Huomenta

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
HUOMENTA !! Terve ruumis, parempi mieli! Noin se on !!!

TÖihin kohta. Eilen illalla tuli taas tehtyä piiiitkä lenkki :) Nyt jaksaa töissä pirteenä . :)
Ihanaa kun on viikonloppu ovella :D:D
On niiiin perjantaifiilis. Vapaa viikonloppu eessä. Jaksaa tän päivän paahtaa vielä keveysti ton avulla. :D
 
:wave: Huomenta aamuun!! :)

Äänestä päätellen vettä sataa ko esterin pe****stä ja tuulee.Noh,eipä haitaa hyvää fiilistä laisinkaan! Pinkasen pirteenä töihin ja huomenna pidetään grillijuhlat,jipii!! :D

Hilpeetä viikonloppuu kaikil!! :wave: :D :xmas: B)
 
Ei lenkille, ei jouda enää. Eiliset liikkumiset ja lenkit riittäköön, olen taukopäiväni ansainnut. Kohta hakee appiukko ja tämä tyttö lähtee rientoihin! Heti kun olen saanut opiskeltua, odottaa aivan muut huvitukset viinin kera. :wave: Vantaa, here I come!
 
IhanaValo
Huomenta!

Meillä kans pitäis saada siivoiltua, mutta hiljasesti kun mies nukkuu yövuoron jäljiltä. Sanokaas se noille lapsille...

Oli muuten rikkonaisin yö aikoihin. Kuopus alkoi huutamaan vähän jälkeen klo22, ja päätin ottaa tytön viereen ja mennä itekkin nukkumaan. No, olisin nukkunut jos oisin unta saanut. Pyörin ties miten pitkään kun oli niin kuuma ja sitten piti välillä jo veskissäkin käydä. Sit kun jo meinasin nukahtaa niin kuopus pyöri vieressä.

Jossain vaiheessa nukahdin, kun kerkesin pahaa unta näkemään ja sen jälkeen taas pyörin ja yritin saada unenpäästä kiinni. Olin vissiin jossain vaiheessa nukahtanutkin, kun seuraavan kerran heräsin siihen kun esikoinenkin oli vieressä ja yritti höpöttämällä herättää kuopusta. Ja kello oli siinä vaiheessa varmaan jotain 5. Torkuttiin siinä vielä kunnes mies tuli vähän jälkeen klo 6 kotiin.

Kyllä haukottaa mut onneksi mies oli keittänyt miulle aamukahvitkin. =)
 

Yhteistyössä