Huomenta!

:wave:

Kuinkas on aamu alkanut?

Täällä on käynyt pikkutuholainen, joka on levittänyt vessan roskiksen pitkin kämppää :headwall: Kakkavaippaki raadeltuna sohvalla :x

Aamukahvin jälkeen siis alkaa siivous :whistle:

Pikku-ukot edelleen kipeenä ja hereillä oltiin jo ennen kuutta.

Mukavaa päivää kaikille :D :wave:
 
huomenta!

ahistuksella. mä niin toivon että sitte ku vauva tulee, sillä on kissojen kaa sama rytmi, ku mä en jaksa kolmea jotka metelöi öisin ja en saa nukkua. onneks tosin vauva ei ehkä heti ekana yönä tukehu muoviin, tai raavi seinää 45 min. *kop kop kop*
 
Kukkahattu
Kampesin juuri pystyyn ja kahvi porisee espresso-keittimessä.
Eli hyvää huomenta ja kukkaista mieltä kaikille!
Narcissus pseudonarcissus
http://www.topwalks.net/plants/yellow/narcissus_pseudonarcissus_more.htm
 
Huomenta! =)

Hyvinnukuttu yö takana, jouduin herättämään lapset kun lähtö lapsimessuille heti aamusta. Nyt aamukaakaot ja kahvit menossa, ihan kohta aamupalalle että ehditään ennalta sovittuun junaan. :)
 
Huomenta :wave:
Kahvin voimalla lähdössä kouluun! On se julmetun hauskaa roikkua lomaviikkokin koulussa koko päivä :whistle:

Semmonen hassu juttu tapahtui, että mies sanoi keittiöön tullessaan: Kookospähkinä. Joo, ei aavistustakaan mistä se sen yhtäkkiä repäs, mutta mulla tuli mieleen elinen häälahja tms. ketju jossa oli puhetta siitä, että kookospähkinä symboloi pitkää liittoa/rakkautta tms. Ihana yhteensattuma :heart:
 
Huomenta!
Kakkavaippojen pesulla alkoi tämä aamu. Aika messevät 'tuoksut' oli vaippaämpärissä. :x
Seuraavaksi imuroin ja sitten säntään työhommia tekemään (mikäli pikkutaaperoni sallii)... :snotty:
 

Yhteistyössä