HUOMENTA !!! jippiii ..

PERJANTAI !! Taas on työviikko maalisuoralla. Huomenna taas odotettu kiireetön lauantaiaamu perheen kanssa. :heart: :heart: Ulkoilua, hiihtoa / luistelua tiedossa viikonlopulle. Mitäs muilla ??
Nyt alkaa olla jo joulufiilistäkin viimein kun lunta kivasti ja pakkasta nytkin -19 . Sekä eilen joulukahvit töissä aloitti mun jouluni :D:D
 
aamututtu
hrrr.huomenta! täälläkin pakkasta -19! kuvittelin että pakkasen piti lauhua, mutta tuo nyt on uus enkka kylmyydessään täälläpäin hetkeen.
huomenna ois lasten joulujuhlat, sen jälkeen mulla ois tontun hommia loppupäiväksi ;) paketointia ja semmoista.
mutta ensin tää perjantai, toivottavasti työpäivä menis nopeasti.
 
Täällä kans kyllä pakkasennätys nyt. :) Kyllä herää ainakin kunnolla kun lähtee kohta ulos.
Huomenna lupas lauhtuvaa :) Sais tullakin lunta vielä lisää .
Sama homma ois mulla viikonloppuna, pitäs muksun lahjat laittaa papereihin, ettei jää aattoon :D:D
 
Huomenta! :wave:
Pakkasennätys täälläkin.Eli mittari näyttää -20. Toivottavasti auto lähtee viel käyntiin. :)
Jess,tämänpäivän jälkeen olis enää pari työpäivää ja sit alkais joululoma :xmas:
Viikonloppuna ei tiedossa kummempia.Yhdessäoloa ja mahdollisesti ulkoilua =)

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:
 
Huomenta! Minä en ihan vielä hihku, on vielä 4 työvuoroa ennen lomaa ja olen melkoisen poikki. Mutta sinnittelen vielä :) Viikonloppu taitaa mennä töitten välissä vaan lepohetkien merkeissä. Onneksi jouluvalmisteluihin jää vielä ti ja ke.
 
ensimmäinen lomapäivä täällä. Pakkanen laskenu tuonne 12 asteeseen =)
Vien lapset vielä hoitoon tänään ja lähden auttamaan mummoa jouluvalmisteluissa ja jos sais tosiaan paketit paketoitua-
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamututtu:
kuvittelin että pakkasen piti lauhua
Hassua, kun uutisissa mainittiin Utsijoella olevan -1 ja Helsingissä -18. Joskus näinkin päin :) Vaikka kyllä toi -18 on hurjan paljon, mutta kyllä siellä tarkeni taas tunnin aamukävely tehdä kun oli reilusti vaatteita. Ei tää pakkanen kyllä kívalta tunnu ja sisälläkin on hirmukylmä kun ikkunat vetää.

 
Huomenta! Täällä on pakkasta sopivat -11 :) Lasta jännittää tämän päiväinen esiintyminen joulujuhlassa ja hän hiippaili täällä jo reilusti ennen kuutta. :D Tänään siis ohjelmassa koulun joulujuhla heti aamulla ja työpaikan joululounas päivällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:
huomenta..
tää menee hakee itelleen todistuksen(ammatti sellaisen) ja sit sen jälkeen juhlat.
http://www.youtube.com/watch?v=dVahukDUAqA aamun fiiliksissä :)
Onnea! :flower:
Kiitos :)
aikuisiän opiskelija mutta hirmu tyytyväinen ku ns.kympin paperit :)
Vielä kun osais päättää mitä laittais koulutilaisuuteen(ulkona kun on niin samperin kylmä :) )
 
Huomenta! Meillä pakkasta vain -15 :eek: siis rovaniemellä. Tuntuu todella vähältä, ku ehti tottua jo kylmempään :D
Vielä pitäis tämä päivä jaksaa kirjoitella gradua ja sitten aattelin itekin aloittaa lomailun :) en vaan meinaa ollenkaan käsittää, että aatto on jo ens viikolla :D
 
Siipirikkolehmä
Huomenta. Täällä pakkasta -22.
Tänään miä voin sanoa olevani valmis Terveydenhoitaja, eli se olisi valmistujaiset tiedossa.
Sit olis ens viikolla kolme työpäivää ennen joulua <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipirikkolehmä:
Huomenta. Täällä pakkasta -22.
Tänään miä voin sanoa olevani valmis Terveydenhoitaja, eli se olisi valmistujaiset tiedossa.
Sit olis ens viikolla kolme työpäivää ennen joulua <3
onnea sinnekkin :) :hug: :flower:
Mulla oli eilen vika duuni pv ja edellis viikolla oli näyttö :)
 
Aaah! Ihanaa! Meillä alkaa joululoma.
Tänään on minun viimeinen yksinäinen päivä vähään aikaan. :heart:
 

Yhteistyössä