Huomena hautajaiset

  • Viestiketjun aloittaja Jeeenh_
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en laittaisi pisaraakaan meikkiä. Itse kuulun niihin, jotka eivät saa itkua loppumaan tai jotka osaavat itkeä sivistyneesti :(.
vedenkestävä ripsari on keksitty... kyllä nykypäivänä sopii meikata hillitysti hautajaisiinkin jos muutenkin on tapana meikata.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja iina:
aikuinen,etkä ole kertaakaan joutunut aikaisemmin hautajaisiin? mä olin jo lapsena jokaisen isovanhemman hautajaisissa..
Mun mies oli vähän yli kaksikymppinen, kun häneltä kuoli ensimmäinen lähisukulainen. Mulla taas on isovanhempia kuollut jo ennen mun syntymää... Joten mä oli aikuisena jo "konkari" verrattuna häneen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en laittaisi pisaraakaan meikkiä. Itse kuulun niihin, jotka eivät saa itkua loppumaan tai jotka osaavat itkeä sivistyneesti :(.
vedenkestävä ripsari on keksitty... kyllä nykypäivänä sopii meikata hillitysti hautajaisiinkin jos muutenkin on tapana meikata.
Kyse ei ainakaan kohdallani ole mistään sopivuudesta vaan siitä, ettei siinä ole yksinke´rtaisesti mitään järkeä.
Itse en osaa vuodattaa sivistyneesti kolmea kyyneltä ja pyyhiä sitten nenääni etiketinmukaisesti liinaan.

Raakun kuin varis hautajaisten alusta loppuun ja kun itku on alkanut, se ei lopu MILLÄÄN.

Nenä vuotaa, silmät punoittaa ja itku jatkuujatkuujajatkuu...Siinä ei paljon vedenkestävät ripsivärit pelasta :D.

Itse en jatkossakaan meikkaa hautajaisiin, siellä on lupa näyttää seinästä revityltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia kolme:
Siisti pukeutuminen, tummaa vaatetta. Nenäliinoja.
eikä mielellään koruja..
:eek:

Kääntyykö se vainaja arkussa jos jollain häntä saattamaan tulleella läheisellä on koruja? :eek:

Omiin hautajaisiini haluan saattamaan minulle rakkaat ihmiset vaikka juuttisäkissä, pääasia, että ovat paikalla.
Minusta moiset älyttömät "säännöt" voi paiskata roskakoriin.

Järkeä toki saa käyttää hautajaisiin mennessäkin...Ei tulipunaisia toppasaappaita tai hymyä korviin asti. Muutoin jokainen tulkoon sellaisena kuin on =).
 

Yhteistyössä