HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

Nappi just laittanut Konstasta ihanan kuvan.

Kahdenkeskistä aika ei tod ole ukon kanssa. Mie en Elliä vielä raaskis hoitoon laittaa. Kyllä nää murut joskus kotoa pois muuttaa sitten keretään olla kaksistaan ;)

Vauvakuume, välillä tulee sellainen fiilis että toisaalta neljäs olisi ihan kiva. Mutta ei kuitenkaan vielä, ukko ei suostuis ja lääkärit saisi slaakin. Joten tervejärki voittaa ja pakko odottaa muutama vuosi ennen kuin edes haaveilee.

Napille ihanaa häämatkaa. Ja kovasti jaksamista öihin. Komiat neuvolamitat teidän Konstalla.

 
Kai nää yöheräämiset joskus loppuu :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: ??

ei jaksa enää.. vuoteen tullut nukuttua yhtään yötä kokonaan!! kerpele.. Viimeyönä heräsi itkemään taas neljä kertaa..Ekalla kerralla itki kaksikymmentä minuuttia ja jossain vaiheessa siinä tarjosin nokkamukista vettä ja sehän hörppi sitä kuin ei olisi koskaan juotavaa saanut. Aloin miettimään, että pitäisiköhän sitä kuitenkin ostaa korviketta ja kokeilla iltaruuan päälle tarjota korviketta ja sitten vielä rintaa, jos ei rinnasta tulekaan tarpeeksi.. Ei ole mitään hajua missä on vika näissä huonoissa öissä.Sattuu, vaipat painaa, kuuma, kylmä, jano, nälkä,kehittymiseen liittyvät yöhulinat.. Olisihan se ihan liian helppoa jos vauvat osaisivat sanoa mikä hätänä, kun ei tuo nelivuotiaskaan osaa yöllä selittää mikä hätänä..

jos sitä aamupalalle
 
Huomenta.

Kuulumisia oon käynyt päivittäin lukemassa, mutta jotenkin ei oo jaksanut mitään kirjoitella. Eli alakuloa täälläkin vaikka johan mun on pitänyt jo reilu kuukausi soittaa aikaa neuvolapsykalle (masennustestin tuloksen vuoksi), mutta aina se on jäänyt. :ashamed:
Alkaa käymään tuo miehen poissaolo voimille, mutta minkäs teet. :/ Kestettävä se vaan on. Ja ai kun saisikin miehen kotiin joka viikonloppu, se olisi yhtä luksusta.

Omaa aikaa voi vain haaveilla ja oikeastaan se oma aika tulee sitten kun molemmat muksut on nukkumassa valitettavasti vaan tuo esikoinen menee vasta klo 22 pintaan nukkumaan niin sitten itse on ihan väsy ja kierroksilla koko ajan kun sen jälkeen haluan valvoa vielä hetken ja nollata ajatukset.
Onneksi tuo pikkuneiti on suurimmaksi osaksi hymyileväinen ja iloinen tapaus niin saa tää mama siitä voimaa taas mennä eteenpäin. :)

Yöt heräillään edelleen, mutta ei musta ole unikoulua pitämään ja ei sitä vielä voi harkitakaan kun ei niitä kiinteitä mene päivisin tarpeeksi.

Olipa kiva kuulla Iitasesta pitkästä aikaa. :)
Ja muidenkin kuulumiset oon kyllä lukenut. Onnittelut kadakin tikrulle ja muillekin 8kk täyttäneille. :flower:


Ruttana & Beanie 7,5kk :heart:
 
Ruttana, Nappi ja muut alakuloiset tai muuten seuraa kaipaavat pk-seutulaiset! Mannalle mennään reilun viikon päästä, mutta oisko ihmisillä intoa kokoontua jossain jo ensi viikolla? Sovitaan treffipinossa tarkemmin! :attn:

Me ollaan yhä maalla lomalla, joskin tänään palataan kaupunkiin. On mennyt oikein hyvin: Lilja oppi eilen konttamaan. :heart: Yöt menevät jo aika hyvin; esim. viime yönä heräsi vain kerran ja rauhoittui heti taputtelulla. Tsemppiä muillekin unikoululaisille!

