Huonepeliä....

Joulukuun takaa löytyy luukku jonka avaamiseen tarvitaan ristipää meisseli.(löytyy muistaakseni, keltaisen kaapin alta tai takaa :ashamed: ). Luukun takaa löyty zippo jolla saa kynttilöihin tulen.. mut taas tökkäs.
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:22 Loitsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:16 Ina kirjoitti:
Sitä tietokoneen keltaista johtoa ei kannata leikata poikki, räjähtää B)

Pitää aloittaa alusta :D
Kokeilenpas ruskeaa...Ruskeastakin räjähti.. :ashamed:
Sä voitkin kokeilla ne kaikki ja kertoa sitten meille :D

Mulla tais toisella kerralla olla mukissa kylmää vettä, jäät ei sulanneet :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:25 Ina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:22 Loitsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:16 Ina kirjoitti:
Sitä tietokoneen keltaista johtoa ei kannata leikata poikki, räjähtää B)

Pitää aloittaa alusta :D
Kokeilenpas ruskeaa...Ruskeastakin räjähti.. :ashamed:
Sä voitkin kokeilla ne kaikki ja kertoa sitten meille :D

Mulla tais toisella kerralla olla mukissa kylmää vettä, jäät ei sulanneet :whistle:
Miten sait sinne mukiin vettä kun saan kyllä hanat auki ja se siitä ei tapahdu mitään vaikka "ottaisi" mukin tai jääpalaastian käteen.
 
Ina
Niitä pommilaatikossa olevia johtoja ei kannata katkaista niistä räjähtää. Paitsi vihreää en saanut poikki.


Mä avaan hanan ja klikkaan sitä esinettä esim. mukia ja uudestaan klikkaan vettä. Ja kun katsoo sen about item kautta mukia niin on tullut sinistä. Sama jääpalarasian kanssa
 
mollo
Eli mukissa nyt kuuma vesi ja jääpalat.. vesi höyryää mukissa.. mutta oon ihan jumissa. mitäs nyt? Risti on kynttilöiden välissä.. kaksi avainta on ja patteri.. tietokone päällä (auki).. Mihin patteri laitetaan??
 

Yhteistyössä