Huomenta!

Huomenta!Meillä kans lapset heräs kuudelta |O Niinkuin melkein joka aamu.Meillä tuo esikko on koko ikänsä aikana nukkunut kerran puoli 8 asti peräti...Tässä just aamukahvia juon ja mietin mitä tänään tekisi ruoaksi.
 
Rouva Räpylä harmaana
Huomenta! Tänään tapahtui ihme. Heräsin viisi yli kuusi kun mieheni tökkäsi minua kylkeen. Nousin heti reippaasti ylös, etsin vaatteet ja puin, etsin lapsille vaatteet valmiiksi ja keitin kahvia. Nyt on kahvi juotu ja LAPSET NUKKUU VIELÄKIN! Eli ehdin rauhassa vielä meikata :D yleensä vanhempi herää heti kun mäkin nousen sängystä. olemme siis viemässä auton korjaamolle heti aamusta, siksi olen näin reipas.
 
Huomenta!Täällä ukolla kello soimassa kuudelta,sitten herätti mut myös kahville ja siihen samaan heräs sit pikku-ukkokin syömään..päätä särkee niska-hartiaseudun takia->kohta Panadol huuleen ja takas petiin vähäks aikaa,kunhan ton pikku-miehen pesen ja vaihdan vaipan :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Huomenia! Täytyy heittää kahvia koneeseen ja rohkeasti herätellä lapset... melko liukasta lienee, paree lähteä ajoissa liikenteeseen. Taas ihan täysi työpäivä tulossa... =) orkesteriharjoitukset illalla. Siis Stasilla ja Mossadilla.
 
Huomenta, tunti oltu jo töistä kotona ja eikä väsytä, ihanan lämmin olo ku saunassa kävi töissä ja pääs puhtaana kottiin. Ja kohta pitäis hyökätä ruottin kimppuun |O
 
:wave: Huomenta
Mies ja lapset nukkuu vielä.
Mä tulin just suihkusta.
Mieskin on kotona loppuviikon sairaslomalla ku sillä on olkapäässä tulehdus.
Isommat lapset pitäs kohta herätellä kun klo10:10 lähdetään perhekerhoon.
 
Huomenta :)
Meillä on tytön kans sairastelun jälkeinen kotipäivä. Muuten tuntuu olevan kunnossa, mut ei oo oikein syöny mitään eilen/ tänään ja mahaa valitti taas, ku koitin puuroa tarjota :/ Saas nähä miten homma etenee..
 
Huomenta,
Kello pirisi kyllä 5.30,mutta joku painoi sen hiljaiseksi.. :ashamed: Sitten klo 7 heräsin hirveeseen kiireeseen,äkkiä nappulat ylös,aamupalaa poskeen ja menoksi..
pannullinen kahvia on nyt juotu,uunipuut haettu ja aamu näyttää kutakuinkin normaalilta..
 

Yhteistyössä