Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

Milky, Luin Vauva-lehdestä, että Suomessa täysimetetään vauvoja ainoastaan keskimäärin 1,4 kk. Ja Ranskassa naiset ylipäänsä imettävät ainoastaan 10 vkoa.

Ai mini vetää yli 2dl - huh! :)

Mietin, että eiköhän meidän poitsu lasketa täysimetetyksi, vaikka jouduttiin ekoina viikkoina antamaan lisäkorviketta sen antibioottijutun takia ja sen jälkeen on menty täysimetyksellä ilman mitään lisiä jo pari kuukautta.
 
Merkkailen vaan pikaisesti :wave:

En ehtinyt muiden juttuja ollenkaan lukea.. Mut hulinaa ollu, sillä ristiäiset oli tänään. Ja poika sai kasteessa nimen Jere Jaakko Mikael :heart:

Nyt nukkumaan, ollu rankka päivä. Jaksamisia kaikille :)

Ooti ja Jere 8vko 2pvä
 
kadak;ollaanhan me sitten toi keskiarvo saavutettu mutta enempää ei todellakaan.Mutta ei se mua sinällään haittaa,pääasia että syö ja kasvaa :saint:

Mini on vähän syöppö,syntyessään paino-pituus oli miinuskäyrällä(3680/54) mutta viimeksi saavutettu jo ns.nollakäyrä (5500/59).Vaikka noilla käyrillä mitään sen suurempaa merkitystä olekkaan.On pitkä ja hoikka.Serkkupojalle joka oli syntyessään 4600/56 ei mahtunut suvun kastemekko päälle,mutta viime viikolla kokeiltuna minille meni hyvin.

Tänään viimeset hankinnat ensi vkon kekkereitä varten.
Olin eilen saunassa ja maistoin ekan siiderin vuoteen ja heräsin aamulla siihen kun oli päänsärky :LOL:

Meillä muuten nukutaan ihanasti;joskus 21-22 nukkumaan ja sitten 3.30 herätään syömään ja sitten 7.30-8.30 noustaan ylös.
 
Huomenta!

Oon jotenki tosi huonolla tuulella. Meil olis tänään miehen kanssa 3-vuotis päivä ja jotain piti kehittää, mut nyt ei huvita tehä yhtään mitään. Tekis mieli vaan lähtee Luukaksen kans jonnekki ja sanoo, että lahjaks voisit siivota koko kämpän. Tää siivoominen on vähän joutunu taka-alalle vauvan tulon jälkee ja vituttaa joka aamu herätä tähän "kaaokseen". Ei tää mikään sillä siisti-ohjelman kämppä oo, mut sellane perus sotku joka paikassa. Lattiallaki puklua siellä sun täällä. Yhdestä nurkasta löysin koiran laatat.

Jotenki odotin, että toi olis muistanu jollain pienellä lahjalla tai ees aamupalalla mua mut ei mitään. Sit ku "läpällä" sanoin Luukakselle, että isi ei koskaan tee mitään romanttista kuten tuo äidille yllätyslahjaa tai aamupalaa sänkyyn ni se sano että oli ostamassa mut toi kultasepänliike oli eilen kiinni. MIST LÄHTIEN HELSINGIS ON OLLU VAAN YKS KULTASEPÄNLIIKE? :headwall: Ehkä mua vaan ärsyttää toi luonteenpiirre siinä, et heti "tappion koittaessa" se luovuttaa. Nyt joku voi ihmetellä, miksen mä sit oo sille mitään hankkinu... :LOL:

Oon taas tosi pikkumainen, mut joskus ottaa ihan pienetki asiat päähän. Riittää ku on tarpeeks väsyny. Täällä kuitenki eräillä on tapahtunu eroja,vammautumisia ja leikkauksia tulossa yms. ja mä valitan ku en saanu lahjaa :headwall:.

