huomenna se alkaa...

huikun paljon tekstiä ettei ees lukee jaksa kun melkeen noi muut laihis palstat lukenu... siis tosi monia niistä meinaaan!
mahtusko viel yks mukaan :) näin todella myöhässä varmaankin :D mites te ootte alottanu tän teijän dietin,jos sais vaik vinkkei.. kun tuntuu että kaikki täällä on jollain painon vartia jutulla ja hirveesti laihtuu mutta ei mulla semmoseen varaa oo.. :ashamed: tai jollain sairaala dieteillä jotka kuuulostaa mahottomilta mulle. :)
huomenna vois alottaa.. salilla tulee sen 3kertaa käytyä :)
 
No MOooi! Olihan täällä yks virkku tyyppi joka jaksoi vielä nostaa tän ketjun otsikoihin :D , Kiitti Dragon :flower:

Mä olin jo luovuttanut, mutta nyt kun näin tän taas niin tuli hyvä mieli! Paino ei ole kyllä hirveesti laskenut, muutama sata grammaa viime pinoutumisesta. On tässä ollut kaikenlaista stressiä niin ei ole jaksanuut paneutua koko hommaan!

Trevetuloa vaan mukaan uudet ihmiset! Paljon on joo tekstiä tässä ketjussa, mut viime aikoina olemme Red Dragoniin kanssa saaneet aikalailla kaksinkeskustelua käydä tässä. Mut jos vain innokkaita riittää, otamme toki lisätukea ja tsemppaajia vastaan =)

Mä ainakin olen lisännyt ruokavalioon kasvisten ja salaattien osuutta sekä syön ruisleipää paljon ja aamulla ja illalla mysliä rasvattoman jogurtin kanssa. Muuten ihan normaaliruokaa syön mutta kohtuudella.
No viimeaikoina on tosiaan unohtunut tää kaikki kohtuus ja muu, mutta yritän sinnitellä kaikesta sählingistä huolimatta :)
 
juu tänään meen puntarille salilla ja paino tuskin tän mässäilyn takii on laskenu ja sit näkee onks rasvaprosentit ees laskenu..
tääsä poikaystävänkaa tuumittiin että voi parinviikon ajan kokeilla semmosta että söisi vaan kasviksia ja vihanneksia..
jos ei paino tipu niin ainain se on terveellistä..

sinä joku joka puhuit siitä ravitsemus terapeustista niin miten semmosen luokse pääsee ja maksaako se?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 09:42 pikkuGreippi kirjoitti:
juu tänään meen puntarille salilla ja paino tuskin tän mässäilyn takii on laskenu ja sit näkee onks rasvaprosentit ees laskenu..
tääsä poikaystävänkaa tuumittiin että voi parinviikon ajan kokeilla semmosta että söisi vaan kasviksia ja vihanneksia..
jos ei paino tipu niin ainain se on terveellistä..

sinä joku joka puhuit siitä ravitsemus terapeustista niin miten semmosen luokse pääsee ja maksaako se?
Minä aion varata ajan terveyskeskuksen ravintoterapeutille ja en kyl tiedä paljonko maksaa. Maksaako vain sen käyntimaksun tai jotain.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 10:06 Red Dragon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 09:42 pikkuGreippi kirjoitti:
juu tänään meen puntarille salilla ja paino tuskin tän mässäilyn takii on laskenu ja sit näkee onks rasvaprosentit ees laskenu..
tääsä poikaystävänkaa tuumittiin että voi parinviikon ajan kokeilla semmosta että söisi vaan kasviksia ja vihanneksia..
jos ei paino tipu niin ainain se on terveellistä..

sinä joku joka puhuit siitä ravitsemus terapeustista niin miten semmosen luokse pääsee ja maksaako se?
Minä aion varata ajan terveyskeskuksen ravintoterapeutille ja en kyl tiedä paljonko maksaa. Maksaako vain sen käyntimaksun tai jotain.

