huono äiti?

hei! onko muilla samanlaista että lapsi ois enemmän isän perrään kuin äidin?
meillä 1v4kk poika on isän perrään aina kun se mennee vessaan tai johonki eikä saa pojalta olla hetkenkää rauhassa vaan poika itkee perrään ja joutuu kantaan sitä sylissä,
kun minä yritän ottaa pojan sylliin niin se rimpuilee irti tai rupiaa itkeen pois eikä anna oikee halat sitä ja toivon ettei meidän 5 viikon ikäinen tyttö hylkää mua kun kasvaa :'(
 
No,jos silloin on huono äiti kun poika huutaa enemmän isän perään kuin äidin niin sitten ilmoittaudun minäkin, kaksi kertaa eli meillä on 2 poikaa jotka ovat selvästi enemmän isänsä perään ja ovat olleet sitä n.10 kk asti (Esikoinen nyt 7v ja kuopus 1v). Kuopus suorastaa kiljuu onnesta kun isänsä tulee ja takkia ei saisi pois ottaa mutta kun mä astun sisään niin hymyilee ja jatkaa leikkejä. Mutta mä oon ajatellut, että onhan se hyvä että on kumpaankin vanhempiin läheiset ja kiinteät välit. Koska ei mun ja poikien väleissä kuitenkaan mitään vikaa ole.
Niin se vaan menee poika huutaa yöllä ensin isää ja tyttö (5v.) äitiä (kuopuksen huutoa ei vielä erota).
 
mum

äiti kun on niin paljon lasten kanssa eikä aina ole voimia niin siinä käy että isästä (jotka eivät yleensä ole niin paljon lasten kans kun äiti joka on kotona) lapset löytävät sen rauhallisen ja turvallisen ihmisen. Lapsen kasvaessa isät ovat tärkeämpiä, esim leikkii leikkejä miesten tapaan ym. Tämä kausi menee ohi. se vaan kuuluu kehitykseen.. sitten vähän päästä tyttö on isän perään ja poika äidin. myös tämä kuuluu kehitykseen. lapset tavallaan ihastuvat vanhempiinsa ja näkevät toisen osapuolen silloin rivaalina.. kun osaa ja ymmärtää lasten aivojen kehityksen niin aikuiset ymmärtävät sillon näitä "oikkuja" paremmin.. voisin vaikka miten paljon tahansa kertoa lasten aivojen kehityksestä.. on muuten kiinnostavaa.
mut viel haluan sanoa et kaikki menee ohi ajan myötä B)
 

Yhteistyössä