Huimaus

Onkos kenelläkään ollut/kuullut olevan huimausta alkuraskauden oireena?

Mulla on nyt tässä muutaman päivän ajan ollut outoa huimausta havaittavissa. Nyt joulun takia luomukierto (kp 25) ja tauko lapsettomuushoidoista menossa. En odota tältä kierrolta yhtään mitään, mutta tuo huimaus pistää epäilyttämään...
 
Itsellä myös luomukierto lapsettomuushoidoista, mutta raskauden mahdollisuutta ei ole (SSG=molemmat tukossa). Ollut jostain kp 5 tiennoilta päänsärkyä.. yleensä kerran viikossa kestää 2-3päivää, pahenee iltapäivisin. Nyt on pahentunut edelleen ja mukaan tullut huimaus. Lääkäri viikon päästä. Mutta mulla siis ollut koko syksyn hormonikorvaushoitoja ja nyt tulossa 3-6kk tauko, joten epäilen että kroppa sekaisin (vieroitusoireita?)

Toivottavasti sinulla raskaus :) Tee testi, jos siltä tuntuu vaikka viikon päästä..
 
Mulla aikoinaan huimaus oli ekoja ja ainoita merkkejä raskaudesta. Neuvolassakin sanoivat, että varsinkin pitkillä voi tulla tuota huimausta ja mullakin pituutta tosiaan löytyy.Toivotaan, että saat plussan.
 
Hei, minulla oli huimausta ensioireena jo ennen plussaamista ja muutamia päiviä sen jälkeen. Sitten se loppui joskus rv 4+4 tienoilla. Huimaus tuntui tuolilta ylös noustessa pään sumenemisella. Olen kanssa tosi pitkä (177cm). Silloin en osanut yhtään yhdistää huimausta raskauteen, mutta kyllä se varmasti siitä johtui. Toivottavasti Matilda tuo huimaus tietäisi hyvää. :heart: Muistan sinut tuolta lapsettomuuspuolelta.
 

Yhteistyössä