Milky, ton takia mäki uskalsin juoda vaan n. desin verran siideriä juhannuksena :D

Anteeks tää purkautuminen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja manna8:
ruttana onnittelut et pääsit kreikkaan asti ja sait kamatkin pakattua :D kiva kuulla miten siellä menee, tsemppiä vaan helteisiin ja mekkaloiviin "naapureihin"! :D oletko muuten saanut teidän vauvan jo juomaan tuttipullosta vai pärjääkö siellä ilman lisänesteytystä? meillä ei edelleenkään kelpaa muu kuin tissi mut toisaalta, onpa näilläkin helteillä silti hyvin pärjätty.
Eipä juuri pullosta juo.. pellelyksi menee. :D
Mutta tissillä mennään ja kyllä mä sitä pulloakin tarjoan, tosin maiskuttelee vaan ja virnuilee tutin välistä. :LOL:
 
Aurinkoiset terkut!!!

Anteeksi :ashamed: kun en oo kirjotellu, jotenki tuo aika ei tunnu riittävän koneen ääres istuskeluun... Välillä yrittäny lueskella teidän juttuja jotta kärryillä pysyis.
Tänään meillä vietetty ristiäisiä, jätkä sai nimekseen Juuso Anton ja käyttäytyi tooooosi hienosti koko päivän :heart: :heart:

Juuso oli maanantaina kun käytiin 2kk neuvolas 60cm pitkä ja paino, huhhuh...6380g. Ja ihan kaupan korvikkeella mennään, kerralla jätkä vetää 2dl. Kiva rytmi jo löytyny, nukkumaan menee 21.30 tai 22 ja syömään herää kerran n. 6 mais (joskus aiemminki) sit jatkaa unia 8 asti jollon terävänä hereillä kun kukkopoika :D Yhet pitkät päikkärit ottaa ulkona vaunuissa ja parit puolentunnin-tunnin torkut. Nyt helteillä on pieniä pätkätorkkuja ottanu mut ei onnex oo ollu rätynen sen takia ;)

No nyt täytyy taas rientää, yritän parantaa tapani ja kirjoitella useimmin :wave: :wave:
 
Säde, sama homma. Ärsyttää. Kämppä on ihan kaaos ja likainen. ja meinaan saada hermoromahduksen ihan vaan jo lakanan suoristamisesta, kun en yhtään jaksais yhtäkään kotityötä. Oon vähän lintsaillut kestovaipoistakin nyt tässä tilanteessa. :(

Miehet unohtelee kanssa lahjakkaasti noita vuosipäiviä - tai eivät unohda, mutta eivät jotenkin saa aikaiseksi hankkia mitään, ennen kuin päivä menee ohi. En tajua. Itse sitä suunnittelee ja hankkii hyvissä ajoin. Mä en ostanut 3v päiväks nyt toukokuussa mitään, mutta oon aina ennen ostanut lahjoja joka tilanteeseen. Ja mun mies saattaa yllättää sitten ihan tavallisena päivänä :)

Joo pinna tänään siis kireällä, toi helle ei paljon auta asiaa. Ottaa niin paljon päähän, kun en voi edes lähteä uimaan tai yhtään minnekään nyt, kun mies ei pysty auttamaan pojan kanssa kuin paikallaan ollessaan ja vanhemmat on mökillä. Oon siis ihan 'vankilassa' täällä. Ja on aikamoiset 3 kk:n väsyt kertyneet ja painaa päälle. Tarttisin niin paljon omaa aikaa ja hemmottelua ja treeniä. Itku ollut herkässä...

Valittajien kerho täällä.

No mutta upeat kelit kumminkin ja meidän omalla pihalla voi imettää ja hengailla, jos saa vauvan rattaisiin varjoon. Pari päivää meni jo tosiaan paremmin poitsun kanssa, on leikkinyt itsekseen leikkikaaren alla ja ollaan oltu niin tyytyväisiä. Tänään poika ollut vähän levottomampi, mutta menee ehkä kuumuuden piikkiin: pihalla mittari näytti 35 ja sisällä 27 astetta.

