Huomenta ! nyt ei pirteenä :(

Nyt ei ole niin pirtee olo kuin aina.
Tyttö herätelly pitkin yötä. Tuli sitten kipeeksi, kunnon hevosyskän pukkas. Että kotipäivä meillä :( huoh. Olisi töissä ollut tekemistä , mutta lapsi menee aina edelle. :heart:

Kahvii ja puuroo tässä nautin kun potilas koisaa vielä varmasti pitkään.
Mitäs teidän muiden aamuun ? :)
 
Huomenia vaan. Meille tulossa muutto viikonloppuna ja nukun lasten kanssa alakerrassa olohuoneen lattialla siskonpetillä. Siivosin yläkerran makuuhuoneet jo. Lapset vaan eivät malta nukkua yöllä,herättelivät minua pitkin yötä milloin mihinkin. Joten nousin 4 jälkeen ja keitin aamukaffeet.
 
Huomenta! :wave:

Voih,pikaista paranemista sinne pikkuiselle!
Silmät on lähes vielä ummessa vaikka eka kuppi kahvia meni jo |O :D
Töihin ja päiväkotiin suunnataan tuossa tunnin sisällä.Ja illalla tarkoitus lähteä sirkukseen,kivaa! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Huomenta! :wave:

Voih,pikaista paranemista sinne pikkuiselle!
Silmät on lähes vielä ummessa vaikka eka kuppi kahvia meni jo |O :D
Töihin ja päiväkotiin suunnataan tuossa tunnin sisällä.Ja illalla tarkoitus lähteä sirkukseen,kivaa! :)
Kivaa työpäivää !!

Ja sirkusta illalla :D:D
Meillä on sirkus kotona ;)
 
clivia
Oon valvonu koko yön,päätä särkee ja verenpaineet on taas päin peetä.Yks muksuista yskiä louskuttanu koko yön,äijä niiskuttanu ja yks muksuista kilju äitiä unissaan.Varsin rauhaton yö.Eli etukäteen tietää että päivä menee harakoille enkä edes yritä mitään.
 
Huomenta! Tunnin päästä hoitoon ja töihin |O Meillä koira herätelly pari kertaa yössä pissille :kieh: Koskakohan se jaksais pidätellä koko yön? No hyvä että pyytää ulos eikä sisälle pissi :D Illalla ois 4,5v:n yleisurheilukilpailut B) Tosin neiti ei vielä sitä itse tiedä, kun ei voi kertoo kovin paljoo aikasemmin :heart:

Paranemisia pikkuselle :hug:
 
Nippu
Huomenta!

Täällä kans pikkuneiti valvotti koko yön, aamuyöstä annoin supon ja nyt nukkua tirsottaa isänsä vieressä.. minä odottelen hoitolapsia saapuviksi, sit ois aamupuuron keitto ja miettiminen mitä tänään tehdään, vähän näyttää sateiselta ilmakin :( Jospa sitä kahvin voimalla menis eteenpäin! *haukotuksia monta*
 
Huomenta!

Täällä aamukaffia nautiskelen issekseni ja nautin rauhasta :) Poika herätti mut tapansa mukaan kuuden aikoihin, mut nukahti uudelleen ja mä nousin ylös. Tänään lähdetään taas tutustelemaan päiväkotiin. Ensi viikolla alkaa tositoimet :whistle:

Voimia sairastaville ja heidän hoitajilleen!
 
Huomenta, meilläkin rikkonainen yö, kun neiti 1v hulinoitsi. Poitsu heräsi viideltä pissahätään, nyt ollaan saatu aamupuuhat hoideltua ja minäki sain kahvikupin käteeni:) Lapset kattelee Pikkukakkosta, neito tässä sylissä. Paranemisia pienille, jaksuja äideille!
 
onks nyt aamu jo
kuopus 2.5v herätti 10 minuuttia ennen kellonsointia eli 5.50..selkä jumissa miulla ja masuasukki päätti pitää "jalisharkat" heti kun äiti herää.. :heart:

8v ja 15v heräsivät ihmeen hyvin..kuopus nukahti sohvalle jatkoille..sokeri mittari on ihana! :D arvo oli 4.9..

aamupalan söin jo.. ja laittelin vanhimmat pojat kouluun..nyt ois ainokaisen tytön vuoro koulutielle..

sen jälkeen vielä tuolle kuopukselle ja 4v kaiffarille laitella syömiset ja siivota keittiö

sitten pääsenkin jo lähtemään äitipolille kun sisätautilääkäri haluaa vilkaista noita sokerimittauksia..siellä voi torkahtaa tuolissa, jos on paljon meitä sokeri mammoja ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Tuntuu olevan rikkonaisia öitä liikkeellä :(
Täällä mäkin Bb aamua kattelen . Tyttö onneksi nukkuu sikeästi nyt.
Mies lähti juuri duuniin . :)
Meidän potilas heräsi, katkonaisesta yöstä piittaamatta, jo puoli seitsämältä. Eilen jo puoli kuudelta :D Mutta kävikin sitten päiväunille jo eilen seitsämän jälkeen, ennen kuin esikoinen kerkesi edes herätä yöunilta :) Nyt kuopuskin tuossa vielä touhuaa ja esikoinenkin on jo hereillä mutta eiköhän tuo potilas pian väsy ja käy nukkumaan.
Itelläkin vähän huono olo mutta ei tunnu yhtään että kipeäksi tulisin. Ihme on jos en sairastu kun esikoinen ja mieskin on tämän taudin jo sairastaneet. Minä olen ainoa johon ei ole vielä iskenyt :)
Vaikka luultavasti se sitten tulee viikonlopuksi kun oli tarkoitus lähteä ostamaan lapsille vaatteita :headwall: :kieh:
 
Huomenta!
Täällä nukuttu suht hyvin, muutaman kerran heräsin yöllä, kun PikkuLikka huusi.
Nyt on kaikki jo laitettu kouluun, eskariin ja päiväkotiin on hiljasta juoda aamukahvia.

Kannattaa mennä viimeistään kymmeneltä nukkumaan, ei väsytä läheskään niin paljoa... :whistle:
 
Täällä kanssa kuopus kömpi yöllä viereen, ja nukupa siinä sitten kun toinen levittelee itseään :D poika kipee ja pitäis viedä hänet verikokeisiin, tiedossa siis itkua ja hammasten kiristystä...vaikka emlalaastari onkin
 

Yhteistyössä