huhuillaan uusia..

hölmö hihhuli
Onko kenellekään käynyt niin, että on jäänyt kuin koukkuun näihin myyntohommeleihin?

Minä aloitin HomCarella nuorimmaisen äippäloman aikana. Homma jäi pois kun siirryin takaisin työelämään ihan ajan puutteen vuoksi. Työkaveri houkutteli Oriflameen mukaan ja antoi minulle työpaikkamme kentäkseni. Siellä olin mukana ihan viime kuuhun saakka jolloin ryhmämme lopetti ja siirtyi uudelle piiriedustajalle. Avonin otin vuoden vaihteessa mukaan ja nyt sekin taas tympii.

Haluaisin myydä muutakin kuin pelkkää kosmetiikkaa, mutta aika ei riitä. Tuota kosmetiikka on kaikista helpoin myydä esim. työpaikallani.

Vähän on kökköä taas kaikki. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 20:41 hölmö hihhuli kirjoitti:
Onko kenellekään käynyt niin, että on jäänyt kuin koukkuun näihin myyntohommeleihin?

Minä aloitin HomCarella nuorimmaisen äippäloman aikana. Homma jäi pois kun siirryin takaisin työelämään ihan ajan puutteen vuoksi. Työkaveri houkutteli Oriflameen mukaan ja antoi minulle työpaikkamme kentäkseni. Siellä olin mukana ihan viime kuuhun saakka jolloin ryhmämme lopetti ja siirtyi uudelle piiriedustajalle. Avonin otin vuoden vaihteessa mukaan ja nyt sekin taas tympii.

Haluaisin myydä muutakin kuin pelkkää kosmetiikkaa, mutta aika ei riitä. Tuota kosmetiikka on kaikista helpoin myydä esim. työpaikallani.

Vähän on kökköä taas kaikki. :\|
Minulla on tainnut käydä juuri näin, että koukussa ollaan :LOL:
Minä myyn noita HomCaren tuotteita ja lisäksi vielä kynttilöitä/somisteita. Nyt heinäkuuksikin minulla on 10 kutsut. Et ihan mukavasti on tulossa jälleen lisätienestiä :D
Saas nähdä kun olis tarkotus vuoden vaihteessa palata työelämään, kuinka sitten käy näiden myynti hommeleiden... sen näkee sitten.
Mutta, toisaalta olen nousemassa johtavaksi konsultiksi näiden kynttilöidsen/somisteiden parissa, et lopettaminen ei kannata :D
Saan sitten näiden kahden "alaiseni" myynistä jo pientä provikkaa. Sitten minulta itseltäni puuttuu enää 1 sponsorointi, ja yhdeltä "alamaiseltani" 2 sponsorointia niin pääsen yksikön johtajaksi saan isomman provikan myös kaikkien heidän myynnistä + tietty oma myyntini siihen päälle bonuksineen ;)
Joten ei taida tästä koukusta ihan pian päästä irti :D :whistle:
 
haluatko lisäansioita ja samalla oppia kauneudenhoidon salay,jos näin no niin liity mukaan
katso oheisista linkeistä nykyiset jaksolle 13 tehdyt kampanjatarjoukset ja ota yhteyttä osoitteeseen j_j_aippa@luukku.com
ps:kannattaa huomioida etten itse hyödy kuin vaatteellisesti tässä kampanjassa!
linkit:
https://fi.secure.oriflame.com/content/live/attachments/News/fi_FI/610405965-1.pdf

https://fi.secure.oriflame.com/content/live/attachments/News/fi_FI/610405953-1.pdf
 
Ei kiinnosta!! En lähde sellaiseen toimintaan mukaan, jossa kannatetaan pimeän tulon hankintaa, enkä kehota kyllä muitakaan lähtemään mukaan tällaiseen. Pitäs varmaan ruveta verottajalle antaan listoja oriflamen myyjistä, sittenhän se nähdään mikä on verottajan kanta. Tarvisko teidän tehdä veroilmoitusta vai ei :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
 
hölmö hihhuli
Vieras voi nauraa, mutta asia on selvitetty monen monta kertaa verottajan kanssa. Kaikkihan meille maksaa.. kuten kuvastot, näytteet, muovipussit joihin tavarat pakkaamme yms. Jos tilaat vaikkapa 20 kuvastoa eikä kukaan tilaa mitään teet heti tappiota.

Laskin kerran mitä voittoa tästä sain ja meni kyllä miinuksen puolelle se saldo. Tämähän on mulle vain harrastus ja harrastuksetkin maksaa joten maksan kyllä tästä ilosta.

Tätä jaksoa vielä jäljellä. Kotisivullani linkki GospelCafe yhteisöön. Se on tarkoitettu kaikille eikä vaan meille " hihhuleille". :)
 
Läheltä seurannut
Niinpä tuota tekee tappiota muutkin jälleenmyyjät tai jäävät vähän voitolle. Samaten maksaa heillekin kuvastot, muovikassit, polttoaineet jne. ja silti tehdään verottajalle veroilmoitukset - tappioistakin!!!! Eli pimeää toimintaa on, jos ette veroilmoitusta tee!!!
 
mää olen kylllä liittänyt tän harrastuksen veroilmoitukseeni joten ÄLKÄÄPÄ MUA SEKOITTAKO TÄHÄN VEROJUTTUHOMMELIIN
samahan tuo on,ku ei siitä kuitenkaan saa mätkyjä kun tästä saamani tulot on niin pienet kuitenkin ettei siitä hyödy juurikaan kukaan!
 
ohessa uusi uusien yhteyshenkilöiden etuohjelma,käyppä vilkaisemassa ja
lähde mukaan kokeilemaan oriflamen jälleenmyyjän työtä

https://fi.secure.oriflame.com/content/live/attachments/News/fi_FI/127600165-1.pdf


sähköpostista lisätietoa j_j_aippa@luukku.com
 
hölmö hihhuli
Kivoja joululahjoja koottuna erilaisiin tuotepaketteihin. Sivultani löytyy linkit, toisessa näkyy paketit ja toisessa pitäisi näkyä hinnat.

Suosittelen hankkimaan ne jo nyt. Kauttani toimitukset läpi Suomen. :)
 

Yhteistyössä