Huono vaimoko??

On aikalailla rajoilla, jos et juo joka kerta. Jos juot niin menee yli. Mielestäni tämä pätee molempiin sukupuoliin.

Omani käy 1-2 kertaa kuussa laulamassa karaokea ja toimimassa samalla porukan kuskina. Itse käyn harvemmin, mutta yleensä otan käydessäni hieman.
 
Mun kaveri ja miehensä käyvät vuoroviikonloppuina, se on ok, kun siitä yhdessä on sovittu ja molemmat on tyytyväisiä. Eräs tuttavani saa vapaaksi joka perjantain, ovat sopineet, että mies on silloin lasten kanssa. Mies ei yksinään käy paljon missään, mutta vaimon menot eivät häiritse. Kai se sitten vaan on niin ihmisestä kiinni, ei tuohon mitään "sääntöä" ole.
 
Ellis
Mä sitten taas ihmettelen mikä tarve on käydä. Itse ainakin odotan viikonloppuja siks että se on koko perheen yhetistä aikaa. Ihana olla rauhassa yhdessä ilman kiirettä ja kun lapset saatu nukkumaan niin miehen kanssa syödä jotain hyvää ruokaa, keskustella ja juoda ehkä lasilliset punaviiniä. En edes halua tuhlata tuota aikaa ravintoloihin. JOhtuu ehkä siitä että nuorena on tullut mentyä vaikka nuoria alle 30-vuotiaita ollaan edelleen. Mutta ennen lapsia veitin railakasta sinkkuaikaa ja baareja tuli keirrettyä urakalla. Tuntuu ettei sellainen elämä antaisi minulle enää mitään, nyt haluan panostaa parisuhteeseen, lapsiin ja perhe-elämään.
 
elzu
jaahas, tää keskustelu onki täällä usein esillä =)

Mutta itse kyllä oon sitä mieltä, että se 1x/kk korkeintaan ,humalahakuisesti baareilu, pienten lasten isänä/äitinä riittää.

B) <br><br>
 
Huono vaimoko
En ole tyrkyllä, enkä etsimässä uutta miestä :whistle: Vaan tykkään tanssia ja tapailla tuttuja ;) Ja jos ei tämä miehelle sovi, sit voi etsiä itselleen sopivamman vaimokkeen ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 00:13 Huono vaimoko kirjoitti:
En ole tyrkyllä, enkä etsimässä uutta miestä :whistle: Vaan tykkään tanssia ja tapailla tuttuja ;) Ja jos ei tämä miehelle sovi, sit voi etsiä itselleen sopivamman vaimokkeen ;)
Ja tuota kun jatkuu, niin jossakin vaiheessa huomaat kuinka ihanan miehen oletkaan tanssilattialta löytänyt ihan yhtä-äkkiä vaikka et uutta miestä ollutkaan etsimässä. Kenties juuri silloin on omassa parisuhteessa vähän lamakausi tai muuten vaan pitkastyttävä aika ja hups "se ikäänkuin vaan vie jalat alta". Eipä veisi, jos et olisi lähtenyt tuolle linjalle. Kyllä se on selvä, että helpommin kala kiinni jää jos verkot on laskettu. Eikä niitä verkkoja lasketa, jos ei saalista haluta.
Sitä ei edes itselle välttämättä myönnetä, mutta siinä samalla kun ollaan tanssimassa ravintolassa, niin sitä vähän vilkuillaan ympärille että minkäslaisia ihmisiä täällä on ja vähän mitataan "omaa markkina-arvoa" ja aikansa kun sitä tekee, niin varmasti löytyy sitä omaa puolisoa sillä hetkellä mielenkiintoisempi tapaus ja siinä vaiheessa ei sitten enää mietitäkkään sitä että tämä ehkä loukkaisi puolisoa, kun tärkeintä onkin se että löytyi ihminen joka vihdoinkin ymmärtää minua oikeasti kun se oma puoliso ei anna huomiota yms. riittävästi. Ja sitten ollaankin jo täydessä suhteessa sen uuden kumppanin kanssa ja selitellään että meidän avioliitto oli käytännössä jo kuollut aikoja sitten. Kyllä tämä tiedetään, tilanteet vaihtaa muotoaan ja ihmiset vaihtuu, mutta sama kaava.
 
Niin, jos ajattelee että oma elämä on sitä että katselee sivusilmällä vähän parempaa sen nykyisen puolison tilalle (vaikkakin vaan alitajuntaisesti), niin silloin se varmaan loppuu. Sitä on syytä miettiä ennen naimisiin menoa ja lasten tekoa, että pitääkö sen oman elämän olla jatkossakin sellaista jatkuvaan saalistamista ja saaliina olemista. Jos siltä tuntuu, niin silloin syytä unohtaa naimisiin menot ja perheen perustamiset siltä hetkeltä ja palata asiaan vaikka kymmynen vuoden kuluttua jos mieli on muuttunut.
 