Kommentoin enemmän juttuja, kunhan pääsen oman läppärin ääreen kotona.

Hemuli ja Lilja 8 kk 2 päivää
 
AAM
hellouta taloihin :D :xmas: ja pikkujoulutunnelmiin..

kaikki tekstit yleisesti kaikille osapuolille..
muisti pätkii,, pitäisköhän munkin syädä niitä kalaöljy jutskuia :LOL:
ilmeisimmin jotkut päässeet viettämään parisuhdeaikaa :D :flower: ihanaa :heart:

Onnittelut x-kuukautisistavaaveille :D

Ihania kuvatuksia manna Elukasta, nappi Kontulista .. :heart:

Ruttis ja muut syys/talvi/yleispimeysmasennuksen kourissa kärsivät :hug: kyllä noi kelit on pjyllystä kun on pimeää ja sit kun ois se päivänn valoisa hetki niin eiköhän jotkut pilvet taas jostain pukkaan harmaata puuroa taivaalle :kieh: pjersaus.. risoo täälläkin..
mutta nähtiin eilen täällä espoossa tupla sateenkaari joka alkoi jostai tapiolasta ja päättyi jonnekin olariin :) olikohan siellä kippo kultaa olarissa jossain :D :LOL: no saas nähdä mihin se lauantaina lottopotti päättyi.. :whistle:

Joulua pitäis laittaa, pölyjä pyyhin ja valoja mietin ja jopa liinaa vähän laitoin.. :) heti tuli parempi mieli. Eilen käytiin jouluisia juttuja katselemassa espoon entressessä ja yritin tsiigailla joulukortti höppäää jos ois väsäillyt mutta saas nähsä :D jos jaksaa vaivaa tai sit yllättää kaikki lapsikortilla niinkuin männä vuosina..

Treffittelyitä kiva ja ei saa unohtaa sitä babybiota haluaisin ainakin nähdä sen lomaterapiaa, ihan höpöhöpöpätkä varmaan mutta hauska oli traileri :LOL:
:) täytyypi katsella kalenteria (joka muuten on todella tyhjä anyways :D ) ja pikkujoulut ehdottomasti merkata sinne..

Aam & ansku :)
*muoks hirveesti kirjoitusvihreitä ;) mut ei kai menoa haittaa :D :LOL:
 
Hei tytöt, ihania kuvia taas :flower:

Ihan nopeasti vaan, kivasti meni ilta ja yö miehen kanssa :heart: ja sitten meille tuli vielä vieraita eilen ja poika oli mummolassa vielä toisenkin yön ja oli ollut kiltisti ja hyväntuulinen koko ajan. Kävin kyllä välillä imettämässä, mutta eroahdistus ilmeni meillä sitten seuraavasti: kun tultiin toisen yön jälkeen aamulla hakemaan poikaa, poika ei reagoinut muhun mitenkään. Katsoi koko ajan ohi, ei auttanut, vaikka lauloin ja hassuttelin jne. Sylistä kääntyi kanssa vaan pois. Voi kyllä teki pahaa :'( Vasta nyt illalla on suhtautunut minuun normaalimmin. Voiko tosiaan 8kk ikäinen olla loukkaantunut äidille tai mitä tuo sitten oli?

Poika löysi ryömimällä jo ekat johdot :) huih, kohta on jo kiire asentaa portit ja keräillä pikku esineet alhaalta pois. Konttausasentoa hakee ryömiessä ja joskus jopa niin, että polvetkin irtoaa maasta hetkeksi.

Hemuli, ihania tuloksia unikoulussa! Meillä paras yö oli neljä heräämistä ja se oli se ensimmäinen unikouluyö....

Halauksia masentuineille ja vähäunisille!!!!

