Huomenta!

Olen minä täällä kaverina, ainakin hetken.

Olen herännyt 15 yli 5, kun yskitti nin etten voinut enää nukkua.
Mulla on astianpesukone ja pyykkikone päällä ja mustikapiirakkataikina nousemassa ( teen piirakan aina tavaliseen pullataikinaan)
 
Huomenta =)
Hiljaisuus ihanaa...nuoriso nukkuu mies meni töihin jo tunti sitten.
Vettä tiputtelee sievästi ihanan harmaata ja viileää kohta lenkille.
Rakastan syksyä ja odotan sitä josko kohta alkais :D
Niin ohjelmassa...perinteiset pyykit,mankelointi ja silitys. Ruokaa pitäis keksiä ja huomista päivää valmistella.
 
g
mua ois väsyttäny mut kuopus nous 7 aikaan ylös ja kummipoikakin heräs samalla, on meillä yökylässä... ja isäntä vetää sikeitä, sen vuoro, mä nukuin eilen pitempään...

jotain pitäs tehä mut en jaksas alottaa, pullaa meinasin leipoa mut ei nyt houkuta... jos tekis jotain yksinkertasempaa...
 
Huomenta :wave:

Heräsin taas kuuden jälkeen, ku tuli eilen mentyä nukkumaan jo puoli kymmenen aikoihin, ku se supistus-rumba väsytti, uni ei sitte riittäny :kieh: Tänään on tulossa vielä poikien synttärivieraita, onneksi kaikki leipomukset on jo valmiina ja siivoukset tehty. Ex:än äiti lupas tulla illalla hakemaan pojat yöksi tai pariksi, että saan ottaa rauhallisesti.
 
Viblsp
Huomenta. Eilen kaksospoika nukahti jo klo 20-20.30, kun yleensä vasta paaaaljon myöhemmin. Ja nukkuu vieläkin. Kaksostyttö taas nukkui yön putkeen ja heräsi hilpeästi höpötellen. Kivasti alkoi aamu. :)
 

Yhteistyössä