Huono olo synnytyksen merkki?

Voiko lievä pahoinvointi ennakoida synnytyksen alkamista? Muistelen joskus lukeneeni kertomuksia missä kerrottiin pahoinvoinnista. Tai yleisesti huonohkosta olosta. Mites teillä muilla? Onko tullut minkäänlaisia ns. aura-oireita ennen synnytyksen alkamista vai onko vaan pläjähtänyt päälle?
 
Mulla kaksi synnytystä takana ja kumpikaan ei antanut kyllä merkkiä ennakkoon, se siis vain yhtäkkiä pläjähti käyntiinsä...

Esikosta meni vedet, joista lähdettiin sairaalaan ja tokasta alkoi kipeät supparit ja kun ne tuli noin viiden min välein, lähdettiin sairaalaan. Takana kummastakin kyllä ukon kanssa "rajua" seksiä ennen koitosta.. :)

Vatsan tyhjenemisestäkin on ollut paljon juttua ennen synnytystä, mutten saanut näitäkään oireita.. Kyllä kaikki raskaudet on niin erilaisia, ettei voi oikein mitään tulkita itselläänkään, että jokos nyt, vaikka olen itsekin kolmatta kertaa tässä lähtöä tekemässä..

:)

Jonna ja pikkuinen 38+5
 
mulla on ollu kuukaudenajan säännöllisiä supistuksia monta tuntia putkeen,on ollu maha erittäin toimelias,vaikka yleensä on toiminut vaan tooosi harvoin,oon ollu näkevinäni limatulpan palasia ja kerran epäilin jopa lapsvettä. esikoista kun odotin,en huomannu mitään,ennenkun lapsivesi meni ja lapsi syntyi sinä päivänä. nyt oon kun hullu kaikkien merkkienkanssa. oon siivonnu hulluna,harrastanu seksiä ja saunonut..ei mitään vaikutusta. maha on laskeutunu,sen huomaa selvästi. viikkoja on nyt 39+1. raskauden aikana kaikki mahdolliset tuntemukset on normaalia eikä pahemmin enteile synnytystä (tai toki enteilee,mutta ehkä siihen silti kuluu aikaa monen monta viikkoa) mä en oo aikoihin pystyny nukkuun ja oisin niin kypsä jo,mutta pakko odottaa,ei muuta voi..
 
Mä olin edellisenä päivänä (pe) elämäni voimissani, kävin kaupungilla shoppailemassa ja illalla ystävien kanssa vielä ravintolassa syömässä. Kävely tosin oli hankalaa, vaikka ajattelin sen johtuvan pitkästä aikaa erilaisista kengistä. Ruoankin jaksoin ihmetyksekseni syödä kokonaan...Lauantai-aamuna meni sitten lapsivedet ja poika syntyi illalla. Oli kyllä järkytys ystävilleni, eivät olisi voineet moista uskoa...en kyllä minäkään. Oksensin lauantaipäivän sairaalassa ja ruoka ei maittanut.
 

Yhteistyössä