HuhtiVauvat2011

Lortsy
Tosin itse olen jotenkin täysin vakuuttunut että meillä menee toukokuun puolelle ennen kuin tyttö syntyy. Ja ei mulla ole varmaan tietoa, että tyttö tulee. On vaan sellainen olo :)
 
Nostaa kätösen pystyyn ja ilmoittautuu myöskin että LA on huhtikuussa (aika liki omaa syntymäpäivää..) Tällä hetkellä rv 11+2 :) Ja ensimmäinen raskaus kyseessä :)

Vieläkin tosin sama juttu kuin unealla, ei oikein usko vieläkään että olisi raskaana. Noo, keskiviikkona kuitenkin jo olisi aika niskapoimu-ultraan (siis tuotahan ei ole pakko tehdä edes, mutta kun kerta ei mitään maksa ja ei sitä mitään vastaankaan ole joten sinne siis).
 
Oho, onko täällä ketjussakin elämää? ; )
En tiedä mitä olen laskenut, kun aiemmin ilmoitin jo rv 13sta paukkuneen rikki, mutta nyt onkin vasta
rv 12+5. hihh.
Mekin oltiin tuossa np ultrassa, mutta syy siihen oli että pääsi vaan vakoilemaan sitä jotain pientä suurta. : ) Yllättävää oli, että sielä vilautettiin myös 4D kuvaa! ja ihan äitipolilla oltiin..

Onkos teille muille tulokas ensimmäinen? : )
Meillä täälä häärii jo neiti 4v. : )
 
Oho, oikein 4D-kuvaa... :eek: Hämmentävää.
Ja itsellä myös tuo np-ultan suurin syy on että pääsee vähän kattelemaan sitä pientä masussa :) Ja sanoinkin tuossa jo aikaisemmin että ihan ensimmäinen lapsi on tulossa, joten kauheasti tässä täytyy totutella kaikkeen uuteen ja ihmeelliseen :)
 
Lortsy
Hieman kateellinen. Tampereella kuulemma ei vilautella kuin pakottavasta tarpeesta 4d kuvia julkisella puolella. Ensi viikolla meillä on aika ja hieman jännittää. Pikkuisen on ollut pistävää kipua oikealla puolella sekä tiputtelua. Neuvolaan soitin ja sanoivat ettei hätää/ei voi tehdä mitään..

Onko kellään kokemusta asiasta? Tai samankaltaista meneillään?
 
^ Itsellä on ollut sellaista ihme kipua (tai en nyt tiedä voiko sitä kivuksi edes sanoa, pistelyä..) oikealla puolella, mutta ei kyllä vuotoa. Kysyin tuosta pikkuisesta tiputteluvuodosta viimeksi kun kävin neuvolassa ja se täti sanoi että ei se välttämättä tarkoita että jotain olisi pielessä, mutta kannattaa vain mainita asiasta seuraavalla kerralla kun menee lääkärille tms. Jos nyt tuo tiputtelu runsasta tai joka päiväistä, voihan sitä soitella vaikka ihan lääkäriin ja kysellä tämän mielipidettä asiaan :)
 
Moi.

Kokemusta ei tiputtelusta ole, mutta toivottavasti on ihan harmitonta! <3 Varmasti stressaavaa, ite ainakin osaan tehdä pienestä olemattomastakin asiasta suuren ja pelottavan.
Tämä raskausaika varsinkin on yhtä ajatusten myllerrystä, hirmu herkillä joka asiasta. Välillä ihan hävettää oma ylireagointi. : D
Edellisessä raskaudessa oli vielä pelkona että kuinka osaa pitää pienen ihmisen hengissä, mutta se yllätti positiivisesti. Kummasti sitä vaan tiesi mitä tehdä ja osasi toimia, vaikkei kokemusta ollutkaan, ja aina joltain voi kysyä. : ) Innolla odotan (sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee hyvin) vauva-arjen taas koittavan, on se vaan niin oma ihmeellinen maailmansa. : )

Hyviä vointeja kaikille!
 
Heippa vaan kaikille! Täällä ilmottautuu yksi uusi huhtivauvaa odottava äiti. Ennestään 2lasta, tyttö 3v ja poika 10kk. La 24.4, viikkoja tänään 13+0. Maanantaina ultra niin pääsee kurkisteleen :)
Onnittelut kaikille :flower:
 
Heippa! Täällä kans yks jolla laskettuaika on 15.4 :) Toinen lapsi tulossa. Esikoinen on 4,5v
Mietin tossa että kumpaahan ryhmään minä kuulun ku oon tänä vuonna täyttänyt 30v, minkä ikäisiä muut ootte?? mä oon syntynyt -80.
 
heippa huhtimammat!
tuolla odotuksen puolella on oma ketju huhtikuussa nyyttinsä saaville, mikäli haluatte enemmän
keskustella aiheesta, täällä näyttää vähän olevan hiljaista.
itsellä myöskin laskettu aika huhtikuussa, viikkoja 16+5 ja kolmatta odotellaan.
tulkaa kurkkaamaan ketjuun, mikäli innostuitte yhtään.
 

Yhteistyössä