mutta kun käyt niin ilmotappa miulle niin tiän :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 10:06 Red Dragon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 09:42 pikkuGreippi kirjoitti:
juu tänään meen puntarille salilla ja paino tuskin tän mässäilyn takii on laskenu ja sit näkee onks rasvaprosentit ees laskenu..
tääsä poikaystävänkaa tuumittiin että voi parinviikon ajan kokeilla semmosta että söisi vaan kasviksia ja vihanneksia..
jos ei paino tipu niin ainain se on terveellistä..

sinä joku joka puhuit siitä ravitsemus terapeustista niin miten semmosen luokse pääsee ja maksaako se?
Minä aion varata ajan terveyskeskuksen ravintoterapeutille ja en kyl tiedä paljonko maksaa. Maksaako vain sen käyntimaksun tai jotain.

mutta kun käyt niin ilmotappa miulle niin tiän itekkin että ryhdynkö semmoseen touhuun :)
 
Paino pudonnut viikossa -300g eli nyt saavutin 58,8kg. Enää jäljellä 3,8kg.. Niin lähellä, mutta silti niin kaukana.. Katsotaan saavutanko sitä koskaan.. Ja jos saavutan, ni kyl pari kiloa sais senkin jälkeen lähteä.. Kunha sit en ala taas syömään hirveästi ja kas, sit huomataan, et oon takas mist aloitinkin.

No jospa en kuitenkaan =). Alan olemaan jo nyt itseeni tyytyväinen, kun oon saanut pudotettua 9kg. Kun en yleensä ole onnistunut painonpudotuksessa.

 
Hienoa että olet saanut pidettyä linjan miinusvoittoisena Red Dragon :flower:
Mulla on paino noussut kilon joten matkaa tavoitteseen on nyt taas 5 kiloa... ei taida ihan heti onnistaa.,.. katsotaan nyt miten kuntoilu alkaa maistua syksyn tullen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 12:49 Naksos kirjoitti:
Hienoa että olet saanut pidettyä linjan miinusvoittoisena Red Dragon :flower:
Mulla on paino noussut kilon joten matkaa tavoitteseen on nyt taas 5 kiloa... ei taida ihan heti onnistaa.,.. katsotaan nyt miten kuntoilu alkaa maistua syksyn tullen =)
No, itse huomasin tänää ilouutisen iinan sivuilla, että ilmoittautuminen on torstaina 7.9, mutta nyt pitäisi saada lainaan 60e.. Ajattelin mennä kolmeen jumppaan: tehostep ja piukkis ois maanantaina ja torstaina ois bodymaraton.. Mut kahtoo nyt. Kunha joku vain lainais, et sit pääsisin tuonne ja velan pystys ens kuun lopus maksaa takas..

Mä tuun hullux, jos en pääse mihinkään harrastaa, ku muuten ei näköjään tuu liikuttuu.. Ja nyttenkin alkaa tuntuu, et masentuu just sen takia, ku ei oo tullut liikuttua.. Ja kas kas.. Eilen tuli sit ostettua suklaalevy :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 13:44 Red Dragon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 12:49 Naksos kirjoitti:
Hienoa että olet saanut pidettyä linjan miinusvoittoisena Red Dragon :flower:
Mulla on paino noussut kilon joten matkaa tavoitteseen on nyt taas 5 kiloa... ei taida ihan heti onnistaa.,.. katsotaan nyt miten kuntoilu alkaa maistua syksyn tullen =)
No, itse huomasin tänää ilouutisen iinan sivuilla, että ilmoittautuminen on torstaina 7.9, mutta nyt pitäisi saada lainaan 60e.. Ajattelin mennä kolmeen jumppaan: tehostep ja piukkis ois maanantaina ja torstaina ois bodymaraton.. Mut kahtoo nyt. Kunha joku vain lainais, et sit pääsisin tuonne ja velan pystys ens kuun lopus maksaa takas..