AAM, Babybio Flamingossa?

t. kadak&pikku-tiikeri 8kk 1pv
 
AAM
kadak babybio flamingo.. menee liian "pitkälle" mulle kiitos kuitenkin :heart:
Sitten taidan hipsiä omppuun sit jos ei seuraa tuonne stadiin pätkään liikene..

neiti ei meillä vieläkään ryömi mihinkään, on hidas kiiruhtamaan edelleen taaksepäin :D se varmaan ko Lilja nousee seisomaan itsekseen niin tää meidän lähtee ryömimään tai sit joskus kun tarhaan menee niin ehkä jo konttaa ;)
Joo sekin pitäis saaha tietää ensi viikon lopulla :| :( ei kait pääse samaan tarhaan edes pojan kanssa :'( voi pylly ei pitäis ajatella helmikuuta tulee vaan paha mieli..

nyt tutimaan.. :wave:

Aam & Ansku
 
Jaahassu, aivan liian helppoahan se olisi. Kovasti jaksamista öihin, ja sitä seuraaviin päiviin. Kyllä ne vielä joskus helpottavat...

Ruttanallekkin kovasti jaksamista ja stemppiä sekä halauksia.

Onnittelut Hemulin Liljalle konttaamisen taidosta.

Joulu, yllättävän vähän aikaa enää siihen. Ja tuntuu että aivan liian vähän aikaa siihen nähden miten monessa paikassa pitäisi käydä ja mitä kaikkea pitäisi tehdä....
Mutta ihanaa joulun odotusta kaikille. Meidän kullanmurujen eka joulu =)

Kiva kuulla että Kadakin Tikrun yökyläilyt olivat menneet hyvin. Voi se pieni olla, ei nyt suoranaisesti loukkaantunut mutta hämmentynyt.... minä en jatka nyt tästä aiheesta enempää tai loukkaan jotakuta muuta. Hyvä että pieni kuitenkin suhtautui jo illalla normaalisti taas äiskään.



Meidän pikkuneiti hulinoi eilen kaupungissa. Oltiin synttäreille menossa ja kaupassa käynti venähti ruoka ajan ohitse joten mentiin mäkkiin. Äiti sai sitten vissiin huonon idean tarjota tuoreisiin hedelmiin tottuneelle vauvalle valmis sosetta ja neiti paiskasi sitten murkin mäkin lattialle, tuhannen pirstaleiksi ja soseet ympäriinsä. =/ Nojoo, vahinkohan tuo oli äkkiä ne sai siivottua. Ihanuudella oli hauskaa =) Toisesta purkista söi sitten ehkä n. 1 viidesosan, fiksu vauva äiskän tekemät ovat parhaita :)


Illalla viimeinen muskari tällevuotta.

Elli ei vieläkään liiku muutakuin ympäri menemällä. Ei siis napansa ympäri vaan selälleen, mahalleen, selälleen taktiikalla. Pääseehän sitä noinkin eikä neidille ole kiirus, pikkuhiljaa hyvä tulee.



t: Solina ja Ellinkäinen
 
Ruttana :wave: Ei täälläkään olla valmiita unikouluun vaikka kaikki ainekset olis koossa.Edelleenkin yritän sinnitellä siihen saakka että lopetan koko imettämisen ja siirrytään suoraan mukiin ja lehmänmaitoon.Mies kyllä varovasti ehdottelee että jos joululomalla yritettäs huudattaa mutta tiedän ettei minusta siihen ole.Ja jos lapsi vaistoaa että äiti epäröi ja tuhertaa itkua samalla kun huudattaa niin se ei onnistu.Vielä tässä tolpillaan pysytään,viime yönäkin herätyksiä varmaan toistakymmentä..Jaahassu kerro mullekin että kuinka päästään neljään herätykseen? B) Todetaan nyt vielä se sama vanha viisaus että kyllä ne sitten joskus nukkuu.Ainakin meidän 12-vuotias myöhästelee kouluautosta kun ei herää...
Tällä em. 12-vuotiaalla oli eilen synttärit ja poppareita pitkin lattioita äidin iloksi.Alinahan niitä sieltä riemulla imuroi.Tyttö löysi konttausvaihteen tosissaan viikonloppuna ja viihtyy nyt lattialla paremmin.Kunnes kyllästyy siihenkin ja aloittaa äidin puntissa roikkumisen..Pystyyn myös kamuaa ja ei mitään hajua kiinnipitämisestä.Istullaan pysyminen myös helpottanut äidin askareita kun voi tökätä vaikka pyykkikoneen viereen istumaan.

