Huomioiko teidän miehet teidän rinnat seksin aikana?

  • Viestiketjun aloittaja Kamalat rinnat ?
  • Ensimmäinen viesti
maybe just maybe
Ehkä sulla on niin hyvännäköinen peppu että vedät puoleesi vain ns. peppumiehiä.

Peppumiehet ei niin tisseistä välitä. Sit on niitä tissimiehiä jotka vatkaa ja lutkuttaa niin että sitä miettii että rakastellaanko tässä vai imetetäänkö...

Ite diggailen enempi niitä peppumiehiä.
 
maybe just maybe
Täytyy kyllä tunnustaa, näin vanha kun jo olen että jo jonkusen miehenkin kanssa elellyt...

että harva mies tajuaa alun perin että naisen sukupuolielin on koko iho. Itselläni erityisesti selän notko, ranteet, kyynärtaipeet, nilkat, polvitaipeet, jalkaterät, niska. Nuorena en ensimmäistä miestäni ymmärtänyt tässä asiassa opettaa, mutta sitten ekan pitkän suhteen jälkeen oli semmoinen välikausimies joka tämän tajusi ja jonka kanssa seksi oli mahtavaa (mutta muuten suhde mahdoton). Sen jälkeen olenkin ollut fiksu neuvomaan miehiä tässä asiassa. Jos mies ei opi tätä hommaa, siis hyväilyä ja sivelyä, niin sitten se ei ole jäänyt mun sänkyyn pyörimään, sillä siisti.

Nykyinen mieheni on saanut kyllä hyvin hommasta kiinni, vaikka ei hänkään suhteemme alussa osannut (vaikka ei mikään kokematon poikanen ollutkaan). Muutenkin meillä menee hyvin, mennyt jo 9 vuotta.
 
"Nannana"
Onneksi mun mies tajuaa ton että koko keho on naiselle seksissä tärkeää. Eli kyllä, huomiota saa tissit, peppu ja koko muukin kroppa. :)
(ps. monet miehetkin tykkää kun nännejä kiusoittelee. Eli ei ole vain naisten juttu sekään)
 
"Maikku"
Mun mieheni puolestaan on lääpällään rinnoistani, kuten useimmat entiset miehenikin. Itse en koe rintojeni hyväilyä eroottisena, mieluummin haluaisin lääpintää lähempänä häpyä.
 
löllö tisu
Mä en kans tykkää rintojen hyväilystä. Alkaa ärsyttää ihan älyttömästi. Mitään lollottelija lutkuttelijaa en voisi katsoa yhtään. Ärsyttää pelkkä ajatus!
 
Kuks
Minun mieheni tykkäisi imeskellä nännejäni, mutta minua se sattuu. Minä en saa seksin aikana mitään ekstraa siitä, että mies paijaa minun rintojani, mutta muuten kyllä tuntuu hyvältä kun hän normielämässä tulee kurkistelemaan paidankauluksesta sisään ja huokailemaan. Terhakat rinnat minulla onkin :) Ap, ehkä sinusta kiinnostuvat vain ei-tissimiehet. Onko sinulla muhkea peppu?
 
Blondi misu
.. No ei kyllä meillä mies juurikaan muuten huomio rintojani, kuin joskus sanomalla että hyvät tissit..seksin aikana ei monestikaan mitenkään ota rintoja huomioon.. On kyllä enemmän peppu ja jalkamies. Itse joskus kaipaisin sitä rintojen hyväilyä, sillä kerran nuoruudessa eräs koltiainen sai taitavalla suutyöskentelyllä minut orgasmin partaalle, ihan vain rintoja kiihottamalla.. Nooh, nythän näillä on imetetty jo monta lasta, ja ne ovat toki parhaat päivänsä ja tuntonsa nähneet.. On se varmaan aikalailla sen miehen kiihotuksen kohteista kiinni, että mitä kohtaa spontaanisti huomioivat eniten.
 
Juulinna
Mies kyllä tykkää mun tisseistä ja puristelee niitä jne, mutta mä en tykkää yhtään siitä että nänneihin koitetaan. En saa mitään nautintoa siitä jos mies niitä imee tms. vaan tuntuu vain inhottavalta ja aika herkästi ottaa kipeääkin. En kiihotu siitä, että mun rintoja kosketellaan. Onneksi sängyssä mies keskittyy lähinnä mun alapäähän ja rintojen puristelu tapahtuu lähinnä silloin kun mulla on vaatteet päällä. :D
 
hkrod
Minulla on vähän ongelmana kun alkuun rinnat on niin herkät että pienikin kylmänvire tai hipaisu nänneihin ja se tuntuu todella inhottavalta. Mutta sopivassa vaiheessa pientä panetusta tai panemista koskettelu, hyväily ja nännin imeskeleminen tuntuu aivan taivaalliselle.

Mies ei minua osaa lukea ja itse en tykkää puhua ja kokeilla itseäni puuhastelun aikana niin monesti jäävät ilman huomiota. Mutta yksin ollessani rinnat näyttelevät erittäin suurta osaa orkun saamisessa.
 

Yhteistyössä