Huono vaimo
Saalistamista ja saaliina olemista.EI vaan tanssimista ja kavereitten kans tapailua. Meilä muutaman likan porukka, jonka kans biletetään, se pari kertaa kuukaudessa. Ja nyt varsinkin kun lapset isompia. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 09:21 Osku kirjoitti:
Niin, jos ajattelee että oma elämä on sitä että katselee sivusilmällä vähän parempaa sen nykyisen puolison tilalle (vaikkakin vaan alitajuntaisesti), niin silloin se varmaan loppuu. Sitä on syytä miettiä ennen naimisiin menoa ja lasten tekoa, että pitääkö sen oman elämän olla jatkossakin sellaista jatkuvaan saalistamista ja saaliina olemista. Jos siltä tuntuu, niin silloin syytä unohtaa naimisiin menot ja perheen perustamiset siltä hetkeltä ja palata asiaan vaikka kymmynen vuoden kuluttua jos mieli on muuttunut.
osku taitaa itse olla vaan katkera kun noin moralisoi :kieh: mikäs siinä ulkona käymisessä,tosin tietysti miestä voi sapettaa että menet aina likkaporukassa. voishan sotä välillä mennä oman ukonkin kanssa pyörähtämään.. ;)
 
täh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 08:57 Huono vaimoko kirjoitti:
Eli kerran naimisiin menty ja lapsia saatu, niin siihen loppuis oma elämä!!!! Ihme ajattelua :headwall:
No sitäkö sä kaipaat, että oma elämä loppuu, JOS et pääse yksin baariin :saint:
Kuka tässä on mistään sellasesta puhunut.

Eri asia jos puoliso pitäis väkisin neljän seinän sisällä :p
 
no nii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 13:28 Huono vaimo kirjoitti:
Saalistamista ja saaliina olemista.EI vaan tanssimista ja kavereitten kans tapailua. Meilä muutaman likan porukka, jonka kans biletetään, se pari kertaa kuukaudessa. Ja nyt varsinkin kun lapset isompia. =)
No niin, sinähän käyt kaveriporukalla siellä baarissa.
Et siis yksin.

Jos sinne baariin olis ihan pakko päästä ja yksin ilman kavereita, niin kyllä siellä alkais oikeesti miehet liehitellä ympärillä.

Itse muistaa tollasen sinkkuajoilta B)
 
et tainnu tajuta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 22:13 JeBa kirjoitti:
Tyrkyllä olemista jos varattu nainen menee ilman miestä baariin...?? Voi elämäni kevät :LOL:
Miksi sä sinne meet yksin?
Pyörittelemään peukaloita yksin pöydässä vai, ilman kavereita :whistle:

Voitko sanoa, että saat olla "rauhassa" siellä, niin ettei miehet ala pörrätä seuraan?

Vai onko sulla joku "hälytin" ei toivotuille pöytäseuralaisille :LOL:
 
Joo-o... No minä en käynyt baareissa edes sinkkuaikoina miehiä metsästämässä vaan tapaamassa tuttuja ja ennen kaikkea kuuntelemassa hyviä bändejä. Samaa teen edelleen monen vuoden aviossa olon jälkeen. Joskus yksin, joskus kaverien kanssa ja joskus miehen kanssa. Miten sattuu huvittamaan ja/tai lapsenvahtia jäsjestymään. ;)
 
alabama
Me olemme naimisissa mutta ei tosin lapsia ole.Viihteellä käyn n.kerran kuussa.Siis ilman miestä koska hän ei juo tms.Toisaalta ymmärrän miestäsi,varsinkin jos hän ei itse käy.. :/
 
mun mies on käynyt jatkuvasti n kerran viikossa saalistamassa..muka kamujen kanssa oluella. pakko on ollut päästä. just joo. nyt on ero etenemässä. saa sitten saalistaa ja nauttia saalistaan ihan rauhassa..tämä tyttö haistattaa pitkät tuollaiselle käytökselle..harmi vaan, että on pieniä lapsukaisia..niiden puolesta itkettää.. :'(
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 16:58 et tainnu tajuta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 22:13 JeBa kirjoitti:
Tyrkyllä olemista jos varattu nainen menee ilman miestä baariin...?? Voi elämäni kevät :LOL:
Miksi sä sinne meet yksin?
Pyörittelemään peukaloita yksin pöydässä vai, ilman kavereita :whistle:

Voitko sanoa, että saat olla "rauhassa" siellä, niin ettei miehet ala pörrätä seuraan?

Vai onko sulla joku "hälytin" ei toivotuille pöytäseuralaisille :LOL:
Voi olla yksin jos on ruma.. :LOL:
 

Yhteistyössä