Ootille onnittelut pojan kivasta nimestä ja kiva kuulla outokummustakin :)

terkkuja kadak & pikku-poika-tiikeri
 
Täällä elo jatkuu osin tylsistyneenä, mutta vauvasta nauttien. Neiti nukkui taas viime yön hyvin 21.30-5.20. :)
Eli selkeästi kun saa ajoissa omaan aikaan rauhallisesti nukkumaan niin nukkuu hyvin. Oli nimittäin pari yötä välissä jolloin herättiin pariin otteeseen syömään kun ilta oli venähtänyt tarpeeksi pitkään.

Tänään sitten jännätään joutuuko mies jäämään iltapäiväksikin töihin ja sehän tietäisi meille yksin oloa 6.30-20.30 :/
Joten sattuneesta syystä en ole mielissäni, jos tällä viikolla noin joutuu tekemään vaikka perheen eteen sen toki tekeekin.
Hassua sinänsä kun on tottunut sen arjen pyörittämään yksin niin täällä ei sitä halua tehdäkään ja tuntuu että on jumissa. No, tavallaan olenkin, mutta pitäisi vaan opetella liikkumaan.
Taitaa tällä hetkellä olla lämpötilat aika samoissa niin siellä kuin täälläkin. Mutta ei täällä ainakaan tukalaa ole. :D

Ai niin tää mamma hehkuttaa. :D Meillä neiti nauroi eilen ekan kerran ääneen. :heart: Ja se oli se klassinen kukkuu leikki. Harso naaman eteen ja vedettiin pois niin voi sitä hymyä ja pientä naurua. :heart:

Ruttana & ääneen naurava Beanie 10vko 5pv :heart:
 
En edes tiiä muistaako kukaan mua enää mutta anyway..Paljon on tapahtunu,huuhhuh!
Aika ei yksinkertasesti enää riitä koneella oloon ja jos olisikin aikaa niin sitten huvittaa tehä kyl jotain muuta kun olla koneella,ihana ilma nyttenkin ulkona!Mutta siis..Nimi on annettu maistraatille,ei siis kuulu kirkkoon,nimeks tuli Vieno Wilhelmiina.Yöt nukkuu kokonaisina(silloin joskus valitin tänne että yhtä itkua on koko tyttö)pullosta syö tosi hyvin,itellä maito ei vain noussut ja alotettiin pulloruokinta jo muutaman päivän ikäsenä.Syykin löytyi itkuisuuteen,se mitään koliikkia ollut,kun maitoallergiaa perskules.Ollaan nyt oltu allergiasairaalassa testailemassa prick-testit ja kotiin on saatu maitojauhepusseja (pussi A on osoittautunut ns.pahaks maidoks,elikka naama on Vienolla kun murrosikäsellä,itkeskelee,kuivia punasia länttejä naamassa ja näppyjä rintakehässä ja selässä,kakka kun kuravelliä, heti syönnin jälkeen ulostaa pelkkää vettä ym ym ym..huoh!) Mut kyllä tää tästä!
Oli juu synttäritkin..24,jee jee..päivä ennen todellista syntymäpäivää tällä äidillä meni aika lujaa juu,eka kerta erossa Vienosta kun vähän juhlistettiin synttäriä..heh..sitä tuossa juteltiin ystävän kanssa että sitä joko ottaa tosi rennosti(sanoisko että vähän överistikin..),tai sitten sitä istuu nököttää jossain ja murehtii että onkohan kaikki himas kunnos.Mulle kävi toi ensimmäinen.Mutta no hard feelings,mä olen edelleen kuitenkin se sama ihminen kuin ennen lasta ja mulla on omat tarpeeni,ja se että pääsin vähän heilumaan niin oli tosi hyvä homma!