mamma ja alina
 
AAM
kadak kyllähän nuo 8kk on jo sen verran luonteikkaita että voivat olla pikkasen kiukkusiakin.. ja no ja no se että tiedostaisivat sen sillä tavalla kun ehkä tarkoitat niin tuskin mutta jotakin "turvattomuutta" oli tietysti kyseessä mutta :hug: älä huoli on kuite normaalia. Ei vaan vauvalle kovin mielekästä tietysti eikä kyllä lopuksi äipällekään kun saa sitten omantunnon ääneltä itsensä sisältä "moitteita".. no tuo tilanne tulee anyways vastaan kun yliyönkyläilyyn vie :)
Minä myös sillä kannalla etten tahdo ketään loukata/ tuomita :wave:
vietiin itse poika yökylään veljellemme kun oli 8kk ekan kerran, mitkähän kissanristiäiset oli silloi? Lopuks aikas lailla meni itkuksi pääosin oleilu aluksi silloi mutta esim. toi söi pullosta tyttö ei oikein vieläkään kunnolla, joten en voisi harkitakkaan yli yötä ( käsittääkseen Tikru kuite syö ). Ja sain kyllä semmoiset ilmeet kun seuraavan kerran näki poika meidät, boikotoi selkeesti mua mut ei isäänsä :ashamed: ja silloi musta tuntui varmaan samalle ko Kadakista..

Ruotsin ed tak risteilyä kellekään, kaksi hyttiä sais kait.. tarkistan vielä ? su-ke lähdöillä Hesasta viikkarilla 15.12.2009 mennessä käytettävä.. pankaa privaa jos hotsittaa tai vapaita löytyy.. joku matkustaja maksu 8E/hlö jos ei tilaa buffet ruokailua tarttii maksaa, se on ainoa.. ja jos haluaa saa meille siitä maksaa jotain :saint: kaksi sinistä m&m raepussia vaikka :D :LOL:

Aam & andeliini aattona 8kk :D
 
Hiphei.

Kaupungissa taas, ja jos nyt ehtisi vähän pidemmän tekstin kyhätä. Kadak, onpa ihanaa, että pääsitte miehen kanssa kahden laatuajan viettoon. Toivottavasti Tikru lopettaa murjottamisen.

AAM, oot selvästi aito kodinhengetär, kun viitsit joulusisustaa. Voisin muuten harkita sitä babybioa ens viikolla.

Mannan perheelle hyvää lomaa!

Ellinkäinen on laatutietoinen, kun vaan kotiruoka kelpaa. Meillä on täysin päinvastainen tilanne, sillä Liljalle ei äitientekemä sapuska kelpaa. Piltti on herkkua.

Ruttana, Nappi ja muut alakuloiset :hug: . Samoja tuntemuksia esiintyy täälläkin aika ajoin. Mulle ainakin tepsii seura; eli eikun laitetaan tapaamisia pystyyn, niin voidaan vaikka murjottaa porukalla.

Kiva lukea myös Iitasesta ja Jaahassusta ja muista harvemmin kirjoittelevista tasapuolisesti. Kaikkien tarinat tulevat tarkoin tavattua.

Mamma, ymmärrän oikein hyvin, jos ei unikoulu kutsu. Ei se hääviä ollut. Eivätkä Liljankaan uniongelmat ole sormia napsauttamalla kadonneet, vaikka tunnin välein tissittelystä on päästy eroon. Noin joka kolmas yö on aina hankalampi: tyttö saattaa herätä aamuyöstä tunniksi itkeskelemään tai vaihtoehtoisesti heräilee sen suden hetken ajan 10 minuutin välein. Välillä selvitään vain yhdellä lyhyellä heräämisellä/taputtelulla. Mutta nyt saan kuitenkin nukkua 6-7 tunnin pätkän, ennen kuin hulinat alkavat. On sekin jotain. Ja kerran pari viikossa mies on taputteluvuorossa.

