Huomenna verikokeisiin... =/

Taas tästä mun selästä... Kävin eilen lääkärillä ja reumalääkärillä ja nyt on selkäranganreuma EPÄILY. Huomenna meen verikokeisiin ja ottavat ihan nuo peruskokeet (tulehdusarvot jne.) ja sitten jonkun kudostestin, joka näyttää joko miinusta tai plussaa tässä reuma-asiassa :/
Ilmeisesti mulla ainakin on joku tulehdus jossain tuolla lannerangassa..
Loppuukohan tää ikinä!!!!

Parin viikon päästä sit taas lääkärille ja kuulemaan tulokset.

Taas sain reseptin yhteen tulehduskipulääkkeeseen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Voihan kökkö! Oot varmaan nyt saikulla vai kuinka? Toivotaan kuitenkin parasta ettei olis reumaa!!! :hug:

En mä ole saikulla, kun ei siitä oikein ole mitään hyötyä. Ei tän selän kanssa voi "maata". Pahentaa vaan kipua. Eikä tässä nyt oon tällä viikolla kun huominen töitä. Viikonloppu sit vapaa =)

 
Ikävää kuulla. Itsellä vähän samaa ongelmaa ja tuo reuma-sanakin joskus ollut esillä.
Katsovatko ne sinulta siis reumatekijän? Tästä halusinkin siis kommentoida, että älä masennu vaikka se olisi positiivinen. Mulle tohtori tuumasi, että eipä siitä voi silti päätellä onko vaiva reumaa vai ei vaikka positiivinen olikin. Höh! Mitäs järkeä moisessa testissä sitten mahtaa olla?
 
reumislainen
Selkärankareuma ei aina näy etes verikokees. Mulla se löydettiin vasta isotooppi kuvis. Tän kans on helppo elää, kun saa lääkityksen kohdalleen ja muistaa pitää itsestään huolta. Parin kuukauden päästä tulee 10 vuotta täyteen tän sairauden kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:
Ikävää kuulla. Itsellä vähän samaa ongelmaa ja tuo reuma-sanakin joskus ollut esillä.
Katsovatko ne sinulta siis reumatekijän? Tästä halusinkin siis kommentoida, että älä masennu vaikka se olisi positiivinen. Mulle tohtori tuumasi, että eipä siitä voi silti päätellä onko vaiva reumaa vai ei vaikka positiivinen olikin. Höh! Mitäs järkeä moisessa testissä sitten mahtaa olla?
Katsovat juuri sen reumatekijän, joka on joko sit plussaa tai miinusta.
On sitten ainakin yks poissuljettu vaihtoehto, jos nää kokeet on ihan ok.
Mutta jotain tuolla selässä on, koska ei se nyt varmaan ihan normia ole, et sitä särkee vähän väliä.
Magneettikuva olis sit taas yks koe, mihin pitäisi mennä.
Mutta mulla on vähän ahtaanpaikan kammoa, ja se vehje on kai joku putki, johon mennään sisälle :/
 

Yhteistyössä