HUOmenta ISänpäivän aamuun !

fazeri
Huomenta! Lahjat, lukuisat itse tehdyt isänpäiväkortit ja turtles-kakku viety jo isännälle sänkyyn. Kakkukin jo syöty 3/4. Tuosa tuo päivänsankari taaperon kanssa sängyssä peuhaa :)
 
Tyyne
Huomenta! Tässä pojan kanssa vietetään normisunnuntaita. Taka-alalla kaihertaa se, ettei isä halunnutkaan poikaa luokseen. Mitään ei ilmoittanut, ei vaan tullut sovitusti. Mitähän tekis lahjalle, joka on isänpäiväksi tarkoitettu (muki lapsen kuvilla ja tekstillä) ja lapsen ensimmäistä kertaa itse tekemällä kortilla?
 
Kauhea väsymys itsellä vaan päällä, mutta aamupalat olen lasten kanssa syönyt, isin annamme nukkua johonkin puoli yhdeksään-yhdeksään. Kakkua aletaan justiin täytellä ja koristella. Päivällä käymme Raxissa syömässä ja sitten papalla kakkukahveilla ja vielä taatan haudalla.
 
Kohta menen herättelleen tytön ja sit mennään tekemään isälle aamupalaa...päivällä tehdään hyvää ruokaa ja vietetään aikaa yhdessä :heart: Tänä vuonna ei mennäkkään pappojen luo kahville kun esikoisella sikainfluenssa , joka onneksi nyt menossa jo ohi,toivottavasti ei tule niitä ikäviä jälkitauteja!!
 
Me tässä pojan kanssa syöty aamupalaa ja tuo ei ymmärrä noiden lahjojensa päälle mitään.. :D (meillä siis poika 1-vee tänään) Kohta tekemään miekkoselle aamupalaa ja sitte herättelemään sitä. Päivällä sais sitte mennä omalle isälle ja pappalle käymään..
 
Lasten isä saa tänään nukkua pitkään, herättyään ajattelin aamupalan tehdä ja aamiaisella saa pienemmän tekemiä lahjoja (isomman puolelta ei jostain syystä annettu mitään, tai unohdettiin ehkä antaa? ). Aamukahvinsa saa juoda uudesta muumipappa-mukista (jota oon itse halunnut jo pitkään :LOL: ).

Ostin mä jo aiemmin miehelle talvilippiksen, kaulaliinan ja hanskat, vaikkei mun isä olekaan ;)

Iltapäivällä mennään mun isän luo syömään, vien isälle suklaakonvehteja (rakastaa suklaata) ja arvan, ajattelin leipoa sinne jälkkäriksi mustikkapiirakkaa.

Vielä en tiedä, käydäänkö jossain vaiheessa mun pappaa moikkaamassa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Huomenta!

Täällä on aamu mennyt torttua leipoessa, mutta nyt on kaikki valmista. Tyttö odottaa innolla, että pääsee herättämään iskän, mutta me annetaan isin tänään nukkua pitkään =)
Samoilla mennään :) Kakku uunissa valmistuu ja poitsu malttamattomana oottaa et pääsee kortin kanssa iskälle laulamaan... pitää vielä jäähdyttääkin tuo kakku et voi kuorruttaa, olis vissiin voinu herätä piiiikkase aikasemmin tekemään :whistle:
 

Yhteistyössä