Huomenna olen rouva..vinkkejä kehiin!

nti
Huomenna on sitten neiti päivät ohi ja rouviinnut. Päivästä toivottavasti tulee upea. Ainaki ilman pitäis olla hyvä ja kuuma.

Siispä tänää vielä tässä reilu vuorokausi aikaa kun tahdon sanotaan. Mitä tekisin tänää kun levototon olo ja ei muka tekemistä keksi. Eilenki tein suursiivouksen ja nyt ei ees voi siivota. Miten ootte itte viettäneet sen "viimeisen" päivän?
 
äiti
Me käytettiin viimeinen pv kampaamossa, valokuvauksessa yms. Olin raskaana ja oli pakko koittaa puku viel viimeisenä pv:nä ja siks sovittiin kuvaus ja koekampaus edelliselle päivälle. Sit sen jälkeen juostiin metsässä hakemas koivuja juhlapaikalle, pestiin auto ja koristeltiin se. En edes muista, mut tais pienessä tärinässä mennä.
Sit aamulla kun menin kampaamoon, ukko soitti et arvaa mitä unohtu. Olin ihan ????? No tietysti unohdettiin reenata häävalssi, mut siitäkin selvittiin kunnialla.
 
nti
Nikistäni minä en luovu olen sitten vaikka naitu neiti :LOL: No illla ois koristelu juhlapaikalla mutta siinä menee pieni hetki vaan kun ei ole kahvitilaisuus. Illalla sitten oiski taas aikaa vaikka mihin. Ja mua ei ees jännitä yhtää.
 

Yhteistyössä