämausteista muussattua ruokaa ja edelleen äiti tai isi syöttää...No kai ne siellä tarhassa oppii nopeasti matkimalla muita lapsia. Hirvittää oikein, että meidän pieni vauveli kasvaa isoksi :/

Hyvää odotusta kaikille raskaana olijoille, meitähän alkaa olla jo aika monta :p
 
AAM
usvis :heart: onnea rouviintumisesta ja marinellekin :hug: plussaamisesta..

teppana joo mehän kirjoitettiin kans ihan levotonta tahtia niin että siinä sylki suuhun tuo :D ja mäkin muistan noi huokailut ja edestakas kävelyt, lentääkö purjo vai ei.. :heart:
Voi kurja kuulla että koiruus on laittanut eevistä ruotuun, onneks ei käynyt kummemmin.

hemuli :hug: :| työt ja pk.. niin mieltä riepova juttu yhtenä päivänä sinne suuntaan ja toisena toiseen.. i feel juu :)

kadak.. :) puolväli oi tsiisus !!! vastahan sä ilmoitit että on tulossa kakkonen :eek:

meillä alkaa kans 2.8. sopeutus pojalle uuteen pk:hon, luojan kiitos on nyt samassa hyvin se varmaan menee 4:jässä päivässä pitäis saada ne tottumaan taas rytmiin että me ei ehditä varmaan tapaamisiin :(

zikille inttikaipuuseen haleja :) nojaat enepi ukkoos sit ko on paikalla ja nautit siitä ;) :p

me ollaan lomailtu landella pariinkin otteeseen ja vedessä lutrailtu hiekkarannoilla.. tosin siellä oleminen (ranta nojoo ja landellakin :D ) ei oo kyllä mtn rentoutumista ko saa olla silmäkovana kokoajan siis IHAN kokoajan.. neitikkä kun on semmoi vesipeto. Möksällä tuli vastaa semmoi ihana juttu kun verijuotikas siis vedessä ei jalassa :D onneks ehtinyt imutella.. ensi viikkon on "yksinhuoltaja"viikko kun mies aloittaa työt ja seur sit se sopeutus ja sit on loma ohi, nyyh !

jahas palataan :wave:..

aam ja ansku 1v 3kk tasan :) :flower:
 

Yhteistyössä