Huomenta! Laitetaanko lasten huoneista kuvia?!

Lisää kuvia
Viittiikö Pumppernikkeli viä yrittää laittaa kuvaa ? =)

Meen nukkuun, simmut on ristiss ......... Mutt toivon huomenna näkeväni lisää kuvia .............. :)


Öitä !!!! :wave:
 
Anttila
Mulla ei kuvia, kun ei oo kameraa..
Mutt ihmettelen kans tätä täyteen ahdettujen lelujen ja suurien kuvio kankaiden pieniä huoneita. Eli missä ne lapset mahtuu leikkimään ja eikö lastenhuoneessa voi olla rauhallista tunnelmaa?
Kauhean levoton tunnelma tulee monista kuvista, kun kaikki tv:n lastenohjelmien hahmot hyökkää kaikissa pinnoissa. Matoissa, verhoissa, tapeteissa, boordeissa, päiväpeitoissa, tyyynyissä ja lopulta myös leluissa!
En itse ainakaan haluaisi olohuonettani tai keittiötäni (omia huoneitani)
täyteen tv-sarjojen tunnuskuvia tai muita "idoleitani" joka seinälle ja tasolle.
Ja totta jos nämä ovat lastenhuoneita, miksi taulut ovat todella korkealla ja ripoteltu sinne tänne. Tämä taitaa kertoa sen että nämä huoneet ovatkin ehkä jonkun muun toiveiden mukaan sisustettu kun lasten.
Toivoisin että lapsille jäisi kaiken tämän tavaramäärän sijaan tilaa mielikuvitukselle, eikä kaikkea olisi valmiiksi purtu...
Väriä voi olla toki, mutta myös rauhaa!
 
asdwsd
Minua taas hirvittää sellaiset ruusunpunaiset nostalgia- lastenhuoneet, joita näkee jatkuvasti vaikkapa Vauvassa tai ihan KaksPlussassakin lehtien sivuilla. :eek: Nämä kirjoittelijoiden huoneet ovat kotoisan näköisiä, harvassa on mitään "yritetty".
 
kukkakumminkin
Ihan kivoja huoneita joillakin, mut ne kauheet pyökin ja koivunväriset hyllyt yms kauhistuttaa, ei jotenkin sovi lastenhuoneisiin.....Omat lastenhuoneet vasta työn alla joten en voi kuvia laittaa...enkä kyllä taida osatakaan!!! :)
 
Naakula se nakkelee kuvia menemään (liian nopeasti) ... :whistle:

No, ei vaan! Eihän niitä ole pakko tietenkään täällä esillä pitää...

Joskus sitä kai saisi omistakin huoneista otettua kuvia ja pyytää mieheltä apua niiden tänne laitosta... Joskus sitten... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 10:01 catlady kirjoitti:
Naakula se nakkelee kuvia menemään (liian nopeasti) ... :whistle:

No, ei vaan! Eihän niitä ole pakko tietenkään täällä esillä pitää...

Joskus sitä kai saisi omistakin huoneista otettua kuvia ja pyytää mieheltä apua niiden tänne laitosta... Joskus sitten... :whistle:
:D
No se johtuu siitä että latailen niitä tonne nukkesivuilleni, enkä viitsi siellä pitää kovin kauaa. :)
 
Mulla on kuva tässä ketjussa vissiin jo jossain mutta laitanpa silti linkin kun olen kuvia ottanut uudesta asunnosta :D

Tytön huoneeseen aloitan sisustamisen kunnolla kunhan tässä vauva saatu taloon ja kesä koittaa.Kauheasti kaikkia ihania ideoita on mitä voisin sinne laittaa :heart:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=_Kes%E4hein%E4_&album_id=1236741
Eli siellä on myös tytön huone!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 21:46 mimmi kirjoitti:
Blue rush, aivan ihana kämppä! Ostitteko vaiko ootteko vuokralla? Minkäs ikäinen Mirka tyttönen on, on niiiiiin sulonen... =)
Kiitos vain :)
Yksityiseltä vuokrattiin tammikuun alusta.
Joulukuu tätä rempattiin makuuhuonetta ja keittiötä lukuunottamatta =)
tykkään kyllä todella paljon tästä!Parveke on lasitettu ja neliöitä on 77.
Mirkahan täytti maaliskuun alussa 2vuotta :heart: iso tyttö jo!<br><br>
 

Yhteistyössä