HUOM! kosketusnäyttöpuhelimista tietävät! kannattaako sellainen ostaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Huisi hippu
kannattaa ostaa kestävä ja sellainen joka on helppo pitää puhtaana. mulla on iPhone, joka toimii erinomaisesti vaikka on kastunutkin pahasti. ps hiustenkuivaaja on märissä olosuhteissa hyvä!

kosketusnäytölliset ovat kivoja, mutta ei kannata ihan pientä näyttöä ottaa alhaisemman hinnan vuoksi. voi olla käyttö ärsyttävää. iPhonessa on hyvät kaijuttimet ja peliominaisuudet. nettikin on tosi huipppu. muista mallaista ei kokemusta.
 
vieras
Mulla on. Toisaalta tykkään, toisaalta en. Välillä tuntuu, että saa painella näyttöä vaikka kuinka ja ei vain toimi, joskus myös jumittaa niin, että joutuu ottamaan akun irti. Tekstiviestien kirjoittaminen tuntuu vieläkin hankalalta kahden kuukauden opettelun jälkeen.

Iso näyttö on mukava ja monella tapaa tuo puhelin on kyllä kätevä. Saa nähdä miten toimii talvella kohmeisilla sormilla. Mulla on siis Samsung
 
hei
Ei kannata. Koitapa huviksesi käyttää sitä hetken, niin hermo menee. Ihan mahdoton päästä sinne, minne haluat mennä (avata vaikka saapuneet viestit) avaamatta tuhatta muuta ennen sitä. Kaikki, mihin sormi koskee, avautuu.

Siis oikeasti se on ihan persheestä.
 
Mun mies joka on töissä kännykkäliikkeessä sano et noista kahdesta Nokian 5230 on parempi ja siinä tulee mukana ilmanen ääniohjaava navigointi ja autoteline. Kuitenkin se sano et kannattaa silti ostaa joku kalliimmista malleista, ne toimii paremmin/paremmat ominaisuudet. Samsung on muuten parempi ja kehittyneempi kuin Nokia, Nokialaisissa paljon vikoja ja menee usein korjaukseen.

Mulla itellä on iPhone, ja tykkään! Näyttö toimii hyvin, kätevästi pääsee nettiin ja muutenkin tosi näppärä puhelin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on. Toisaalta tykkään, toisaalta en. Välillä tuntuu, että saa painella näyttöä vaikka kuinka ja ei vain toimi, joskus myös jumittaa niin, että joutuu ottamaan akun irti. Tekstiviestien kirjoittaminen tuntuu vieläkin hankalalta kahden kuukauden opettelun jälkeen.

Iso näyttö on mukava ja monella tapaa tuo puhelin on kyllä kätevä. Saa nähdä miten toimii talvella kohmeisilla sormilla. Mulla on siis Samsung
Sammutatko säännöllisesti sun puhelinta? Pitäs kuulemma kaks kertaa viikossa sammuttaa (ei siis antaa akun kulua loppuun vaan sammuttaa) ja sit toisel kerral ottaa akku irti. Kokeile, voi auttaa ettei sit jää jumittamaan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Haukkuva Hiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on. Toisaalta tykkään, toisaalta en. Välillä tuntuu, että saa painella näyttöä vaikka kuinka ja ei vain toimi, joskus myös jumittaa niin, että joutuu ottamaan akun irti. Tekstiviestien kirjoittaminen tuntuu vieläkin hankalalta kahden kuukauden opettelun jälkeen.

Iso näyttö on mukava ja monella tapaa tuo puhelin on kyllä kätevä. Saa nähdä miten toimii talvella kohmeisilla sormilla. Mulla on siis Samsung
Sammutatko säännöllisesti sun puhelinta? Pitäs kuulemma kaks kertaa viikossa sammuttaa (ei siis antaa akun kulua loppuun vaan sammuttaa) ja sit toisel kerral ottaa akku irti. Kokeile, voi auttaa ettei sit jää jumittamaan!
En ole sammuttanut, en ole tuollaista ohjetta koskaan kuullutkaan. Hmm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Haukkuva Hiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on. Toisaalta tykkään, toisaalta en. Välillä tuntuu, että saa painella näyttöä vaikka kuinka ja ei vain toimi, joskus myös jumittaa niin, että joutuu ottamaan akun irti. Tekstiviestien kirjoittaminen tuntuu vieläkin hankalalta kahden kuukauden opettelun jälkeen.

Iso näyttö on mukava ja monella tapaa tuo puhelin on kyllä kätevä. Saa nähdä miten toimii talvella kohmeisilla sormilla. Mulla on siis Samsung
Sammutatko säännöllisesti sun puhelinta? Pitäs kuulemma kaks kertaa viikossa sammuttaa (ei siis antaa akun kulua loppuun vaan sammuttaa) ja sit toisel kerral ottaa akku irti. Kokeile, voi auttaa ettei sit jää jumittamaan!
En ole sammuttanut, en ole tuollaista ohjetta koskaan kuullutkaan. Hmm.

Kannattaa tosiaan muistaa sammutella, on kuulemma kuin tietokoneet eli jos pitää pitkään päällä niin alkaa sekoilla.
 
mulla
on joku samsungin kosketusnäyttö, en muista merkkiä. Ihan jees. Kosketus näyttöön kyllästyy pirun nopeasti..
nim.. kosketusnäyttö odottaa kaapissa "UUTTA" intoa :D ja vanha romu käytös..
 
"joo"
pojalla on toi 5230 ja mulla N97, molemmat ihan ok. gigantissa tosiaan 370e pintaan toi N97 ilman mitään musiikkikauppoja ;) (mikä maksaa melkein pari sataa siihen päälle...)
 
Nokia hyvä
http://www.mobiiliblogi.com/2010/04/13/nokia-c6-yhdistaa-qwertyn-ja-kosketusnayton-kohtuuhintaiseen-pakettiin/

Sitten oli joku pystymalli myös, jossa sekä näppis että kosketusnäyttö!
 
Mulla on tuo Nokian 5230. Kyllä se ihan ok on kun on oppinu sitä käyttään. En vaan tykkää siitä "plektrasta", musta se on kömpelö käyttää ja tyhmästi roikkuu narun jatkona puhelimen perässä. Melkein parempi näpytellä sormilla mut jos on nakkisormet niin hankalaa sekin on.
 

Yhteistyössä