Huomenna!

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26734646:
Kerro jotain suunnitelmia? Puku? Hiukset? Paikka?
Elokuussa sama tilanne:whistle:
Puku on kunnon prinsessaunelma :D Helmaa löytyy vaikka muille jakaa.
Suunnitelma aika yksinkertanen, vihkiminen ja sen jälkee juhlinnat. Ohjelman on kaaso tehnyt, sen siis näkee huomenna mitä luvassa on.
Hiukset nutturakampaus, tiara ja huntu vihkimisen ajan. Kirkko on kaunis, meidän molempien kotikirkko, ripille päästy siellä aikoinamme.

Mitäs muuta.. Ruuat tehdään itse. Tänään tehty suuuri satsi ruokaa, huomenna vaan lämmitystä vailla. Pienellä budjetilla mentiin ja hyvin se alitettiinkin :)
Juhlapaikkana on vanha koulumuseo. Miljöö on aika idyllinen, punainen vanhanaikainen kartano. Sellaset bileet.
 
Puku on kunnon prinsessaunelma :D Helmaa löytyy vaikka muille jakaa.
Suunnitelma aika yksinkertanen, vihkiminen ja sen jälkee juhlinnat. Ohjelman on kaaso tehnyt, sen siis näkee huomenna mitä luvassa on.
Hiukset nutturakampaus, tiara ja huntu vihkimisen ajan. Kirkko on kaunis, meidän molempien kotikirkko, ripille päästy siellä aikoinamme.

Mitäs muuta.. Ruuat tehdään itse. Tänään tehty suuuri satsi ruokaa, huomenna vaan lämmitystä vailla. Pienellä budjetilla mentiin ja hyvin se alitettiinkin :)
Juhlapaikkana on vanha koulumuseo. Miljöö on aika idyllinen, punainen vanhanaikainen kartano. Sellaset bileet.
Voi, kuulostaa mainioilta bileiltä:heart:
Tulehan sit päivittämään miten meni.:)
 
Nyt on naitu!

Bileet meni mahtavasti, kirkko meni ihan kokonaan ohi ja jännitys sumens aivot täysin. En muista oikein mitään, mitä pappi höpötteli :D
Ongelmilta vältyttiin ja aamulla herättiin krapulattomina. Vaikka aamuyön pikkutunneille asti menikin..

Nyt pitää alkaa ottaa selvää, mihin kaikkialle nimenmuutos pitää ilmoittaa. Tuleeko esim. pankkikortit väestörekisterikeskuksen muutoksen kautta? Ajokortti ainakin pitää itse hoitaa... Hmm.. Kelakortti?
 
Kelakortti tulee automaattisesti, pankkikortit jne pitää ite tilata, mä soitin heti ekana arkipäivänä vihkimisen jälkeen pankkiin ja ne laitto sinne ylös et kun heidän kirjoillaan nimi muuttuu, lähtee automaattisesti uus kortti tulemaan.

Niin ja onnea! :)
 

Yhteistyössä