Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
Ihan nopsaan vaan kerron Hemulille että mä ostin Emman hyttysuojan ihan Prismasta.. tais maksaa kokonaiset 3,90?. Oon nähny niitä jossain muussakin isossa ruokakaupassa. Olin varautunu maksamaan paaaaljon enemmän, mutta yllätyin iloisesti. Ainakin meidän kärryihin meni loistavasti ja luulen, että menee kyllä isompiinkin aika heittämällä.
 
moi B)

ihanat helteet ja samalla tuskasta ku vauva ei tunnu tykkäävän kuumasta. tavallisesti nukkuu ulkona 2-3h meidän lenkin ajan, mutta tänään hyvä kun puoli tuntia. sain kantaa sylissä, imettää ja kerran vaihdettiin nurtsilla vaipatkin... silti meinas kitinää tulla vähän väliä :| sama homma meillä kotona, 3. krs ja isot 60-luvun ikkunat länteen ja ihan liian kuuma beibelle. mietin vaan et miten selvitään heinäkuussa, kun mies varas meille viikon matkan italiaan yhden tuttavaperheen kanssa :/ en oikein ehtiny edes tajuta et matka jo varattu, et pakko nyt vaan selvitä. onneks on ilmastoitu talo ja auto siellä käytössä.

meillä on vauva nyt löytänyt omat pikku kätösensä ja niitä pitää sit tutkiskella, eli maistella, ihan koko aika... hirmu maiskutus ja imutus ja on ihan innoissaan niistä. en tiedä pitäskö hillitä tuota vai onko tämä joku kehitysvaihe joka kuuluu vaan asiaan? :eek: tutti ei meillä sen sijaan kelpaa ollenkaan, on ihan kamala ja suurinpiirtein yökki tulee kun sitä yrittää neitin suuhun pistää.

tosi monella alkanut hymyjä irrota ja jokeltelua tulla =) ihana vaihe tämä, kun joka päivä tulee enempi hymyjä, jokeltelua ja vähitellen naurun kijahduksiakin. meillä vauva alkanut viihtyä myös itsekseen matolla ja sitterissä, JOS vaan ympärillä on äksöniä ja ihmisiä. esim viihtyy mainiosti pyykitelineen alla selällään kun ripustan pyykkejä kuivumaan. hymyilee ihastuksesta aina kun äiti laittaa uuden paidan liehumaan nenän eteen, että aika helppoa on pikkuneidin viihdyttäminen välillä :D :saint: suurin osa ajasta menee silti sylissä, mutta ei enää "pikkuvauva-asennossa" vaan pystyssä, että pääsee ponnistamaan ja näkee ympärilleen =)

milkylle tsemppiä häiden ja ristiäisten järjestelyyn =) :flower:

t. manna + elsa 9 vkoa :heart:
 

Yhteistyössä