Hui oli kamalaa


Näin viime yönä että synnytin ja voi että sitä kipua siinä unessa.. \|O
Kun heräsin niin tunsin kuinka vapisin ja joka paikkaa muka vieläkin sattui..Päähän jäi semmonen tuskanen olo eikä vieläkään lähteny pois..

Voin vaan kuvitella kuinka kivuliasta tuokin luonnon ihme on..
En ole koskaan osannut oikeasti pelätä synnytystä mutta tuo uni laittoi kyllä housunpunttini tutisemaan.. :eek:

En ennen ole nähnyt unta synnytyksestä,joten ehkä se siksikin niin paljon järkytti.
 
Niin juu..sanoin 2pv sitten miehelle että mulla on vähän semmonen olo että taidetaan olla raskaana..Sen vastaus oli että niin mä vähän oon arvellutkin. :whistle: Minä tietysti heti kysyin että miksi olet ja kuinka niin..Olen kuulemma ollut erikoinen viimeaikoina. :D
 
kun esikoista odotin näin erittäin todentuntuisen unen että synnytin ja lapsi oli todella epämuodostunut ja outo.pelkäsin sitä lasta siinä unessa. Varmaan jotain alitajunnan pelkoja nekin oli että tuleva lapsi ei olisikaan terve. Kammottava olo jäi siitä unesta pitkäksi aikaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:17 vieras kirjoitti:
kun esikoista odotin näin erittäin todentuntuisen unen että synnytin ja lapsi oli todella epämuodostunut ja outo.pelkäsin sitä lasta siinä unessa. Varmaan jotain alitajunnan pelkoja nekin oli että tuleva lapsi ei olisikaan terve. Kammottava olo jäi siitä unesta pitkäksi aikaa.
:/ :eek:
 

Yhteistyössä