HUOMENTA! Voi kun sais joskus nukkua pitkään...

Heräsin aamulla siihen et mies kolisteli ovea... Lapset nukku enkä mä enää saanu unta.
Arkiaamuisin pitää aina herätä, ja viikonloppuisinki, ku mies on töissä... Mä en kestä, kun ikinä ei saa nukkua niin pitkään ku haluaa, se on väärin |O
Mutta ei siitä sen enempää. Mitäs muiden aamuihin kuuluu?
 
Huomenta! Meillä on likka ottanut näköjään tavaksi herätä just vkonloppusin ennen kukon laulua ja muthan se herättää ja miehen antaa nukkua. Olis kyllä väsyttänyt tänään *haukotus*.
Mut eiköhän tää päivä tästä lähe taas käyntiin :)
 
Mies saa nukkua tänään, mä huomenna. Jee!!! Nyt yritetään olla tällä hissukseen kun seinät on paperia...ainii ja herättiin kellonsoittoon jo ennen kuutta kun mies oli unohtanut herätyksen päälle!! :kieh:
 
huomanta vain kaikille! meillä myös nuo aamupiiperöt heräs puol 7, mutta ihme kyllä ei väsyttäny yhtään.on niiiin ihanan valoosta ja aurinkokin tuolta pilkottaa B) jos lähettäis taas mettäretkelle ja makkarat mukaan :p
 
Huomenta!

Samat fiilikset täällä, nukuin niin huonosti takkahuoneen sohvalla |O
Eniten ketuttaa se että jouduin kuitenkin takkahuoneesta kipittämään yöllä makuuhuoneeseen vauvaa hoitamaan koska mies ei herännyt :/
Nukuin tuon 4.5v:n kanssa koska hän oli kipeä enkä halunnut lähettää häntä yksin yläkertaan nukkumaan.

 
06.00 aikaa meillä herättiin..Tais olla esikoinen hereillä jo aijemminkin |O
Mies soitteli tuloksia ja pakko oli nousta ylös koneelle.
Tokihan pikkumiehet aloitti siinä samalla erittäin virkeinä ja aktiivisina aamutouhut ;)

Huomenta vaan :wave:
 
Meillä poju heräili yöllä taas ainakin joka 3:s tunti :| Vaille 6 kans kukerteli sängyssä,mut mie painoin oman pääni takas tyynyyn,ja heräsinkin 7:ltä,eikä kauheesti ees nukuttanu :)
Mut kiva ois tietty joku aamu nukkua vaikka 9 :whistle: Arkena ja pyhinäkin poju herää melko tarkasti 6:lta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Meillä poju heräili yöllä taas ainakin joka 3:s tunti :| Vaille 6 kans kukerteli sängyssä,mut mie painoin oman pääni takas tyynyyn,ja heräsinkin 7:ltä,eikä kauheesti ees nukuttanu :)
Mut kiva ois tietty joku aamu nukkua vaikka 9 :whistle: Arkena ja pyhinäkin poju herää melko tarkasti 6:lta.
Kuulostaa ihan tarkkaan meidän arjelta..paitsi että pikku-ukko herää useammin kuin kolmen tunnin välein :|
 
Mämmäm
mua ärsyttää kun mä en osaa nukkua vaikka mies heräiskin aamulla kuudelta tytön kanssa |O no jospa tuo joskus nukkuisi vähän myöhempään, tänäkin aamuna viideltä heräs,annoin maitoa mutta ei enää nukahtanut :( no nyt on jo olo ihan pirteä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
mua ärsyttää kun mä en osaa nukkua vaikka mies heräiskin aamulla kuudelta tytön kanssa |O no jospa tuo joskus nukkuisi vähän myöhempään, tänäkin aamuna viideltä heräs,annoin maitoa mutta ei enää nukahtanut :( no nyt on jo olo ihan pirteä :D
Mulla on kans toi sama, vaikka saiskin nukkua, niin en osaa! Oisinhan mä tänäänkin voinut vielä nukkua, mutta ku ei. Toisaalta sainpa ainaki juoda aamukahvini rauhassa...
 

Yhteistyössä