Mites muut kuin Nappi, ovatko muiden vauvat ruvenneet hylkimään rintaa? Lilja kyllä suostuu vielä välillä imemään, mutta noin joka toinen kerta se vetää selkää kaarelle tai muuten näyttää, että vie rinulisi muualle. Kaikki virikkeet ja häiriöt pitää ensin eliminoida, tyyliin mennä pimeään makuuhuoneeseen makuulleen imettämään, että homma onnistuu.

Monelle olen online- ja muuten valittanut, että ei Lilja opi ollenkaan liikkumaan, joten ihme & helpotus oli suuri kun, L viikonloppuna oppi konttaamaan pari askelta kerrallaan. Onneksi liikuskelee vielä tosi hitaasti, että on miehellä vielä aikaa kätkeä johdot ja piuhat meidän olohuoneesta piiloon.

Ja onko muita havaintoja eroahdistuksesta, kuin Kadakin Tikrun mielenosoitus? Lilja on nyt ruvennut raivoamaan, jos isänsä yrittää häntä syöttää. Vain äiti kelpaa.

Mukavaa maanantaita -- kaikkien tv-iltojen kunkkua -- kaikille!

Hemuli ja Lilja 8 kk
 
Hyvää maanantaita äidit ja lapset!

Ziki, meillä on se two way elite ja musta se on ollu hyvä. Sen saa aika hyvin sellaseen lepoasentoon ja Luukas ainaki saa vedettyä pitkätkin nokoset siinä. Ainoo, että sitä ei oo kauheen nopee siirtää autosta toiseen. Laitoin sulle yksäriä.

Alakuloisuutta täälläki. Mä olin koko viime viikon jossain ihme masennuksessa. En tiedä, heittikö hormonit kuperkeikkaa ku lopetti noi yöimetykset... Vauvan kanssa jakso tsempata ja olla ilonen, mutta ku sai pojan nukkumaan niin oli sellanen yleis vitutus/haluttomuus/saamattomuus/väsymys päällä. Viikonloppu oltiin reissussa, eikä ollu aikaa olla alakulonen :D. Katotaan mitä tää viikko tuo tullessaan. Hemuli on oikeessa siinä, että seura auttaa ja seuraavaks meenki lukemaan treffipinoa :). Voi teitä, jotka joutuu olemaan miehistä viikot erossa :hug: . Itellä hajois pää.

Mä pääsin ekaa kertaa kunnolla viihteelle lauantaina. Annoin vielä iltatissit ja mies sai sen jälkeen hoitaa nukutuksen. Pojilla oli menny kivasti ja voi olla, ettei ollu edes tajunnu että äiti jossain ollu kun kuitenki aamulla olin taas paikalla :). Sai tuttipullosta sitte aamulla maitoa ja piti oikein itse siitä kiinni. Niiin iso jo! Mulla oli tosi hauska ilta ja aion kyllä ottaa uusiks. En kyllä joka kuukausi, koska se seuraavan päivän väsymys on ihan kauhee (ja mahd. krapula). Teki pääkopalle niin hyvää viettää iltaa hyvässä ja hauskassa seurassa.

