Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

"Koi"
Ei ole kuulunut! Olisi tosi mielenkiintoista päästä mukaan. Koskaan en ole edes maistanut Nutrilettia :)

Mitä laitoitte syyksi siihen kohtaan missä kerrottiin, miksi olisi hyvä jäsen mukaan testiryhmään?
 
[QUOTE="Koi";23731886]Ei ole kuulunut! Olisi tosi mielenkiintoista päästä mukaan. Koskaan en ole edes maistanut Nutrilettia :)

Mitä laitoitte syyksi siihen kohtaan missä kerrottiin, miksi olisi hyvä jäsen mukaan testiryhmään?[/QUOTE]

No ainakin laitoin, että pudotan painoa joka tapauksessa eli olen vain innoissani jos saan sitoutua siihen 3 viikon rupeamaan. Se meinaan ei ole helppoa, kun syö vain niitä! Ne on kyllä oikein hyvän makuisia, mutta eihän ne vastaa kotiruokaa, saati jos osuisi esim. ravintolakäyntejä. Kaikenlaista muutakin laitoin, en edes tarkkaan muista mitä. Yritin saada selväksi sen, miten innoissani olisin mukana!
 
kjgdk
Luin tietysti! Ei mitään ongelmaa sen suhteen :) Aion joka tapauksessa tehdä niin, kiva olisi jos siitä olisi hyötyä muillekin niiden raporttien ja tulosten myötä!
Mä luulen ettei kaikki lukenut, jotkut ei lukenut edes sen vertaa että siellä piti täyttää erillinen lomake kun jotkut oli vastannut siihen kommentti-osioon jotain 'haluaisin osallistua'... :D Mut noh, jos siellä on myös tuollaisia hakijoita niin ehkä sä oot aika vahvoilla kun oot kuitenkin tosissas asian suhteen. Siinähän korostettiin sitä että etsivät ihmisiä jotka sitoutuvat hommaan sen 3 vkon ajaksi.
 
"alkup"
No ainakin laitoin, että pudotan painoa joka tapauksessa eli olen vain innoissani jos saan sitoutua siihen 3 viikon rupeamaan. Se meinaan ei ole helppoa, kun syö vain niitä! Ne on kyllä oikein hyvän makuisia, mutta eihän ne vastaa kotiruokaa, saati jos osuisi esim. ravintolakäyntejä. Kaikenlaista muutakin laitoin, en edes tarkkaan muista mitä. Yritin saada selväksi sen, miten innoissani olisin mukana!
Ok. Mä ilmaisin kiinnostukseni Nutrilett -tuotteisiin ja myös sen, että kun jotain aloitan niin sen myös päätökseen saatan. Painon pudottaminen myös ajankohtaista ja olisin innoissani jos se putoaisi nopeaan.. kirjoitin myös että olen innokas blogisti ja raapustelija joten kokemusten raportointi onnistuu vaikka päivittäin ;)
 
Mä luulen ettei kaikki lukenut, jotkut ei lukenut edes sen vertaa että siellä piti täyttää erillinen lomake kun jotkut oli vastannut siihen kommentti-osioon jotain 'haluaisin osallistua'... :D Mut noh, jos siellä on myös tuollaisia hakijoita niin ehkä sä oot aika vahvoilla kun oot kuitenkin tosissas asian suhteen. Siinähän korostettiin sitä että etsivät ihmisiä jotka sitoutuvat hommaan sen 3 vkon ajaksi.
Sitä tosiaan yritin tuoda esille, että haluan tätä tosi kovasti ja haluan sitoutua. Olen jo sitoutunut muutenkin painonpudotukseen. Olen vaan jo valmiiksi nutrilett fani, pelkään että ne etsii vain "untuvikkoja" tms :( Miehen kanssa yhdessä ihan jännitetään, vaikka hölmöähän se on, kun satoja hakijoita on voinut olla ja vain 10 otetaan!
 
"Koi"
Sitä tosiaan yritin tuoda esille, että haluan tätä tosi kovasti ja haluan sitoutua. Olen jo sitoutunut muutenkin painonpudotukseen. Olen vaan jo valmiiksi nutrilett fani, pelkään että ne etsii vain "untuvikkoja" tms :( Miehen kanssa yhdessä ihan jännitetään, vaikka hölmöähän se on, kun satoja hakijoita on voinut olla ja vain 10 otetaan!
Minuakin jännittää :) miehelle en ole vielä kertonut koko asiasta koska sillä on tapana olla sellanen "ilonpilaaja".
 
[QUOTE="Koi";23732093]Minuakin jännittää :) miehelle en ole vielä kertonut koko asiasta koska sillä on tapana olla sellanen "ilonpilaaja".[/QUOTE]

No mutta sittenhän yllätyskin on kiva juttu jos kohdalle osuu :) Mun mies kun "joutuu" kantamaan mulle robinhoodista nutrilettia jos en pääse ryhmään, niin sekin odottaa innoissaan jospa pääsisin. Ja muutenkin jaksaa onneksi tsempata, nyt jo jonkin aikaa olen pudotellut painoa sen kannustuksella :)
 
"Lania"
Minäkin hain testiryhmään. Minusta hakuaika oli eiliseen. Laitoin syyksi sen, miten kovasti haluaisin muuttua ja en tunne kuuluvani tähän kroppaan. Muutakin laitoin, mutta henk.kohtaisempaa :). Tsemppiä kaikille, että pääsette mukaan. Samaa toivon minäkin.

Sitä minäkin mietin, että soittaako ne vai miten ottavat yhteyttä...
 
hain kans
ei ole kuulunut mitään. s.postia seuraillut mutta ei sieläkään mitään näy. oisin kyllä innoissaan jos pääsisin. vähähiilihydraattisella ollu kuukauden, mutta sittempä repsahdin syömään leipää ja pottujaki :/
ja samalla zumbaa ym liikuntaa, mutta seki on jäänyt vähemmälle. en tainnut päässä tänäkään kesänä "rantakuntoon" niinku oli tarkotus :D
 
"Nuu"
Sähköpostin kellonaika 9.55, mutta en tiijä onko oikee, ku asetukset voi olla päin honkia :) Aamulla ei ollu postia vielä tullu. Jospa sulleki tulis postia, jos vaikka joku valituista peruu tms.
 

Yhteistyössä