Huomenna uudestaan käynnistykseen....

Mua pelottaa... Olin siis torstaina koko päivän oksitosiinitipassa ja tuloksia ei tullu. Huomenna sit laittavat kohdunsuulle ne tabut ja ilmeisesti puhkaisevat kalvot.
Miten nopeeta teillä on alkanut tapahtua, kun lähtötilanne on se et oon jo sen neljä senttiä valmiiksi auki. Ekaa odotellaan.. Mies menee aamulla eka töihin ja soitan sen sit jos/kun alkaa jotain tapahtua. Pelottaa vaan vähän et jos se tuleekin rytinällä se ipana ja mies ei ehdi mukaan tai jotain.
 
k
Luulisi, että synnytys käynnistyy siitä, kun kalvot puhkaistaan. Mulla nousee ihokarvat pystyyn kun mainitset noi tabut kohdunsuulle,niillä mun eka synnytys käynnistettiin. Toinen synnytys mulla käynnistettiin kalvot puhkaisemalla. Puhkaistiin aamu yhdeksältä, soitin miehen tulemaan töistä ja kun klo 10 aikoihin ehti paikalle, oli supistukset jo aika kipeitä. Vauva syntyi puolen päivän paikkeilla. Koska oli annettu oksitosiinia yms. supistukset jatkuivat pitkään ankarina synnytyksen jälkeenkin, klo 17 vasta poistuin synnytyssalista. Molemmat käynnistykset raskausmyrkytyksen takia.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Niin mä en oo nyt yhtään varma et mitä ne meinaa tehdä ja missä järjestyksessä :/
Tippa ei siis auttanu yhtään. Voiko ne kalvot sit puhkaista heti kun on jo ton verran auki?
Kyllä käsittääkseni voisi puhkaista. Minulla oli 2 cm auki ja silloinkin puhkaisu onnistui. Puhkaisu ei muuten sattunut yhtään, että sitä ei tarvitse pelätä.
 
no
Minua käynnistettiin päivätolkulla, mutta synnytys kesti 5h ja ekakertalainen olin, joten älä usko mitään kauhujuttuja. Oikein oli hyvä synnytys kaikin puolin. Hyvin se menee ja onnea matkaan!
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
saako siellä salissa edes syödä mitään? :whistle: en oo varma. synnytyksen jälkeen ne kyllä tuo hyvää ruokaa. :p

tsemppiä huomiseen! :flower: :hug:
Nam, olikin tosi hyvää kun sain laihaa velliä joskus 12h päästä sektiosta.
:LOL: :eek: Höh! :(
mä sain synnytyssalissa sämpylöitä, mansikoita, feikki skumppaa ja kunnon ruokaa. maistui kyllä. harmitti vaan jälkeenpäin kun alkoi miettii miten käy kun vessahätä iskee. parempi olis jos sairaalassa olis huonoo ruokaa sillon. :LOL: :kieh:
 
k
Minun esikoinen käynnistettiin lääkkeillä ihan "nollatilanteesta", eli kohdunsuu ei ollut yhtään auki tai tilanne kypsä. Aamulla laitettiin tabletit, klo 16 aikoihin alkoi olla supistuket tuskallista ja puolen yön jälkeen syntyi.
 

Yhteistyössä