Oli kauheesti kaikkea mielessä, mutta pää lyö tyhjää. Tyypillistä
:whistle:
 
AAM
ei ne turhaan puhu siitä masentavasta marraskuusta.. :|

oli taas pitkästä aikaa kunnon menopäivä.. aamulla uinti, sit kotosalla lapsien kanssa ja ne nukkui suurimman osan ajasta.. :) sit kaverille kyläilemään ja tuulettamaan päätä, sille siis jolla on se 2,5 kk vauva :D siellä sadateltiin sitten yleisesti kaikkea.. :LOL:

Huomenna on leluale Norstar nimisella yrityksellä sinne menossa 10 aikaa aamusella tonkimaan.. viimeks löytyi ihan kivasti yllärilahjoja odotan antoisaa alennusmyyntiä. Suomalaistentie 7 Suomenojalla jos joku on kiinnostunut muuten kans-- klo 10-18 1.- 3.12.
ajalla.. suosittelen.
Sit iltapäivä onkin vapaata.. poika siis tarhassa taas kolme seuraavaa päivää. Töissä pitäis piipahtaa ehkä kerran parin viikon sisään.
Niin ja ke onkin treffit b:)d

aam & Ansku
 
heippa,
turha varmaan mutista väsymyksestä kun kukkuu vielä ylhäällä vaikka muksut on nukkuneet parituntita kumpainenkin :D mies taas tehnyt välistä pitkää päivää ja mulla riittää kotona hommaa kahden vaippaikäisen kanssa.onneksi pappa on sentään jeesannut.

:hug: teille kaikille viiden päivän yh:jille ja tietty ruttanalle, joka joutuu hoitamaan arjen pyörityksen 24/7 yksin.

meillä eroahdistus on ilmennyt niin että poika on ihan tyytyväinen isän kanssa niin kauan kun mua ei näy sitten kun äiti ilmestyy näkökenttään ja alkaa parkuminen tai kitisevä huutelu äitin huomion saamiseksi.
ja meillä on ollut parisen vkkoa sitä mamman mainitsemaa lahkeessa roikkumista,kun kämppä on tullut jo tutkittua.manduca onkin ollut pelastus.saa kädet edes hetkeksi vapaiksi.

täytyy mennä, herra känisee.
terkuin,
tutsa ja rasmus
 
Merkkausta enimmäkseen taasen! :wave: (ennen joulukuun pinoa, heehee)

Vähä on pitäny taukoa välillä, ja ihan kaikkia juttuja loppupäästä en oo kerennyt lukemaan. Eniten ehkä tällä hetkellä tsempitystä ja haleja valvojille ja väsyneille! :hug: Ite oon muutaman levottomana yönä miettiny, että pitäiskö unikoulua harkita. Te, jotka sitä toteutatte, miten se käytännössä tapahtuu? En puolivuotisnlassa viel hoksinu kysyä, ja seuraava nla meil on vasta 8kk. Tosin osa levottomista öistä mennee hampien tulon piikkiin. Ylhäällä 4 ja alhaalla 2, ylös tulossa kolmas pari ihan hetikohta eli sitten ylhäällä 6 ja alhaalla 2.


*muoks* Ainiin, onko kellään muulla vaavia, joka tykkäis nukkua yöt miltei kokonaan vatsallaan? Täällä neiti on jo usean kk:n ajan halunnut nukkua yönsä vain massullaan.

Ja ihan yleisellä tasolla: ihanaa, kun täällä on niin paljon muitakin samassa tilanteessa olevia ja voi kysellä tai tuuletella fiiliksiä!:D Siitä huolimatta, että itelläki on lähialueella pari kaveria, mutta silti...

Nonnii, nyt nukkumaan ja peukuttelu, jotta tämä yö menisi vaihteeksi vähän levollisemmin. :)

Yönjatkoja ja jaksuja kaikille! :flower:

AuroraB + tyty 7kk + pari vrk päälle
 
Onnea Liljalle Konttausvaiheen löytämisestä! Eipä siinä kauaa menny, kun neiti lähti liikkeelle :heart:

