Huonepelaajia paikalla?

IhanaValo
Olikohan et kun siinä seinäpaneelissa, minne ne vihjeet tulee, on se nuolisysteemi niin sen mukaan painellaan sen senkin laatikoiden napit niin se koodi tulee siitä vaasista
 
eka oli se sininen laatikko joka liikku ja sieltä aukes se pohja missä se pohjapiirustus siis on. Sinne pistin sen puolinaisen avaimen ja nojatuoli alko vilkkumaa. Ei mee mihkää se bl koodi tai en tiiä mite se pitää sit syöttää..
 
Sielä lattiassa ku vilkkuu se punanen nuoli? Tarkottaa et mee sinne lokerikolle kirjahyllyn vieressä, nii sielä on jatko vihje kirjaimia varten. Mä en ymmärrä sitä missä ne 9 neliöö. Varmaanki joo siihe viittaa mihin pistettii ne symbolit mut en tajuu missä järjestyksessä..
 
"kissa"
Oon vasta tosi alussa, eikä tää etene. Mulla on vasta kaikki siniset tikut hallussa, mutta ne kun laittoi paikoilleen ei tapahtunut mitään. Avain ei käy mihinkään eivätkä ne D=15 kooditkaan. Mikään ei käy mihinkään ja mikään ei sovi mihinkään, eikä mistään tapahdu mitään. :popcorn:
 
"kissa"
[QUOTE="kissa";24252799]Oon vasta tosi alussa, eikä tää etene. Mulla on vasta kaikki siniset tikut hallussa, mutta ne kun laittoi paikoilleen ei tapahtunut mitään. Avain ei käy mihinkään eivätkä ne D=15 kooditkaan. Mikään ei käy mihinkään ja mikään ei sovi mihinkään, eikä mistään tapahdu mitään. :popcorn:[/QUOTE]

Ei mitään, nyt pääsinkin vähän eteenpäin.
 

Yhteistyössä