Juhannus sen sijaan meni tosi rauhassa,miehen vanhempien mökillä.Oltiin sitten vaan kolmisteen ja kahen koiran kanssa.Kokko käytiin kattomassa ja sen jälkeen tyttö nukkumaan ja me painuttiin juhannussaunaan,sitte grillailtiin,oli tosi jees.

Täälläkin tyttö hymyilee tosi paljon,ja usein tulee ikäänkuin "KUU,KUU",tiedättekö?
Ihana huomata miten toinen oppii noin nopeesti kaikenlaista ja varsinkin se kun on nyt ruvennut seuraamaan katseellaan tosi pitkällekkin,näkee siis pidemmälle jo!

No niin tää oli nyt tässä,tiedä milloin seuraavan kerran taas kerkeää tänne,mutta paljon jaksamisia kaikki äidit!

Heidi ja Vieno -huomenna 10 vko.
 
Kiva kuulla heikustaki! Oon kans miettiny, koska sitä ekaa kertaa uskaltaa viihteelle lähteä, mut en mä taida uskaltaa vielä (vaikka tiedän että pärjäis). Mulla välillä samat fiilikset ku kadakilla eli omaa aikaa tarvis. Tiedän, että sitä saisin jos vaan miehelle sanoisin mut en mä uskalla/viitti. Mun on turha siitä siis valittaa... Voin vaan toivoo, et osaisin ottaa vähä rennommin :).

Mies muuten eilen siivos koko kämpän. Oli vissiin vaklannu, mitä olin tänne kirjottanu ku ei tarvinnu edes ehdottaa sille moista.

Oltiin siellä pneumokokkirokote jutussa. Rota saatiin kanssa. Loput rokotteet saadaan kuukauden päästä ku poitsu täyttää sen 3 kk. Painoa meijän pojalla oli 7140 g :whistle:. Mun maito taitaa olla kermaa tms. Pituutta ei mitattu. Eiköhän se jotain pikkasen päälle 60 oo. Melkein kolme viikkoa sitte se oli 58 cm.

Tässä meijän paksusta vielä kuva

Säde ja Luukas 9 vkoa 2 päivää
 
AAM
Kadak iso voima:hug: ja Säteelle kans.. :)
Heikku :wave: käy vaan useammin kertoilemassa kuin pieni maitoallergikko jaksaa ja mamma kans, jos ehditte kiva se on aina kuulla, samoin outokummun ja ootin kuulumisia kiva lukea :)

Meillä siirtyi se pneumo tutkimus kun sähkökatko oli pilannut rokotteet, ois siis tänään ollut rokotus no se siirtyi niinkin pikälle ko ens perjantaihin joten silloi sit.
Eilen oltiin rannalla Kivenlahdessa, mentiin puol seiskan aikaan ja puol ysi lähdettiin pois ei hassumpi aika, liian kuuma enään sillei ettei ois viihtynyt.. poika tykkäs ja laittoi nukkumaan kotona sit vasta 23 aikaan.. :whistle: ja kärppänä oli kasilta ylhäällä :xmas:
tytöllä meillä oli mukana rannalla sateenvarjo joka toimitti päivänvarjon roolia.. :D B)
hyvin siellä alla loikoili ja nukkui :) :heart:


huomenna kaverin möksälle Loviisaan heti aamusta päiväretki ja illalla myöhään tullaan sit takas, sas nähdä miten menee päikät vieraassa paikassa pojalla.. :|

Mut nyt on sälli nokosilla ja meillä hienon kasvihuoneen kunnostus kesken, paan kuvan sit joskus kun on "remppa" siellä loppu :D..

:wave: siijuu taas vähäks aikaa :)
AAM & anya 9 vko ja rapsut
 
Hola!