Mä tuun hullux, jos en pääse mihinkään harrastaa, ku muuten ei näköjään tuu liikuttuu.. Ja nyttenkin alkaa tuntuu, et masentuu just sen takia, ku ei oo tullut liikuttua.. Ja kas kas.. Eilen tuli sit ostettua suklaalevy :headwall:

Jahas, pitänee itselläkin käydä tuolla KiimUn sivustolla josko sieltä löytyis jotain aikataulua. Vielä ei ole ainakaan postimainoksia jaettu meille päin. On kai tää syysaika muutenkin vähän masennusvoittoista :( . Mut hei!! Sulla on syytä olla tosi iloinen kun paino vaan laskee!!
 
Huomenia taasen!
Viikkosaldo on -900g. Eli nyt 57,9kg!!! Enää 2,9kg tavoitteeseen.. Kyl se sieltä pikku hiljaa tulee. Kyl jännitti tänä aamuna nousta vaa'alle, kun oli viikolla tullut äpösteltyä oikein urakalla.

Ensi viikolla alkaa jumpat.. Jos vain saan kortin hankittua, niin lähen heti. Maanantaisin ois 2 jumppaa joita oon miettinyt, mihin menisin eli 2h yhteensä (tehostep ja piukkis) ja torstaina ois bodymaraton, joka kestäis 1,5h (tää on mietinnän alla, et jaksanko noin pitkän jumpan kerralla).
Aluksi varmaan paino sit taas nousee, kun muuttuu lihaksiksi (voi ei painonnousulle).

Mites on muilla mennyt?
 
Paino junnaa vain paikoillaan.. eli sama lukema kuin viimekin viikolla: 57,9kg.. En saa tuota 2,9kg milloinkaan pois, että oisin tavoitepainossani.

Tänää onnex alkaa pitkästä aikaa jumpat, mut ekaha se muuttuu lihaksix, joten ens viikol ku astuu taas vaa'alle, ni on kuitenkin plussaa tullut =)
 
No nyt tää on sitten yksinpuhelua kerrakseen, mutta viel tämän kerran kirjoitan, ja seuraavan kerran sitten, kun olen saavuttanut tavoitteeni =).

Tänään siis 57,6kg.. Vain -300g viime viikosta. (toisin sanoen 150g kahden viikon aikana, ku toissa viikol oli +-tilanne.).

Viime viikol alkoi jumpat. Yhteensä 3,5h käyn jumpis. Maanantaisin on kaksi jumppaa: Tehostep ja piukkis (18-20) ja torstaisin on sit bodymaraton, joka kestää 1,5h =). Ihanan hien sai ainakin viime viikolla pintaan.
 
Minäkin laitan nyt vielä piiiiiiitkästä aikaa painoni tänne , jos se vaikka auttaisi eteenpäin. Varsinaisesti en ole nyt ollut laihiksella, enkä ole harrastanut edes liikuntaa :ashamed:

Mun itsekuri katosi jonnekin kun tuli eka tavoite täyteen... mutta silti on hieman paino laskenut. Oli 63,2kiloo aamulla ja lantiolta oli lähtenyt 1,5cm ja vyötäröltäkin joitakin millejä. Aikas yllättävää. Mutta kai se on se ettei liikaa ALA LAIHDUTTAA ja koko ajan ajattele syömistä. Tsemppiä RED DRAGON! Sulla on hienot lukemat jo!!!
 
Huomenia!
En malta olla kirjoittamatta (yritän pitää tätä aloitusta ensimmäisellä sivulla ;) ).

Hitaasti hyvä tulee. Viikossa lähtenyt vain -200g. Paino nyt 57,4kg. Parempi tuokin kuin ei mitään.

Voisko noilla jumpilla olla asiaan jotain vaikutusta, että jos on alkanut parissa viikossa tulemaan lihaksia, kun kuitenkin 3,5h/vko käyn jumpasa..

Mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 09:33 Red Dragon kirjoitti:
Huomenia!
En malta olla kirjoittamatta (yritän pitää tätä aloitusta ensimmäisellä sivulla ;) ).

Hitaasti hyvä tulee. Viikossa lähtenyt vain -200g. Paino nyt 57,4kg. Parempi tuokin kuin ei mitään.

Voisko noilla jumpilla olla asiaan jotain vaikutusta, että jos on alkanut parissa viikossa tulemaan lihaksia, kun kuitenkin 3,5h/vko käyn jumpasa..

Mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa.

Juu nyt sulla taitaa nää loput kilot lähtee sillee kitumalla. Eikös sitä sanota että mitä lähempänä on päätavoite, alkaa laihtuminen olla hitaampaa. Jaksais nyt vaan itekin ottaa kunnon vaihteen tähän hommaan ja lähtee jumpalle. Rahatkin olis valmiina kausikorttia varten jumppakassissa :whistle: Saa nähdä meneekö nekin rahat aivan johonkin muualle jos liaan pitkäksi aikaa jäävät sinne lojumaan.

Kyllähän se liikunta aluksi kerää nestettä ja paino voi hieman nousta, mutta en usko että jumppa sinällään kauheesti kasvattaa lihaksia kuin esim. salilla käynti. Tokihan ne lihakset kiinteytyy siinä ja kestävyys paranee. Mut hienoa että miinusta tulee sulla edelleen :hug:
 
[/quote]

Juu nyt sulla taitaa nää loput kilot lähtee sillee kitumalla. Eikös sitä sanota että mitä lähempänä on päätavoite, alkaa laihtuminen olla hitaampaa. Jaksais nyt vaan itekin ottaa kunnon vaihteen tähän hommaan ja lähtee jumpalle. Rahatkin olis valmiina kausikorttia varten jumppakassissa :whistle: Saa nähdä meneekö nekin rahat aivan johonkin muualle jos liaan pitkäksi aikaa jäävät sinne lojumaan.

Kyllähän se liikunta aluksi kerää nestettä ja paino voi hieman nousta, mutta en usko että jumppa sinällään kauheesti kasvattaa lihaksia kuin esim. salilla käynti. Tokihan ne lihakset kiinteytyy siinä ja kestävyys paranee. Mut hienoa että miinusta tulee sulla edelleen :hug:
[/quote]

Kiitos sinulle kannustuksesta!! :hug:
Ja kyl se on niin, että jumppa ainakin minun kohdalla kasvattaa lihaksia, koska en noita lihaksia oo silleen muuten harjoittanut. Ja sen jo itsessäni huomaa, että on lihaksia tullut.

No, mutta viime viikost o tullut lisää +200g. Eli taas ollaan 57,6kg..
Olen jo itse asiassa tyytyväinen jo tähänkin, että en enää ns. laihduttamalla laihduta, vaan toivon, että painoa tippuisi siinä sivussa. Kerran oon tavoitteekseni laittanut 55kg, niin sinne mennään =) (jouluun mennes, toivon mukaan)

Tsemiä myös sinulle!!! :hug:
 
No hei, tarkoitin silleen sitä lihasten kasvua et kun vertaa salilla käyntiin että ei niin nopeeta se kasvu ole. Kiitos vaan sinullekin kannustuksesta!!! Sitä kyllä tarvitaan. Ei motivaatiopiikkiä meinaa löytyä millään. 8 kiloa pitäs saada vielä pois, mutta kun ei saa otetta laihdutuksesta. Jospa se vielä tulis!
 
Huomenia!

Tällä kertaa on jotain ilmoittamistakin, nimittäin viikos lähtenyt -800g, vaikka ei kyl siltä tunnu yhtään! Nyt 56,9kg, tavoitteeseen ois enää 1,9kg.

Kyl taitaa vaaka valehdella. Koska en usko, et oisin laihtunut.. Maha on sellainen pullataikina. Mut kyl reidet on kaventunut ja kiinteytyneet, ku housut on löysät reisistä.

