huomenna sit pitäs alottaa laihis!!!!

  • Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Tsemppiä vaan!
Ite oon yrittänyt nyt ihan aluks kattoa vähän mitä syön iltaisin..aiemmin kun tuli syötyä ihan liikaa kun lapset oli saatu nukkumaan :ashamed:
Site tietty sitä vettä, olikohan se nyt pari litraa mitä pitäis päivän aikana juoda ja ite oon myös pienentäny annoksia.Hedelmiä ja kasviksia lisänny.
Semmosta pientä:)
 
läski
Alkuperäinen kirjoittaja pömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja läski:
pituutta 165cm painoa 68kg.Tänään oon mässänny niin kauheesti et huomenna se alkaa!!!Tsempatkaa mua siihen:)haukkukaa mua ni saan motivaatiooo!!!
tässä sulle tsemppausta, mä olen 165cm ja 75kg :(
ja mää 167 ja 82. Noissa lukemissa hinkuisin onnesta, vaikka oon kyllä joskus ollu alle 60, mutta ei kauheesti eroa huomannu tohon sun painoos, että turhaa taitaa olla laihdutssulla normaalipainoinen kuitenkin olet...
 
vieras
Mut sen minkä voit aloittaa tänään, niin miksi siirtää enää huomiseen tai ylihuomiseen. mars nyt vaan kaappeja tyhjentämään ja kaikki namut ja herkut ja ylimääräiset naposteltavat pois!
 
ap
se ei haluu et laihdutan liikaa.tykkää et on jtn mistä ottaa kiinni:)onhan se kiva olla sellanen mistä ukkoki tykkää mut ite laihduttasin mielellään enemmän....eihän sitä ukolle oo pakko kertoo et paljon on laihduttanu:)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut sen minkä voit aloittaa tänään, niin miksi siirtää enää huomiseen tai ylihuomiseen. mars nyt vaan kaappeja tyhjentämään ja kaikki namut ja herkut ja ylimääräiset naposteltavat pois!
Tänään mä sen alotinki.kirjotin vaan tuon alkuperäsen viestin eilen illalla!Onko tääl muita laihduttajia paikalla?välipalavinkkejä kaipailisin ja muitakin.Mä lenkkeilen jo aika paljon ni pitäs muuttaa tota ruokavaliookin.
 

Yhteistyössä