AAM, ihania kuvia oot laitellu :)

Säteelle jaksuja. :hug:

Heikku, mun mummon nimi oli Vieno, eli hienon nimen olette valinneet :)

Tänään kävin ostamassa Gigantista ilmastointilaitteen, jossa sellainen paksu ulosmeniputki. Tuolla se nyt nurkassa hurisee ja putki roikkuu ikkunasta ulos ja sisällä lämpö laskenut jo 25 asteeseen. Jeeh. Tästä se lähtee.

k&p-t 3kk 1pv
 
Hellou piiitkästä aikaa mammat! :wave:

Pikaiseen vain merkkailen ja kirjoittelen nopeasti... :D

Ihania kuvia ja nimiä täällä! :heart:

Heikku, Wilhelmiina on kaunis nimi - meilläkin oli se yhtenä vaihtoehtona toiseksi nimeksi - oli isäni mummon nimi.

Ruttana - mukavaa että arki alkaa sujua myös Kreikassa! Täällä vähän samaa hommaa pullosta annetun (lypsy)maidon kanssa. Tosin kun kova nälkä, niin kelpaa putelistakin. (jos mamma ostoksilla ja isi antaa pullosta. )

Kylläpä teillä täällä pikkuiset nukahtaa ajoissa illalla. :) Täälläkin pikkupiipero aiemmin nukahti joskus 22.30-24.00 välillä, mutta viimeisen viikon, puolentoista aikana on kukkelehtinut tuonne 00.30-01.30 välille. Toisaalta, vetelee sitten sikeitä aamuun asti 5,5-8 tuntia putkeen, ja harvemman imun päivinä päikkärit luokkaa 2-3,5 tuntia putkeen... Kellään toisella yökukkujaa? :LOL: Mutta eipä tuo ainakaan vielä haittaa, mies ja minä ollaan molemmat enempi illanvirkkutyyppiä kuin torkkujia. Aikaiset aamuherätykset sen sijaan on aina olleet molemmille vähä tervanjuontia. :kieh:

Kadakille ja säteelle :hug: !

Kaikille muille tsemppiä ja oikein ihanaa kesäpäivän jatkoa! :flower: Täälläkin oli jo heti aamutuimaan +17-18 varjossa (nyt +20 tai jotain) - päästään typyn kanssa nauttimaan kesäpäivästä! Huomiseksi kun on jo taas paljon viileämpää luvassa - vitsit, olis edes kerrankin viikon verran lämpöstä putkeen... noh, ittepähän oon itteni näille leveyspiireille hilannu... :LOL:

Halit kaikille! :hug:

AuroraB + typy 2kk 2vrk
 
Heip kaikki pitkästä aikaa!

Hemulin ja Liljan nettipimento on päättynyt ja on palattu maalta kaupunkiin. Oli tosi kiva lueskella kuulumisianne. Tsemppiä Kadakille, mahtaa käydä pään päälle tuo teidän tilanne! Ja Piin, kamalankuuloisia tuskan hetkiä, toivottavasti eivät toistu!

(.) Meillä oli aivan ihana 1,5-viikkoinen mökkituokio. Mun vanhempien seura teki terää sekä mulle että vauvalle. Aina löytyi innokas käsipari auttamaan vauvanhoidossa, ja pääsin lenkkeilemään, saunomaan ja uimaan hetkeksi yksin. Ehdinkin jo alkukesästä vähän kerätä angstia yksin täällä kaupungissa, joten maalaisloma tuli tarpeeseen. Miehellä pitäis alkaa huomenna loma, joten saas nähdä, mitä keksitään sitten. Ainakin lisää mökkielämää, jos kelit tällaisina pysyvät. Edessä on myös reissu Tukholmaan ja kenties jonnekin Etelä-Eurooppaan.

Oltiin eilen neuvolassa ja 3 kk vanha Lilja painoi 5,5 kiloa ja oli 57 cm pitkä. Painoa oli tullut kuukaudessa melkein kilo. Samalla otettiin toinen erä rotaa ja se yhdistelmärokote. Mies joutui pitämään piston ajan Liljaa, kun mulle teki niin pahaa. :'( Rokotuksen jälkeen raukka oli itkuinen ja vähän kuumeinen. Tänään taitaa olla jo oma itsensä.

