Huomenta!

Uninen huomenta! |O (<-haukotus) Poju sit päätti tänä aamuna vähän ennen 4:ää, ettei tänään enää nukuta. Miehellä soi herätyskello vasta 15 yli 5, joten siihen asti yritin ja yritin ja yritin ja yritin saada pojua takasin nukkumaan...mut ei, niin ei. Monen monta kertaa oli jo nukahtamispisteessä ja makoili sängyssä tuhisten kun siliten selkää, mut sit taas yhtäkkiä pomppas pystyyn ja yritti kavuta pinniksestä pois. Noh...nyt katsellaan Nalle Puhia ja odotellaan, et aamupuuro jäähtyy...
 
Huomenta :wave:
Mua väsyttäis myös. Esikoinen herännyt itekseen varmaan kuudelta eikä taaskaan tullut herättämään. Kuopus nukkuu vielä ja saa nukkuakin, yski pikkasen yöllä ja nokka tukossa. Sai viikko sitten rokotuksen, josta th sanoi, että voi tulla nuhaa ja yskää. Ja kuumettakin. Kuumetta ei onneksi ole.
 
Huomenia täältäkin... Täällä ollaan oltu viidestä asti ylhäällä eikä väsytä sit ollenkaan. Joka on todella ihmeellistä! :eek: Yleensä mua ei todellakaan tähän aikaan saa ylös sängystä. Itseasiassa hiukan ottaa pattiin kun tähän aikaan olen hereillä, nyt kun olis ihan rauhassa saanu nukkua piiiiiitkään. Lapset nimittäin on mummulassa.
 

Yhteistyössä