HuOmenta !!

Huomenta vaan!
Normisti oon aamuvirkku, mut en tänään. Puuroa ja kahvia napaa niin jaksaa palata koulunpenkille ja istua siellä koko pitkän kevään... Luokkakamuja onkin jo ikävä :) Ihanaista mutta kylmää (-21.9) huomenta kaikille!
 
"heidip*"
Huomenia! Kolme varttia niin pääsee kotiin nukkumaan ja vapaille :) Eilen tuli siivottua ja tehtyä ruokaa ja salaattia niin ei tarvitse kuin käydä ruokakaupassa ja vaan hölläillä :flower:
 
lucifer
Ihanan pirtssakkaa pakkasaamua kaikille tasapuolisesti, mittarissa ihant -25 astetta:D

kohtsillään muksut hoitoon ja töihin. jaksaa raataa viikon hyvin rentouttavan viikonlopun jälkeen.
 
lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28144446:
Huomenet! - 21.5 näyttää tuo lähin mittari. Ihan kuin sen kunniaksi, että kylvin eilen chilit. Kasvun ihmettä odotellessa...
olisinko ihan hullu jos kokeilisin kans... monena vuonna oon suunnitellu chilejä, mutta kertaakaan en ole niin paljoa saanut aikaan että olisin ne ajoissa kylvänyt. pitääkö kaikki lajikkeet kylvää nyt?
 
olisinko ihan hullu jos kokeilisin kans... monena vuonna oon suunnitellu chilejä, mutta kertaakaan en ole niin paljoa saanut aikaan että olisin ne ajoissa kylvänyt. pitääkö kaikki lajikkeet kylvää nyt?
Kannattaa jo laittaa pikaisesti. :) Mulla ne menee kasvihuoneeseen, siellä kerkiää tulla satoa jollei nyt ihan kehno kesä tule (taas...). Kannattaa tutkia eri lajikkeiden kasvunopeuttakin kun valitsee. Jotkut hitaammat kuten 'pubescensit' kannattaa ehkä jättää sivuun ellei halua jatkaa kasvattelua talvellakin.
Koko käsi voi mennä, eli jollet vielä ole hullu, niin... ;)

ChiliWiki – ChiliWiki
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä