huomenna se alkaa...

Tsau!
Murot mun mielestä ei kulu laihduttajan ruokavalioon. Niissä on paljon hiilareita.. Muutenkin kannattaa kattoo paljon mikäkin sisältää hiilihydraatteja ja koettaa valita vähähiilarisia ruokia. Kasvikset ja rasvattomat lihavalmisteet on hyviä.
Tsemppii vaan kaikille... :wave:
 
Äiti 72
Laitanpa mäkin omia ruokailutapojani tänne. Aamulla yleensä juon mustaa kahvia ja syön palan ruisleipää (päällä kevyttä leikkelettä ja 17%juustoa) sekä joskus weetabix-raksuja pienen kipon rasvattoman maidon kera. Töihin lounaaksi 2 ruisleipää ja omenaa, appelsiinia, porkkanaa ja litra vettä. Päivälliseksi jotain kevyttä esim. salaattia tonnikalalla höystettynä tai nuudeleita (n. 60 kcal/100 g). Joskus pienen perunan ja kastiketta, vaikka yritän minimiin jättää ton potun, riisin ja pastan. Ja sitä vettä tai laittimehua juon joka syönnin yhteydessä litran + vihreä tee ja kahvit päälle. Enkä liiku muutakun tuo pakollinen siivoustyöstä tuleva liikunta. Ja herkkuja maltilla kerran viikossa.
 
taizi
Oliks täällä siis ihmisiä ketä kiinnostais yhessä mennä punttikselle. Käyn caribiassa ja sen jälkee ois kiva mennä uimaa, mut sit hintaa tulee jo 9.50e eli ei kovin halpaa lystiä..

Mulla lähtenyt nyt 3kg 600, mutta ei näy ei tunnu missää. Tänää söin hiukan patonkia, 2 lihapasteijaa ja äsken kanasalaattia(oli päivällä vieraita)

Mites muilla menee?
 
Voi ku pääsisinki mukaan kuntoilemaan..matkaa vain muutama sata kilsaa :) Mä en ole käyny kuntosalilla koska mä olen ni laiskimus et en saa edes salilla hikeä :snotty: Mut jumpas ei kehtaa laiskotella vaan on pakko tehä täysillä muiden mukana. Lähinnä poljen kuntopyörää salilla ja siitä ei kande maksaa ni paljo kun se kerta maksaa...
Mulla syömiset suht ok..vettä juon hirveesti ja myös vessassa saan ravata sen mukaisesti :/
Tsemppiä :wave:
 
taizi
Toi salilla käynti ei tod.halpaa...

Jos joutuu maksamaan 5e kerta, ja salillahan pitäis sit käydä 2-3 kertaa viikkossa, jotta tehoais..

Mutta mä en ookkaan juonu vettä oikee yhtään, ku en vaa muista tai osaa ja silti paino tippuu. Syön myös makeeta aina välillä..

Mutta jätin vaa kaiken pizzan ja heset ym. rasvaset ja maitopohjaset tuotteet, sillä mulle todettii laktoosi-intoleranssi niin en voi syödä esim.jätskiä tai suklaata. Maha ei myöskää enää kestä majoneesia tai rasvasta(esim.laktoositon pizza) ni tällä tavalla sit näin aluksi paino tippuu. Mutta aika hitaasti kylläkin...Olen nyt ollu "laihiksella" noin 5-6vko ja lähteny melkee neljä kiloa. Tosin oon kyllä yrittäny muutaman kerran viikossa käydä sauvakävelemässä joskus jopa 5-6krt viikossa..

Nyt on vaa kova tsemppi päällä ku alko kirjotukset ni pitää lukea eikä sit oikee tuu syötyä oikee ja liikuttua. Mutta nyt mä lähen lähikuappaa happihyppelylle.

Moiks :wave:
 
titinalle83
Nonniin, neljäs pv laihista menossa.Tuli juotua kokista..mutta enpä sitten paljon mitään syönytkään.Kävelin puolisen tuntia ja kaloreita söin 1700.Ei nyt kauhean hyvin mene.Pitäis enemmän liikkua.Mutta kun ei oikein ehdi!! :ashamed:
 
Jessi2
Heipä hei!!

Tällä viikolla oli lähteny 1,6 kiloa ja 2 viikon aikan on nyt lähteny 4,4 kiloo. Nyt oon käyny kävelemässä joka päivä ja olo on hyvä ja lenkkeily tuntuu hyvältä =)
 
taizi
Hyvä Jessi.

Mulle pirulainen tuli muutama sata gramma takasin..

No tänää onneks olin kuntosalilla puol toista tuntia ja sain miehenkin mukaan. :)

Illalla mennää kyllä baariin, että tulee taas aika pal kaloreita. Mutta...Mutta...
 
moikka
taitzi toi sali hommeli ei kyllä tällä hetkellä sovi mun pudjettiin :'(
hitto kun senkin pitää olla niin kallista :headwall:
no mun täytyy tyytyy tohon kävelemiseen ja kotona jumppaamiseen.
kyllä mä silläkin nähtävästi oon saannut tuloksia koska vaaka näytti 4,5 kg vähempi tänään :D

justiinsa tulin lenkiltä ja kunnon hiki jumpat päälle koska söin vähän nannaa tänään.. mutta suotakoon se ilo edes joskus meille.

:wave:
 
taizi
Heippa Lumi,

joo ei se mitään. Ihan ymmärrettävää. Mulla vanhemmat autto, tai siis anto hiukan rahaa, jotta sain salikortin. Makso opiskelijalta 35e kymmen kertaa. Ja päätin nyt käydä kaks kertaa viikossa siellä.

Onneks ne autto, en ois muuten voinu ostaa. Siis on kyllä niin kallista, että ihan ärsyttää. Pitäis nytkin lähteä lenkille, mutta mutta...Ku ei vaan jaksa. Taidan kyllä kävellä automaatille ja kauppaan, vaikka aluks aattelin autolla mennä..

Mutta eilen tuli kyllä juotua, huhhuh...Iso siideri ja 3 muuta sellasta mixattua viinaa(pullloja)...
En ees uskaltanu mennä vaa'alle..

Tää mun laihduttaminen on NIIII hidasta :'(
 
Hei vaan teille kaikille urheille naisille!!!
Mä siis ihan sika kateellisena lueskelen näitä ketjuja ja lyön päätäni seinään kun en itte saa aikaiseks ottaa kunnon laihiskuuria, vaikka aina aion ja aion.

On niin mahtava lukee jotain reilun neljän kilon pudotuksesta vaan parissa viikossa!!!!!! :flower: :flower:

Tosin väliin hirvittää lukee kuinka vähällä syönnillä jotkut on ja lämmin ruoka saattaa puuttua kokonaan... et tulee vaan epäilys pystyisikö itse samaan et sais painoa laskemaan.

Mutta tsemppiä kaikille :wave:
 
:wave: Heissan taas!
Mulla on menny taas ihan pipariksi..viikonloput on aina koettelemus. Nytkin oli juhlia ja kyl mä söin herkkuja hyvällä ruokahalulla ;) No täytyy näin maanantain kunniaksi jälleen alkaa alusta...huoh. Jospa illalla ehtis kunnon lenkille, muksut sairaana ni nyt päiväl ei päästä edes ulos.
Mä lukisin mielellään jos soku kirjottelis vaik yhen esimerkki päivän menuun..Eli siis mitä syö päivän aikana. Mulla se menee yleensä näin(on poikkeuspäiviäkin)..
Aamulla kahvia, puurolautanen, ruisleipää ja juustoa päälle+kurkkua/tomaattia sekä vettä paaaljon
Puolenpäivän aikaan tavallista kotiruokaa jonka pyrin tekemään mahdollisimman terveellisesti+ruisleipää ja vettä
Päivällä kahvia ja rasvatonta jugurttia/ruisleipää+hedelmiä
Illalla kuppikeittoa(esim peruna/purjokeittoa), ruisleipää ja vettä
Sit illalla hedelmiä, kasviksia ja tietty paljon kahvia ja joskus mysliä.
Tota ruisleipää syön paljon mutta en käytä mitään levitettä päälle, korkeintaan sitä kavlin kinkkutuorejuustoa ja kurkkua. Kahvia menee myös paljon päivän mittaan, sitä en ole rajoittanut. Illasta yritän olla syömättä mitään raskasta mutta vettä juon joka välissä.
Mites muilla, miltä teistä toi mun ruokailu vaikuttaa?
Maitoa en juo mut syön kalkkitabletteja =) :saint:
 
Hei! Tuun mukaan huomisesta! Tänään kävin lääkärillä ja verenpaine oli koholla.Eli terveempi elämä ja parempi olo itsemme takia.Ja on vain yksi elämä.Tänään ooon mässäilly kaikkee,että oksettaa,mutta huomisesta! Tukekaamme toisiamme! =)

 
Jessi2
Heips!!

Mun päivän syömiset on yleensä tällaset

Aamulla puuroa ja keittoa

11-12 kahvia ja 2 ruisleipää,levitettä, salaattia kalkkuna siivu tai 5%juusto viipale ja kurkkua tai tomaattia

14 hedelmä tai jogurtti

16-17 ruoka

iltapalaksi 2 ruisleipää kuten päivälläkin

tää näyttää näin kirjoitettuna aika yks puoliselta mut kyl niit hiukan tulee vaihdeltuu, mut tää on tällainen perus ja pisteitä jää myös herkutteluunkin mutta ei päivittäin
 
taizi
Siis nyt mua vituttaa ja ankarasti.

