HUOMENTA

Aamunvirkkuna täällä
Tulis ny tuo kello kahdeksan, niin päästäisiin lähtemään.

tänään on kauan odotettu Oulun edeniinlähtöpäivä, siellä sitten menee kiiltakahdekasaan ainakin.

ihanaa, vaikka kova homma tulee varmaan olemaan siinä, että ehtii katsomaa kaikkien lasten perää ettei yksikään huku :D
ja kaiki unikeot kotona nukuvat vielä.2½ tunnin päästä pitää la pysäkillä ja ipanat aj ukko vaan vetää sikeitä.

meille tulee hoppu, ku eivät voi ajoissa herätä. voivat toki linkkatissa jatkaa uniaan.<br><br>
 
Hyvää huomenta!

Pikkuneiti (8kk) herätti viideltä, kun hänen oli nälkä. Olen yrittänyt hellästi vieroittaa yötissistä, mutta itku on niin lohduton joten olen päättänyt vielä odotella. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:08 napajää kirjoitti:
Hyvää huomenta!

Pikkuneiti (8kk) herätti viideltä, kun hänen oli nälkä. Olen yrittänyt hellästi vieroittaa yötissistä, mutta itku on niin lohduton joten olen päättänyt vielä odotella. =)
Mikäs yötissi se on jo viidelta syö? Sehän on jo aamu, eli hyvinkin aika herätä!
 
Huomenta vaan juu. Täällä taas äiti jo hereillä. Oli kone jäänyt yöllä näköjään päälle vahingossa, joten nyt jo tänne kirjoittelen. Pikku herra nukkui sitten jo 2,5 tuntia putkeen. Jee!! Ja äiti kanssa. Nyt tässä yritetään hiljakseen olla, jotta isä ja sisko ei ihan viekä heräis. Jos menis vaikka alakertaan koneen kanssa... Mutta niin tekis mieli vielä pötkötellä... No ainakin poika on nyt hiljaa ja tyytyväinen saaminsa palveluihinsa (on syötetty ja vaihdettu ja pesty jne...).

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:12 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:08 napajää kirjoitti:
Hyvää huomenta!

Pikkuneiti (8kk) herätti viideltä, kun hänen oli nälkä. Olen yrittänyt hellästi vieroittaa yötissistä, mutta itku on niin lohduton joten olen päättänyt vielä odotella. =)
Mikäs yötissi se on jo viidelta syö? Sehän on jo aamu, eli hyvinkin aika herätä!
Mistäs sinä tiedät, että minulla on jo viideltä aika herätä. :eek:
 
Huomenta :wave:
meillä nukuttiin tänään harvinaisen pitkään, tais olla vasta puol seiskan jälkeen kun kuopus tuli herättelemään =) tänään ohjelmassa kakun osto, voileipäkakun koristelu ja sitten vietetään kuopuksen nimpparijuhlia :D kiva päivä tulossa!
 

Yhteistyössä