Mutta sitä ku kahtoo ukkoa, joka on laihtunut varmaankin 20kg, ja uudet vaatteet vain sulahtaa päälle.. ja miten on puku tullut isoksi.
Onnellinen oon kyl miehen puolesta, mut toisaalta on itse niin kateellinen, ku en mä saa sovitella pienempiä vaatteita :snotty:
 
Mooooi :wave:

TEin sen mokan että taas kävin vieraalla puntarilla kun omasta meinaa loppuu patterit eikä siitä ole mitään Taikaa. No herrajestas , se näytti 62.8kiloo!!!! MIkä olis niinku suurinpiitein 600-700g vähemmän kun viimeksi punnitessani.
Mutta en iloitse vielä....käyn jonain päivänä ostamssa uuet patterskat omaan masiinaan niin sitt3 katsotaan miten se suu pannaan :LOL:

Illalla lähden kuntosalille rehkimään ekaa kertaa vuosikausiin, saas nähdä kuinka kankeena mä olen sitten parin päästä :eek:

Vyötäröltä on kuiteski lähteny taas sentti eli nyt on 80.5cm. Muualta en ole mitannutkaan, pitänee lähteekin samantien mittaamaan =)

Ai niin ja tosi hyvä saldo sulla dragon, mahtavaa!!!! Joko on monta numeroa vaatekoko pienentynyt?
 
Piti tulla vielä uudelleen!!!
Kävin omalla puntarilla aamulla ja KYLLÄ paino oli 62.9kiloo, JIIIIHAAAA :D
Hitsi mie olen onnellinen! Kaikki saavutetut grammat alaspäin on kyllä nyt niiiiiin hot!!!!! Illalla kävin salilla ja olo oli oikein mukava sen jälkeen. Odotin kyllä enemmän hikee ja verta :p mutta ei kai sitä alussa voikaan niin hirveesti rehkiä. Taidanpa mennä huomenna uudelleen ihan yksikseni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 11:26 Naksos kirjoitti:
Piti tulla vielä uudelleen!!!
Kävin omalla puntarilla aamulla ja KYLLÄ paino oli 62.9kiloo, JIIIIHAAAA :D
Hitsi mie olen onnellinen! Kaikki saavutetut grammat alaspäin on kyllä nyt niiiiiin hot!!!!! Illalla kävin salilla ja olo oli oikein mukava sen jälkeen. Odotin kyllä enemmän hikee ja verta :p mutta ei kai sitä alussa voikaan niin hirveesti rehkiä. Taidanpa mennä huomenna uudelleen ihan yksikseni.
Wautsi!! Paljon onnea ja tsemppiä lisää!! Siitä se pikku hiljaa taas lähtee!

Minä en oo ku yhtä vaatekokoa pienempiä vaatteita pystynyt ostaa. Koska 38 meni esim. farkuis jalkaan silloinkin, kun olin isoimmillani, mutta nytten ku oon hiukan pienempi, niin tottakai viel paremmin mahtuu ja ovat isojakin jotkut. Eli 36-38 on mitä vaatteita pidän. Mutta paidois menee xs:kin, mut yleensä otan s. Housut, jotka hommasin jumppia varten, ni niistä jo huomaa, miten ovat isoiksi käymässä, ku reidet näyttää ihan olemattomilta, kuten myös takapuolikin, kun on tullut tyhjää tilaa ihan mielettömästi.

Kahtoo miten käy maanantaina painon kanssa, ku tänään kävin kampaajalle varaa ajan kuun viimeselle päivälle. Päätin nimittäin ottaa letit pois. Muutamia oon jo purkanutkin, mutta kyl näis (melkein 250) leteis o hirveä työ.. Ei tunnu niskois hirveän hyvältä. Mut jospa se painokin ois tippunut sit näiden myötä :D . Vaik sehän on vain lettien paino, joka lähtee pois. Jos ei sit taas liho täl viikol..

Mut hyvinhän sinullakin putoaa tuo paino!! :flower: :hug:
 
Moooi! Vais lähtee letit dragonilta... mieleen tuli kyssäri et kuinka vaikee niitä lettejä on hoitaa? Tuleeko mitään kutinaa tai muuta päänahkaan kun tuntuis et pystyykö niitä hiuksia pesee normaalisti? Kyllä sulla muuten varmaan puoli kiloa pian lähtee niistä leteistä!

Ihan kiva tulos joo miullakin pitkästä aikaa, kun nyt ei vaan nousisi taas takasin yli 63 tuo paino... yritän olla tiukkana :D
 

Yhteistyössä