Ajattelin tulla Kadakille kertomaan tosta "eroahdistuksesta" meidän kohdalla ennen kun unohdan. Mä kyllä uskon että nämä meidän pienet 8kuiset jo tajuaa jotakin, ainakin meidän Konsta (se onkin niiiin fiksu ikäisekseen ;) ) :LOL: Nojoo.. siis olin sillon toissaviikolla ja viime viikolla koulussa parina päivänä ja päivällä poika oli käyttäynyt kun unelma isälleen ja mummulleen. Mutta auta armias kun mä tulin kotiin. Ihan parit ekaa minuuttia oli iloinen kun tulin ja sit varmaan keksi että hetkinen, sähän ootkin jättänyt mut ihan kokonaan kärsimään tänne.. ja sen jälkeen mikään ei ollu hyvin mun kanssani. Isänsä sylissä oli ihan tyytyväinen mutta mun kanssa vaan kiukutteli. Mutta mun piti kuitenkin olla koko ajan näköetäisyydellä. Ei ole helppoa pienilläkään. Onneks kiukuttelu unohtu aika pian. Illalla oli sit jo ihan oma itsensä.

Muutenkin meillä nykyään on havaittavissa ihan selvää eroahdistusta. Jos menen viereiseen huoneeseen tai vessaan, niin alkaa kauhee kitinä ja pikkumies ryömii perässä. Roikkuu mun lahkeissa ja puskee päällään mun jalkoja ihan kun kissa. Koko ajan pitäis saada olla sylissä hieromassa nenäänsä mun tisseihin (vaikka tissi ei muuten enää kelpaakaan). Välillä alkaa jo vähän ahdistaa tää "läheisyys" ja iltapäivällä alkaa jo odottaa aika innolla että mies tulis kotiin ja olis toinenkin syli.

Niin ja AuroraB: Meillä kans K nukkuu mieluiten mahallaan. Mä olen vieläkin niin hermoheikko, että oon joskus käyny kääntämässä sitä jos näyttää ihan patjaan päin hengittävän. Vaikka kääntyy kyllä melkein heti takaisin mahalleen.

Eipä muuta. Ollaan just lähdössä stadiin, pitää ruveta kasaamaan kamoja ja pukemaan. Paremalla ajalla taas sitten enempi kommentteja ja juttua. Hauskaa päivää mammat muksujenne kanssa!
 
AAM
tutsa ienleikkaus.. :eek: :hug:
Mahallaan nukkuminen meillä ei kauhian usein tee sitä joskus ihan väsyksissään on nukkunut.. muuten aikalailla aina kyljellään, selällään joskus.
Eevalle vaan istumisharjoituksia paljon :)

nyt tuli lyhyt teksti kun neiti kiljuu :D :wave:

Aam & Ansku
p.s. Hyvää joulukuun ekaa, kaikille.. :heart: meillä tuli kalenterista nalle :D ja lumiukko ja jotai.. :whistle: 4 kalenteria :LOL:
 
teppana Ei Nooakaan istu tuetta..tai sylissä istuu muttei lattialla kun vähän aikaa niin en sitä kyllä laske istumiseksi.

Ainiin tänään saa avata joulukalenterin..Mun äiti ostaa mulle vieläkin sellasen :LOL:
 
Pikaisesti kiitos tytöt eroahdistus kommenteista.

AuroraB, varmaan aika eri tyylillä mennään unikouluissa, meillä periaatteena, että poika nukkuu yön omassa sängyssä ja maitoa ei anneta klo 22-06 välillä. Kuudelta annan tissit ja otan viereen vielä pariksi neljäksi tunniksi. Pääosin isukki vastuussa pojan tassuttelusta, kun heräilee keskellä yötä. Pois sängystä syliin otetaan ainoastaan, jos on ihan hysteeristä itkua, muuten paijataan, lauletaan ja pidetään kättä mahan, selän tai pyllyn päällä.

Teppana, meillä oppi istumaan, kun vaan tarpeeksi laitettiin. Oli aluksi ihan huteraa touhua, mutta pian oppi. Ja harjoiteltiin tasapainoa myös siten, että poika istui sylissä kasvot minun päin ja pidin käsistä kiinni ja siinä tasapainoiltiin ja heijailtiin. Vieläkään ei osaa ottaa vastaan, jos kaatuu, mutta pysyy istualteen pitkiäkin aikoja.

k&p-t 8kk ja risat
 

Yhteistyössä