huomenna alotan gonal piikin ..

mihkä aikaan illasta aikasintaan sen vois ottaa ?? kun aattelin tota 16.00 , kun mies tulee töistä, kun en itte uskalla laittaaa. pyörryn varmasti, kun näenkin sen piikin !! :ashamed: mihkä aikaan te ootte ottanu ?
 
Suunnittele piikin alkamisajankohta niin, että mahdollisimman samaan aikaan pistät sitten koko hoitoajan loppuun saakka. Minä pistin illalla n. klo 21, olin siihen aikaan varmuudella kotona.
Ja se pistäminen on helppoa parin harjoitteluillan jälkeen. Neula häviävän ohut ja lyhyt, et tunne juuri mitään. Ainoastaan aineen ruiskuttaminen vähän lisää painetta ihon alla.

HURJASTI ONNENPUHUREITA SINULLE! :whistle:
 
Elä pelkää punktiota- olet semmosessa lääkehuurussa siinä, että vaikka sattuskin, niin et jälkikäteen muista miten se sattu! Ja se on noppeesti ohi. Se on sen "kärsimyksen" arvoista.
Kunhan tämän ekan hoitorumbam olet käynyt, olet paljon viisaampi jatkossa. Ja huomaat että kaikkeen tottuu! Tsemppiä kovasti matkaan ,vaan.
 
Hei sani-sani, ota vain ihan rauhallisesti. Niihin piikkeihin kyllä tottuu nopeasti ja neula on todellakin äärettömän pieni. Sitä ei pistäessä edes tunne. Minä pistän myös klo 21.00, koska siihen aikaan olen varmasti kotona joka päivä, niin ei tarvitse missään autoissa tms. paikoissa pistellä. ;)

Ei kannata etukäteen murehtia siitä punktiostakaan, kun se on jokaiselle omanlainen. Minulla ei tuntunut mitään kipua ja kaikki meni todella hyvin. Mitä vähemmän jännität, sitä paremmin kaikki sujuu.

Tsemppi ja plussatuulia sinulle d:)b
 
no kyllä ollaan piikitelty ny kuuretta päivää :) ( mies piikittää ) en ite pysty. en ees kattomaan ! pelottaa vaan , kun ei koskaan tiedä, et jos ne vaan ei kasvakkaan ! pitäskö ol jotain tuntemuksia ? kiitos kysymästä =)
missäs vaihees sä meet hoitoja ?
 
Kiitos Sani-Sani
Elä säikähdä- ei se sulla välttämättä (ja toivottavasti ei), ihan näin kun mulla, mene. Mutta alan olla kohta jo tässä savotassa ns. vanha tekijä. Mut on minulla yksi upee, mahtava ICSI-tyttökin!
Kyllä ne munikset kasvaa ja ihanaa, kun sinulla on miehestä tukea. Huippu juttu. Alkaa se alamaha pömpöttää ja pingottaa piikitysten loppuvaiheessa. Sitten et rehki-ethän? Relax vaan!
 

Yhteistyössä