On tullu takas 1,3kg. Siis voi vee..Minkä takia?No kävin tosiaan la baarissa ja nyt ku on ylioppilaskokeet ni otan mukaan karkkia ja vaaleeta leipää. Mut mä kävin lauantaina kuntosalillakin. Ja tänään tosissaan menen sauvakävelemään. Mut meen tänää ostaa ulkoilupuvun Myllystä. Turhauttaa ostaa vaatteita ku aion laihtua, mutta millä mä sitten kuljen? :) :'(

Voi hitto..Harmittaa...
 
taizi
Niin mäkin voisin sanoa mun oman "ruokalistan".

Eilen mä söin aamulla 2 leipää ja kahvia

kokeessa 2 leipää ja karkkia ja puol litraa vettä

kotona hernekeittoa ja yhen leivän

illalla 2 ruisleipää ja banaanin ja vettä

ja päivällä kahvia pari kuppia kans...

Leipää syön liikaa, tien ja vettä liian vähän...

Tänää mun päivä alko banaanilla ja kahella ruisleivällä, päällä kalkkunaleikettä ja kurkkua ja sit vihreetä minttuteetä(kuulemman auttaa laihduttamista)

sit muusta päivästä en tie viel, voin kirjottaa illalla lisää...

Mut nyt meen sinne aamupalalle.

Moikka!
:)
 
taizi
Moikka!

Siis olen ihan sairaan pettynyt urheilukauppojen tarjontaan.Ilmeisesti kaikki kevät vaatteet ei tullu vielä esille. En sitten saanu sitä ulkoilupukua mitä lähin myllystä metsästämään. Tai oisin saanu vaikka minkälaisen jos oisin maksanu 100-300e, ja opiskelijana jouduin sanomaan EI KIITOS! Siis voi vee...

Mutta tulipahan käveltyä tosi paljon...Kävin tosi monessa kaupassa..

Tänään olen siis syöny aamulla leivän, vihreetä minttu teetä ja banaanin. Päivällä söin maidottoman jugurtin ja banaanin. Sit hiukan maissilastuja...ja ruuaks riisiä ja lihakastiketta sweat and souriilla maustettuna...

Iltapalaa en viel tiiä et syönkö ollenkaa, jos syön ni syön varmaa leivän ja vettä.

Huomenna muuten sama, mutta ruoka eri, jos nyt tehään ruokaa...Varmaan jauheliha makaronimössöä..

Ai niin ostin paprikaa, meen syömään sitä. Moikka!! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2006 klo 08:06 HillaHillo kirjoitti:
Mäkin sitten tälläydyn joukon jatkoksi, ja tosiaan 10-15kg tavoitteena saada pois...Ihan terveellisesti syömällä ja LIIKKUMALLA !! :wave:
Heippa uusiksi ! Noilla mietteillä silloin muutama vko sitten ja ihan höpö höpö olin....nyt maanantaista asti ollut herbalifella, eli kolmas päivä menossa, ja ihan ok olo, -1,3kg parissa päivässä jo....hyvillä mielin eteenpäin !! ;)
 
Heipparallaa!

Mä huomasin saman ku taizikin ku kävin katteleen jumppa ja ulokoiluvaatteita, tosiaan ihan sairaan kalliita. En tiä kuka ostaa 300 euron puvun, kai joku :whistle: Onhan ne hyvän merkkisiä mut silti..Meikäläinen oottelee ainakin jonkun sortin alennusmyyntejä vaik en ole edes opiskelija ;) No lähti mun matkaan yhdet jumppahousut..Eihän tää oo välineurheilua mut on se kiva jos on asianmukaset kamppeet!
Mulla noi syömiset menee överiksi. Ainoa pelastus on toi liikunta. Ei o ni huono omaatunto noista lipsumisista \|O Oli kyl maanantaina taas sellanen rääkki tunti et oksat pois.
Mut aurinkoisia kevätpäiviä kaikille :wave:
 
taizi
Seppälässä ja hm:ssä on halpoja jumppahousuja ym. ja ulkoiluvaatteita, mutta haluaisin samaa sarjan puvun..

Tänää oli hiukan yli tunnin kuntosalilla ja lauantaina taas sitten. Tai no eilisestä lähtien on päätä särkeny ja ohi ei mee millään, eli nuha alkamassa varmaan :'(

Mutta uunissa paistuu pannari ja meen nyt lämmittämään hernekeittoa. Taitaa mieskinkin tulla näillä minuuteille kotiin :)

Lähti muuten ne kilot pois mitkä tuli takas, eli painan 96,3kg nyt...Kun alkupaino KAMALAT 100KG. :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä