Hullujen päivien Teutonia vaunut?

Muistanko oikein, että HP:llä on tosi usein ollut Teutonian vaunut? Mikä malli siellä on ollut, muistatteko hintaa?

Kaverilla on la joulukuussa ja hän miettii Teutonioiden ostoa. Ehtisi hyvin hankkia syksyn HP:lta.
 
kirsi
teutoniat varmaan saa halvimmalla saksasta tilaamalla. Itse ainakin huomasin suuren hintaeron ja olin tyytyväinen nettifirman palveluun ja toimitukseen.
En sitten tiedä mitä ne hulluilla päivillä maksaisi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
teutoniat varmaan saa halvimmalla saksasta tilaamalla. Itse ainakin huomasin suuren hintaeron ja olin tyytyväinen nettifirman palveluun ja toimitukseen.
En sitten tiedä mitä ne hulluilla päivillä maksaisi..
Tämä on toki yksi vaihtoehto. Siis tilaaminen.
Mistä itse tilasit?
 
kirsi
Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
teutoniat varmaan saa halvimmalla saksasta tilaamalla. Itse ainakin huomasin suuren hintaeron ja olin tyytyväinen nettifirman palveluun ja toimitukseen.
En sitten tiedä mitä ne hulluilla päivillä maksaisi..
Tämä on toki yksi vaihtoehto. Siis tilaaminen.
Mistä itse tilasit?
http://www.pingpong-online.com/
Moitteetonta palvelua sain!
 
unikuu108
ja loppuvuodesta saa tän vuoden vikoja malleja kans alesta ihan suomestakin. joten.. en kääntyis kyllä hullujen päivien malleihin..
ostimme lokakuussa teutonian funit 550e pehmeellä kantokopalla ja la oli marraskuussa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
teutoniat varmaan saa halvimmalla saksasta tilaamalla. Itse ainakin huomasin suuren hintaeron ja olin tyytyväinen nettifirman palveluun ja toimitukseen.
En sitten tiedä mitä ne hulluilla päivillä maksaisi..
Tämä on toki yksi vaihtoehto. Siis tilaaminen.
Mistä itse tilasit?
http://www.pingpong-online.com/
Moitteetonta palvelua sain!
Kiitos, täytyy antaa vinkki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
ja loppuvuodesta saa tän vuoden vikoja malleja kans alesta ihan suomestakin. joten.. en kääntyis kyllä hullujen päivien malleihin..
ostimme lokakuussa teutonian funit 550e pehmeellä kantokopalla ja la oli marraskuussa..
No tuo on jo aika edullinen hinta.
 

Yhteistyössä