Huomenta !! Pakkanen paukkuu...

-15 mittarissa .
Tänään meillä hoplop aamupäivä. Muksun kaveri napataan mukaan ja mennään piiiitkästä aikaa . Talvisin tulee välillä käytyä . :)
Mutta nyt aamupalaa, puuroa ja kahvia keittelemään.:p
 
"tytsy"
Meillä lähtee kanssa petivaatteet ulos heti kun muu perhe herää :) Vanhemmalla pojalla kaverin synttärit, pienemmän pojan kanssa leivotaan ja tehdään jotain muuta kiva sillä aikaa
 
Huomenta!

Meillä mittarissa rapsakka -19 - jouluinen olo tuli, kun ulos katsoi: jouluvalot ripusteltiin eilen pihalle :xmas:

Oon jo ehtinyt tässä aamun tunteina värkätä vähän koulujuttuja eteenpäin ja opiskelijakaverien töitä kommentoida nettiympäristössä. Ihanaa, että sain ne tehtyä, niin loppupäivän voin touhuilla perheen kanssa... Aamupäivällä mennään käymään mun vanhemmilla, kun heillä on kuulemma meille "Ikea-tuliaisia" =) Illalla sitte zumbaileen ja loppuilta meneekin tositv-finaaleja ihmetellessä :cool:
 
kyllä on mukava päivä . Tyttö nauttinut, parhaan kaverinsa kanssa ensin HopLopissa, sitten mäkkärissä ja nyt meillä leikkivät . :) Ihana katsoa ku tytöt nauttii !!!

Ulkona edelleen -15 ja viima .. kylmä !! :)
 
Mukavasti sujuu päivä täälläkin :D
Me ollaan oltu kyläilemässä mun vanhemmilla ja tyttö jäi sinne vielä, kun mun äiti pyys viedä hänet teatteriin :) Kuopus nukkuu nyt päikkäreitä, mies tekee työhommia ja mulla on oma lepohetki :saint:
 

Yhteistyössä