Huomenta vaan kaikille!!

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22776222:
:( Tuohon ei taida auttaa muu kuin kesä. Onko ihosi aina talvisin noin kuiva?
Ei, vaihtelee mutta on se kuiva aina talvella. Mä luulen, että tuo valkopälvi on pahentanut tilannetta kun varsinkin ne paikat on todella kuivat.
 
IhanaValo
"Huomenta!":)
Miusta tuntuu että miun kynnet irtoo, niin kuiva on iho siitä ympäriltä. Naama kans kuivaa helposti mut sen saa rasvalla korjattua..
Tänään pitäs tulla vieraita, tarttis yrittää siivota vähä ettei ne kauhistuis..
 
"Huomenta!":)
Miusta tuntuu että miun kynnet irtoo, niin kuiva on iho siitä ympäriltä. Naama kans kuivaa helposti mut sen saa rasvalla korjattua..
Tänään pitäs tulla vieraita, tarttis yrittää siivota vähä ettei ne kauhistuis..
Auts, noi kynsinauhojen rikkoontuminen on aika kivuliasta. Mulla kuivuu kädet aina sillon kun käsittelen värejä paljon.
 
[QUOTE="vieras";22776296]Toivottavasti löydät jonkun rasvan mikä auttaa vai onko parasta ihan ilman rasvaa. En voi käyttää huulirasvaa ikinä, koska sit joutuu rasvaamaan koko talven.[/QUOTE]

Ei voi olla ilman rasvaa ja kyllä mulla on yks paras mahdollinen mut nyt sekin on aika tehoton. Tai sitten olen vahingossa kuorinut liian useasti ihoa....
 
Huomenta.
Saako ruikuttaa muustakin kuin kuivasta ihosta? (Sekin tosin vaivaa, varsinkin mahanahka on verillä.) Mutta ärsyttää kun lapset on hoidossa mun porukoilla ja pitäis jaksaa siivota ja sit iski viime yönä epämääräisen flunssakuumeen ja nyt en jaksa tehdä muuta kuin hengailla läppärin kanssa sängyllä. :/
 
Huomenta.
Saako ruikuttaa muustakin kuin kuivasta ihosta? (Sekin tosin vaivaa, varsinkin mahanahka on verillä.) Mutta ärsyttää kun lapset on hoidossa mun porukoilla ja pitäis jaksaa siivota ja sit iski viime yönä epämääräisen flunssakuumeen ja nyt en jaksa tehdä muuta kuin hengailla läppärin kanssa sängyllä. :/
Ihan estoitta saa ruikuttaa, se helpottaa :)
 

Yhteistyössä