Hui :P

Tein inventaarion, tuotteiden lista, varaston siivous, sekä pakannut tuotteita, kun toinen omistaja tulee mun firmaan (monta rautaa tulessa ;) kun on, yhtä juttua ei ole itsellä aikaa jatkaa), sekä tein vielä tänään 2 salattia, kakun ja lämmintä ruokaa, nyt kahvia ja jatkan vielä seiniä maalaamaan! Onko niin että kun raskaus on viimeisillään aina tulee joku ihme energia o_O
 
"mimosa"
Miksi ei? Se maali ei tee mitään ei edes haisee millään. Näitä kun on paljon erilaisia :). P. S. mutta en uskalla hiuksia värjätä, se on myrkkyä...
Meillä tehtiin kanssa remppaa raskausaikana ja pienessä tilassa itsekkin maalailin eikä noi nykymaalit ole mitään ydinjätettä :) Mulla on kanssa loppuraskauksissa iskenyt kummia virtapiikkejä ja tullu aamuyölle asti touhuiltua ihme kaappien siivouksia ja pullan paistoja, on vaan ollut hirmu touhukas ja virkeä olo aina kun viikot on ollut loppumaisillaan. Milloin sulla Milanna on laskettu aika?
 
[QUOTE="mimosa";30145857]Meillä tehtiin kanssa remppaa raskausaikana ja pienessä tilassa itsekkin maalailin eikä noi nykymaalit ole mitään ydinjätettä :) Mulla on kanssa loppuraskauksissa iskenyt kummia virtapiikkejä ja tullu aamuyölle asti touhuiltua ihme kaappien siivouksia ja pullan paistoja, on vaan ollut hirmu touhukas ja virkeä olo aina kun viikot on ollut loppumaisillaan. Milloin sulla Milanna on laskettu aika?[/QUOTE]

Juu ei ne varallisia ole :). Mies on rakennus ammattilainen/ yrittäjä niin tiedä maaleista hyvin. Sekä oliko se joku luomu maali, en tiedä tarkkaan, mutta ei yhtään hajua. Laskettu aika on jo 9 vkon päästä. Äkkiä jo haluan synnyttää, tämä olo jo mahdoton :p
 
"mimosa"
Juu ei ne varallisia ole :). Mies on rakennus ammattilainen/ yrittäjä niin tiedä maaleista hyvin. Sekä oliko se joku luomu maali, en tiedä tarkkaan, mutta ei yhtään hajua. Laskettu aika on jo 9 vkon päästä. Äkkiä jo haluan synnyttää, tämä olo jo mahdoton :p
No voi vitsit, on aika lähellä sitten teillä jo nyytti sylissä :) Onnea loppuraskauteen! Minä olen itse näistä helteistä nauttinut ihan täysillä nyt, mutta samalla miettinyt kyllä että viimeisillään raskaana ollessa voisi olla jo hieman tukala olo näissä keleissä.
Mutta ilmeisesti tuosta sinun virtapiikistä päätellen sulla ei oo tahtia hidastanut :D
 
"mimosa"
[QUOTE="mimosa";30145906]No voi vitsit, on aika lähellä sitten teillä jo nyytti sylissä :) Onnea loppuraskauteen! Minä olen itse näistä helteistä nauttinut ihan täysillä nyt, mutta samalla miettinyt kyllä että viimeisillään raskaana ollessa voisi olla jo hieman tukala olo näissä keleissä.
Mutta ilmeisesti tuosta sinun virtapiikistä päätellen sulla ei oo tahtia hidastanut :D[/QUOTE]

ääh, sori luin huonosti viestin.. olo on jo siis sen mukainen, että "ulos tämä!!" :D
 
[QUOTE="mimosa";30145906]No voi vitsit, on aika lähellä sitten teillä jo nyytti sylissä :) Onnea loppuraskauteen! Minä olen itse näistä helteistä nauttinut ihan täysillä nyt, mutta samalla miettinyt kyllä että viimeisillään raskaana ollessa voisi olla jo hieman tukala olo näissä keleissä.
Mutta ilmeisesti tuosta sinun virtapiikistä päätellen sulla ei oo tahtia hidastanut :D[/QUOTE]
Minulla on niin kuuma että järkki lähtee :D. Painoakin kun on jotain 74 kg eli 24 kg+ tullut raskauden aikana. HUI! Sekä se raskaus aiheuttaa kuuma ja ulkonakin ihan kamala. Mutta joka tapauksessa teen hommat ja suihkussa pakko käydä kyllä 2 krt päivässä. Juu pian jo vauva sylissä :).
 
Miten ihmeessä sä jaksat :O Aika energiapakkaus olet. Voimia loppuraskauteen, maali häämöttää jo.
Silloin tällöin :p. Ainakin varastossa hommat aina rankkoja kun joka ikinen tuote olisi pitänyt laskea ja nimikke laitta ja ne olivat missä mitä on. Niin on kiva ison vatsan kanssa mennä ylös alas, varma tuhat krt :D. Mutta hyvää liikunta. Hui sain yhden seinän, niin kuuma että pakko juoda vaikka mitä -_-
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
"ellinoora"
Juu,itse olen aina ollut samanlainen.Keväällä sitten innostuin tapetoimaan ja maalaamaan,vaihdoin myös matot ja verhot ja ihmettelin mikä mulla on,en siis voinut olla raskaana.Tyttäreni sitten ilmoitti olevansa raskaana,joten intoudun myös näköjään vaikka joku muu odottaisi vauvaa.
 
palstalle palailija
Viimeksi kun mä palstailin, sulla oli kaks pientä tyttöä ja nyt jo neljättä pukkaa? o.0 vissiin vähän ollu taukoa mulla tässä touhussa. Sut muistin kuitenkin, sillon oli kilometrin ketjuja hieman provosoituneita palstalaisia :D
 
Oon kateellinen tosta energiasta :D
Mulla alle 2 viikkoa laskettuun aikaan ja aamulenkin jälkeen oon vaan maannu sängyllä ja katsonut sarjoja netflixistä ku ei vaan jaksa :D
Okei, se oli mulle rankka lenkki mut silti ketuttaa tää mun huono kunto :|
 

Yhteistyössä