Huono olo, kun yrittää tehdä tarkkaa työtä?

Onko kellään muulla?

Päättelin mattoa ja tein solmuja siihen pidemmän ajan ja heti jo ensimmäisiltä solmuilta alko etomaan ja pää meni sellaiseksi tunkkaisen juilivaksi. Hikeä pukkas.

Samanlainen olo tulee, kun tietokoneella istuu tai ylipäätään jos tekee jotain tarkkaa ja ei makaa samaan aikaan. Mutta jos vaikka maaten luen, niin sitten ei tule tuollaista oloa, ainakaan niin helposti kun istuessa tai seistessä.

Osaisko kukaan arvella mistä johtuu?
 
Niskat kyllä on mulla melkein aina jumissa, voikos se ihan huonon olonkin tuoda mukanaan.

Millähän liikuntamuodolla sitä sais parhaiten treenattua, että tulis hieman parempaan kuntoon lihakset.

Näöstä en tiedä, voihan se olla mutta ei mulla siis kyllä mitenkään selvästi tunnu se, että näkö ois huonontunu, siis ei tarvi siristellä lähelle eikä kauas lasien kanssa.
 
huuhaa
Tuleeko huono-olo myös hiukan hämärässä esim. autolla ajaessa kun iltahämäryys koittaa? Itsellä on samankuuloista vaivaa. Kävin silmälääkärissä ja totesi mulla olevan ns. piilokarsastusta. Silmät eivät kyl oo katsottuna mitenkään kierossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
Tuleeko huono-olo myös hiukan hämärässä esim. autolla ajaessa kun iltahämäryys koittaa? Itsellä on samankuuloista vaivaa. Kävin silmälääkärissä ja totesi mulla olevan ns. piilokarsastusta. Silmät eivät kyl oo katsottuna mitenkään kierossa...
Ei tule hämärässä. Tai en ole huomannut, täytyy hieman tarkkailla.

Uskoisin kuitenkin tuon niskajumin mahdolliseksi syyksi..On se pirulainen homma..
 
Mulla on noita oireita ollut jo vuosikausia ja meillä se kulkee "suvun perintönä".Äidiltä perittyä.Johtuu yliherkistä silmistä( silmälasit on ) ja sitten oireita pahentaa vielä jos niskat jumissa ( itselläni diagnoosina tension neck särkyä ) ja yks mikä vielä on erittäin paha asento...eli jos joutuu tekeen ylös alas liikettä, niin ei mene kauaa kun alkaa oksettaan ja pyörryttämään.Välikorvaan kerääntyy sakkaa ja se vaikuttaa.
 

Yhteistyössä