Säde, on teillä kyllä uhkea pötkylä se pikku-Luukas! Ihan mieletön patu ja suloinen! Ja onnea temppuja oppineille vauvoille, kuten Rasmukselle. Meidän vauva ei vielä loista motorisilla taidoillaan, mutta hän on superkiltti ja hymyileväinen. Kovasti myös jokeltelee, etenkin äidilleen.

Aurinkoista kesäpäivää mammoille ja vauvoille!
Hemuli ja Lilja 3 kk
 
Kadakille kovasti jaksuja myös täältä!

Ihania kuvia olitte pienistänne laittaneet :heart:

Meillä oli tänään 2kk neuvola ja painoa oli 4950g ja pituutta 56cm. Kivasti kasvanut kuukaudessa :) Ja muutenkin kaikki oli hyvin!

Ruttana kyselit että mihin ollaan lomalle menossa, niin Bulgariaan oli tarkoitus lähteä n. 3vko:n päästä =) Pitäis passit kaikille lapsille hommata ym kivaa ;)

Mut joo, pitää taas mennä vahtimaan kööriä ;)

Ooti ja Jere tasan 2kk :heart:
 
moi B)

mökiltä palattu elsan 3kk neuvolaa varten. oispa siellä viihtyny pitempäänki näillä keleillä mut ihan hyvä välillä kotonaki pyykätä ja purkaa tavaroita ennen seuraavaa reissua, pe lähdetään nimittäin italiaan :)

3kk nla-asioita niin elsa oli kasvanut edellen tasaisen hienosti sillä -1 käyrällään, jolle nousi melkein heti syntymän jälkeen (syntyessä -2 käyrällä ) :heart: =) pituutta oli 58cm ja painoa 5170g, hyvin tasapainoiset lukemat kuulemma. elsa sai myös ekan nla-rokotteen. se itketti hetken eikä näy sivuvaikutuksia.

hienoja nimiä saaneet heikun, ootin ja outokummun pienet :heart:

hemulin lilja kasvaa hienosti myös :heart:

imettävät äidit, ootteko uskaltautunu uimaan ja minkä lämpösiin vesiin? mä oon jättäny toistaiseksi uinnit järvivesissä väliin kun oon kuulu et voi häiritä maidontuotantoo :/ mut onkohan kellään tietoa kuinka kylmää pitää olla ennen ku moista tapahtuu?

nyt syömään :p aurinkoista viikon jatkoa B)

t. manna + elsa tasan 3kk :heart:
 
Meidän reissu sujui hyvin. Meno ja paluumatkat Sammo veteli unia :) Meno matkalla pysähdyttiin kerran vessassa, kun ei näyttänyt tuo 4vuotias esikoinenkaan tarvitsevan muuta taukoa ja paluumatkalla pysähdyttiin ideaparkissa leikkipuistossa. Sain sitten mummini avustuksella valmiiksi 2 fleecekuorta, 6 bambutaittoimua ja 8 pul-taskua ja yksikään ei ole vielä falskannut :D :D Tää mamma on hieman ylpee ittestään ( ja mummistaan) :LOL:

Tuli sitten törsättyä 25euroa tintun hattuihin, pienelle vihreä lohikäärme kesähattu ja isommalle vaalenapunainen lohikäärme.. Pakko oli ostaa kun mies meni (!!!!!!!!!) kauppaan sisälle kun näki sellaisen "röllipeikkohatun" mitä on ihastellut tuttavaperheen lapsella.

Mies jälleen iltavuorossa, jeejeejee :kieh: vasta kolmas viikko putkeen, viime viikolla oli tosin reissun takia illassa, että sai perjantain vapaaksi..Viikonloppuna tarttis mennä jonnekinpäin etelä-suomea kun on mummin ja hänen kaksoisveljen 70vuotispäivät ja sunnuntaina olisi lasten serkun ristiäiset..

Ja nyt antamaan iltahömpsyjä pojalle
 
AuroraB;meidän mini on tuollainen yö-eläjä kun isi on kotona;ja oli ne ekat 5vkoa.Mutta onneksi olen saanut rytmin käännettyä niin että menee yleensä 22 nukkumaan;joskus jopa 21 ja tänään 20 :LOL: Lämmitin pullon iltaruokailua varten mutta mini menikin unille.Olipa äiti hämmästynyt.
Tosin en välttämättä tykkää siitäkään kun sitten jää omat unetvähiksi kun en kuitenkaan klo 20 vielä sänkyyn kiipeä :LOL:

Meillä ylihuomenna 2kk neuvola.Ja mulla huomenna koekampaus yms...loppu häämöttää;empä olisi kauempaa tätä rumbaa jaksanutkaan.Mutta ehkä lauantaina työ sitten palkitaan.Osaankohan uuden sukunimen kanssa ees tulla toimeen :LOL:
 
Heippa! Täällä palattu taas sivistyksen pariin.. Ihan hirvee kaaos kotona. Ihan ahdistaa. Ehdottelinkin tuolla treffipuolella treffejä perjantaiks, vaikka meillä täällä ompun vieressä.. miinulainen jo vastaskin että perjantai kävis, mites muut? Vai onko kaikki jo kesälomilla? Käviskö joskus yhdentoista-kahdentoista maissa? Sillon mieskin on jo sopivasti poistunut alta töihin =)

Mä oon lihonu kahdessa viikossa yhden vaatekoon. jippii. Oli vissiin mummoilla liian hyvät lihapadat. Yritin käydä etsimässä tänään jotain kivoja kesähousuja, mutta rupes sovituskopissa ahdiistamaan niin paljon että en pystyny ostaan mitään. Peilistä katseli hirveä mursu. Pitää alottaa kuntokuuri, että madun vielä syyskuussa hääpukuun jonka ostin muutama viikko sitten. Voi elämä.. miten ihminen voi olla näin herkkuperse.

Lueskelin jutut läpi, mutta kommentoin myöhemmin kunhan on taas paremmin aikaa.
 
Kiitos taas ihanaiset!

Jaahassu, oon niiiin kade noista vaipoista! :) Onko sulla joku hyvä sisävaippakaava?

Ihania kuvia taas, Nappi.

AuroraB, meillä poitsu menee nukkumaan 01 aikoihin.

Kauniita kesäpäiviä,

k&tikru
 
Minen uskalla ainakaan mennä uimaan vaikka täällä vesikin on sellaiset 25 astetta. :ashamed:
Tosin on kyllä niin suolaistakin, että jos tarttee imettää niin ei viitsi suolaisista tisuista antaa (vaikka saahan ne vaikka pullovedellä huuhdottua)
Tosin oon nyt muutenkin veden suhteen niin vilukissa ettei tosikaan.
Miehen täti kysyi että aionko uittaa vauvaa, mies oli kyllä aiemminkin kysynyt multa samaa ja en suostu, koska ei oo ees mitään rokotuksia saanut. Täti sitten ihmetteli kovasti että miksi ei. Täällä kun vissiin on tapana, että vauvatkin viedään mereen kastautumaan rannalla ollessa. :xmas:
 
Ihania kuvia on tänne taas laitettu. :)


(.) Niin ne menkat on sitten täälläkin alkanut. :kieh:
Olis hyvin saanut pysyä vielä poissa hyvän tovin. Vaan minkäs teet. :|

Mä muuten hehkutan ihan pienesti, että viime yönä neiti nukkui taas 7 tuntia. Meni nukkumaan klo 20.30 ja heräsi ekalle syötölle 3.30 :D
 

Yhteistyössä